سئو چیست ؟

سئو چیست ؟

به این پست امتیاز دهید

سئو چیست ؟

سئو مخفف ( search engine optimization ) به طور خلاصه و ساده بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو هست . هیچ کس به طور دقیق نمیداند گوگل چه تعداد فاکتور برای رتبه بندی و امتیاز دهی به یک سایت دارد اما قطعا عوامل و فاکتور های رتبه بندی خیلی زیاد است در برخی از سایت ها با عنوان ۲۰۰ فاکتور رتبه بندی گوگل بخشی از این فاکتور ها آمده است اما بنظر تعداد این فاکتور ها خیلی بیشتر از این هاست .

 

مجموعه فعالیت های ما بر روی سایت که در جهت بهینه سازی سایت در راستایه کسب رضایت گوگل از سایت ما برای افزایش رتبه بندی در گوگل است سئو گفته میشود.

 

خیلی از کسانی ک قصد سئو سایتشان را دارد بخوبی از فرآیند امتیاز دهی گوگل به یک سایت با خبر نیستن به همین خاطر توقع دارند خیلی زود سایتشان رشد کند و بازدید و فروششان به سرعت بالا برود اما اینکار تقریبا غیر ممکن است زیرا شما برای اینکه بتوانید رضایت گوگل را در کلمات مختلف حوضه کاریتان کسب کنید و جایه دیگر رقبایتان را در صدر نتایج گوگل بگیرین نیازمند فعالیت زیادی است .

 

ادامه : به این خاطر که در هر حوضه کاری مسلما رقبایه زیادی وجود دارند که خیلی قبل تر از شما در حاله فعالیت بر روی سایتشان هستند و اعتبار خیلی زیادی را پیشه گوگل بدست آوردند ، برای اینکه شما بتوانید جایه این رقبا را بگیرین باید صبور باشید و برای سئو سایتتان بخوبی وقت و هزینه خرج کنید در این صورت قطعا گوگل هم اهمیت دادن به سایت شما را زیاد میکند و شاهد کسب نتایج خوب در گوگل میشوید .

 

برای مشاوره رایگان و سفارش سئو سایت از سئو البرز شرکت سئو در کرج ، همچنین استخدام سئو کار در کرج با ما در تماس باشید :

09129354001

نوشتهٔ پیشین
شرکت سئو سایت
نوشتهٔ بعدی
سئو سایت در کرج | سئو در کرج
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز