طراحی سایت در کرج

طراحی سایت در کرج ❤ فروشگاهی ، شرکتی ، وردپرس ، ارزان و حرفه ای

4/5 - (2 امتیاز)

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

طراحی سایت فروشگاهی در کرج تخصص و توانایی ماست ، برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی و مشاوره رایگان بیش از طراحی سایت کافی است که با ما تماس بگیرید. مجموعه سئو البرز تیم متخصص و توانمند طراحی سایت در کرج مفتخر است تا یک همکاری ارزشمند با شما داشته باشد.

آنچه در ادامه میخوانید :

سئو البرز؛ یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت و سئو سایت در کرج است که خدماتی هم چون طراحی سایت های متعدد اختصاصی، فروشگاهی، خبری، پزشکی و پشتیبانی و سئو حرفه ای کسب و کار های متعددی را با موفقیت به اتمام رسانده است. با رجوع به وب سایت سئو البرز، می توانید نمونه کار های ارزنده ای که تا کنون توسط این شرکت به ثبت رسیده اند را مشاهده کنید و با اطمینان جهت سپردن طراحی وب سایت خود به ایشان، در این راستا قدم بردارید.

_ وجود نمونه کارهای حرفه ای شرکت

_ دانش و تجربه کاری بالا

_ نظرات مثبت مشتریان قبلی

_ قیمت مناسب طراحی سایت

_ پشتیبانی کامل از خدمات

_ ارائه خدمات حرفه ای مرتبط با سایت اعم از سئو، گرافیک، تولید محتوا، هاستینگ و…

برای شرکت های کوچک و نوپا بهتر است از طراحی سایت با برنامه وردپرس استفاده شود که هم هزینه کمتری دارد و هم اینکه راحت تر است و قابلیت ها و مزایای بسیاری نیز دارد. همچنین در زمان کوتاهی راه اندازی می شود.

خدمات دیگر شرکت سئو البرز، علاوه بر طراحی سایت شامل موارد زیر می شوند:

  • طراحی سایت به صورت اختصاصی
  • طراحی اپلیکیشن موبایل
  • ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ
  • تولید محتوای حرفه ای
  • هاستینگ و میزبانی سایت
  • خدمات سئو و بهینه نمودن سایت

مزیت های شرکت سئو البرز شامل موارد زیر میشوند

مزیت های شرکت سئو البرز شامل موارد زیر می شوند:

  • طراحی وب سایت مطابق با نوع نیاز مشتریان
  • ارائه مشاوره رایگان و خدمات پشتیبانی، به صورت تلفنی و از طریق شبکه های اجتماعی
  • ارائه دوره های آموزشی در جهت فراگیری سئو و دیجیتال مارکتینگ
  • پایبندی به اصول سئو و قوانین آن در کد نویسی سایت
  • دارا بودن نمونه کار های متعدد و همکاری با برند های نام آشنا
  • عرضه خدماتی با کیفیت در زمینه طراحی سایت، با تعرفه ای ارزان و قیمت مناسب

سئو البرز تیم طراحی سایت در کرج و استان البرز میباشد ، طراحی سایت خدماتی است که نیاز به دانش فنی و تجربه بالا همچنین بروز بودن در کسب اطلاعات و آشنایی به تغییرات و استاندار های گوگل دارد و علاوه بربحث فنی باید رابط کاربری خوبی برای بازدید کننده گان داشته باشد ، در واقع سایت هم برای برای گوگل طراحی شود ، هم برای کاربران همچنین باید با بهینه سازی های لازم و امکانات لازم قابلیت خوبی در سئو شدن و استفاده راحت شما از آن به عنوان صاحب سایت داشته باشد .

طراحی سایت چیست ؟

طراحی سایت به تمامی عملیاتی هم چون برنامه نویسی، کد دهی و ایجاد طرح های گرافیکی متنوع می گویند. طراحی سایت به روش های مختلفی انجام می شود که کاملا متناسب با نوع سایت، فیلد کاری و نوع محصولات و خدمات کسب و کار می باشد. هر چه طراحی پیچیده تری برای سایت صورت گیرد، در نتیجه مشتریان باید هزینه بیشتری متقبل شوند. بنابراین الزامی است که مشتریان قبل از اینکه خواستار طراحی سایت شوند، به این نکته توجه نمایند.

شماره تماس برای ارتباط با ما _ 09129354001

شماره تماس برای ارتباط با ما : 09129354001📞

شرکت‌ها همواره به دنبال راه‌ها و روش‌هایی برای رشد و بیشتر دیده شدن کسب و کار خود هستند. از این رو ما امروزه تبلیغات وسیعی در نقاط مختلف شهر و شبکه‌های تلویزیونی مشاهده می‌کنیم و گاهی به برخی از آن‌ها جذب می‌شویم.

اما گستره تبلیغات کاربردی تنها به این موارد ختم نمی‌شود و در حال حاضر با وجود اینترنت، کسب و کار‌ها از یک بستر استثنایی برای ارائه خدمات خود برخوردار هستند.

امروزه کابران اینترنتی، بسیار علاقمند به سرچ کردن در گوگل هستند. این افراد از طریق سرچ در موتور جست و جو گرِ گوگل، خیلی سریع و راحت پاسخ بسیاری از سوالات خود را می یابند. در حقیقت طراحی وب سایت های مختلف کمک بی قید و شرطی به برآورده کردن نیاز های مردم داشته است.

طوری که با پیشرفت هرچه بیشتر کامپیوتر ها و شبکه های مجازی و ربط داشتن آن به فعالیت های روز مره ی زندگی، طراحی وب سایت ها در زمینه های تجاری و شغلی مختلف، کمک فراونی به توسعه و شناخته شدن کسب و کار ها کرده است.

 ایجاد امکانات اختصاصی در درون سایت

طراحی سایت کمک شایانی را به کسب و کار ها ارائه می دهد، زیرا منجر به شناخته شدن و موفقیت روز افزون برند کسب و کار ها در میان مردم می شود. سایت های دیجی کالا و دیوار، دو نمونه از سایت های بزرگ و معتبری هستند که موفقیت چشم گیری را در این زمینه تجربه کرده اند.

اگر قصد طراحی سایت برای رونق روز افزون کسب و کار خود را دارید، ولی هیچ گونه پیش زمینه ای در این رابطه ندارید، خواندن این مقاله، پیشنهاد خوبی برای افزایش آگاهی شماست. در اینجا از یکی از بهترین و محبوب ترین شرکتها در زمینه ی طراحی وب سایت در کرج نام برده شده است.

خواندن توضیحات این مقاله، سفارشی درست به افرادی است که قصد راه اندازی وب سایت در زمینه های مختلف را دارند زیرا مطالب این مقاله، پیش زمینه های طراحی وب سایت های فروشگاهی است.

مقدمات آشنایی با طراحی سایت

به ساخت و طراحی یک سایت اینترنتی که بعضی اوقات با بهینه سازی وب سایت‌های قدیمی صورت می‌گیرد، طراحی سایت یا Web-Design می‌گویند. نخستین وب سایت اینترنتی دنیا در سال ۱۹۹۱ میلادی و بدون هیچ گونه گرافیک خاصی طراحی شد.

آشنایی با طراحی سایت

بعد از ساخت اولین پایگاه اینترنتی، طراحی وب سایت‌ها، به تغییرات گسترده ای دچار شدند. به گونه ای که این روزها بیش از یک میلیارد وب سایت اینترنتی در سراسر دنیا وجود دارد.
این روزها به دلیل توسعه روزافزون اینترنت، سایت و شبکه های اجتماعی، بازار طراحی سایت‌های اینترنتی بسیار داغ است و تعداد بی‌شماری از کاربران قصد ايجاد وب سایت اینترنتی برای خود یا کسب و کارشان را دارند.
به طوری که کاربران می‌توانند با سفارش سایت فروشگاهی و شرکتی، محصولات و خدمات متنوع خود را با مردم سراسر دنیا به اشتراک بگذارند و از این راه، درآمد خود از کسب و کارشان را رونق دهند

همانطور که می‌دانید، برای فعالیت در فضای اینترنت، اولین قدم طراحی و داشتن یک سایت است. جایی که شما در آن می‌توانید مجموعه خود را به همراه خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهید به طور کامل معرفی کنید. اما چطور باید به طراحی یک سایت فروشگاهی بپردازیم؟

چرا باید کسب و کار خود را در اینترنت راه‌اندازی کنیم؟

پیش از ورود به بحث اصلی که درمورد طراحی سایت فروشگاهی در کرج است، ابتدا می‌بایست دلایل مهم و کلیدی مربوط به ضرورت راه‌اندازی کسب و کار خود در اینترنت را شرح دهیم.

کسب و کار اینترنتی در وهله اول به ما در جهت خدمات‌رسانی آنلاین و غیر حضوری در هر زمان و مکانی یاری می‌رساند. یعنی دیگر نیازی به مراجعه افراد به فروشگاه مد نظر به منظور دریافت خدمات نخواهد بود. با این حال شما می‌توانید گستره فعالیت خود را چندین برابر کرده و مشتریان مختلفی را از سرتاسر ایران جذب نمایید.

از طرفی، یکی دیگر از دلایل تعیین‌کننده در رابطه با ضرورت طراحی سایت فروشگاهی این است که با توجه به رقابتی بودن فضای اینترنت، هرچه کسب و کار خود را زود‌تر بر روی این بستر راه‌اندازی نمایید، سریع‌تر از سایر رقبا می‌توانید پیشرفت کنید.

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را چطور پیدا کنیم؟

نخستین راه حل برای پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت، بررسی نمونه کارهای آن شرکت است. زیرا شما با بررسی نمونه کارهای شرکت، به توانمندی های شرکت و یا فرد، پی می‌برید. شما می‌توانید با خواندن نظرات مشتریان قبلی، تا حدودی با کیفیت کار شرکت‌های طراح سایت آشنا شوید.

همچنین بهتر است با مقایسه قیمت طراحی سایت توسط شرکت‌ها، بهترین شرکت را انتخاب کنید. البته باید بدانید که قیمت تنها عامل نیست. همچنین برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت، بهتر است که خدمات پشتیبانی شرکت‌ها را بررسی کنید.

برخی از شرکت‌ها علاوه بر طراحی سایت، در زمینه های سئو، گرافیک، توسعه برنامه های موبایل، هاستینگ و تولید محتوا نیز تجربه کاری دارند. متخصصان این گونه شرکت‌ها می‌توانند علاوه بر طراحی سایت، در زمینه های دیگری نیز به شما کمک کنند.

برای طراحی یک سایت خوب چقدر هزینه کنیم؟

برای طراحی یک سایت خوب چقدر هزینه کنیم؟

هزینه ی طراحی سایت برای وب سایت‌های مختلف، بسیار متفاوت است. زیرا به عوامل گوناگونی مانند نوع سایت (خبری، شرکتی، فروشگاهی، شخصی و غیره) و خدماتی که قرار است توسط سایت ارائه شود، ( مانند سایت دو زبانه، پنل پیامکی ) بستگی دارد. همچنین قیمت طراحی سایت به صورت اختصاصی و یا با برنامه ورد پرس، متفاوت می‌باشد.

طراحی سایت با برنامه ورد پرس برای کاربرانی مناسب است که می‌خواهند با پرداخت هزینه ی کمتری، برای آن‌ها طراحی سایت انجام شود. اما هزینه طراحی وب سایت اختصاصی بیشتر است. زیرا شخص برنامه نویس باید با دقت و تمرکز بالا و با صرف انرژی و زمان بیشتری، طراحی سایت را انجام دهد. پس به طور کلی، نرخ و قیمت مصوب و ثابتی برای طراحی سایت‌های مختلف وحود ندارد.

سفارش طراحی سایت به فرد خوب است یا شرکت؟

سفارش طراحی سایت به فرد خوب است یا شرکت؟

امروزه تعداد شرکت‌های طراحی و تولید سایت، به طرز عجیبی افزایش یافته است. ممکن است کاربران در سفارش طراحی سایت به فرد یا شرکت، دچار سردرگمی شوند. اما باید بدانید که انجام طراحی سایت توسط فرد خارج از شرکت، فاقد هرگونه پشتیبانی و خدمات پس از انجام کار است.

اما شرکت‌های طراحی سایت، پس تحویل سایت به مشتری، پشتیبانی هایی مانند برطرف سازی مشکل سایت‌ها نیز به کاربران ارائه می دهند. همچنین این شرکت‌ها برخلاف افراد طراح سایت، نحوه کار با پنل مدیریت را نیز به مشتری آموزش می دهند. همچنین وب سایت‌های ساخته شده توسط شرکت، امنیت بالایی نیز دارند.

سفارش طراحی سایت توسط شرکت، با قراردادهای رسمی صورت می‌گیرد. اما در طراحی سایت توسط افراد خارج از شرکت، به دلیل عدم داشتن مجوز، هیچ گونه قرادادی رد و بدل نمی‌شود. شرکت طراح سایت در طی زمان مشخصی، سایت را به مشتری تحویل می دهد.

اما افراد خارج از شرکت، ممکن است پس از دریافت هزینه کار، هیچ گونه طراحی سایتی برای شما انجام ندهند. قیمت طراحی سایت توسط شرکت‌ها نیز کاملا مصوب است. پس در کل باید بدانید، به دلایل گوناگونی که ذکر شد، سفارش طراحی سایت توسط شرکت‌ها، از هر لحاظ درست‌تر و بهتر است.

طراحی سایت اختصاصی در کرج

سایت اختصاصی طراحی کنیم یا آماده؟

امروزه بیشتر کاربران به طراحی سایت آماده یا همان سایت ساخته شده توسط ورد پرس، بسیار علاقه مند هستند. زیرا سایت آماده یا همان سایت ساخته شده با برنامه ورد پرس در مقایسه با سایت اختصاصی، قابلیت‌ها و مزایای بسیار زیادی دارد.

طراحی سایت با ورد پرس برای کاربران، فرایندی سریع، راحت و رایگان است. همچنین برنامه ورد پرس، همواره در حال بروز رسانی امکانات و قابلیت‌های خود است. به اشتراک گذاری محتوای سایت‌های آماده (ساخته شده با ورد پرس)، در شبکه های اجتماعی، بسیار راحت است. ورد پرس قابلیت اجرا بر روی تمامی دستگاه ها را دارد.

پس به طور کلی، هرکس و با هر میزان تجربه و اطلاعاتی که در زمینه طراحی سایت دارد، می‌تواند برای کسب درآمد، طراحی سایت توسط ورد پرس را انجام دهد. اما طراحی سایت اختصاصی توسط فرد برنامه نویس، به صورت کاملا ویژه، خلاقانه و متفاوت از دیگر سایت‌های رقبا، صورت می‌گیرد و فرایندی زمان بر است.

سایت‌های اختصاصی، به علت معماری و طراحی غیر عمومی کدها و اجزای سایت، امنیت بالاتری دارند. در سایت‌های اختصاصی، قابلیت‌ همگام سازی سایت برای افزایش عملکرد و سرعت سایت وجود دارد. باید بدانید که طراحی سایت اختصاصی، نوعی سرمایه گذاری بلند مدت برای رشد و ارتقای سایت و کسب و کار است.

مدت زمان طراحی سایت چقدر است؟

مدت زمان طراحی سایت چقدر است؟

مدت زمان یکسان و دقیقی برای طراحی وب سایت‌های مختلف وجود ندارد. زیرا این موضوع به کیفیت، نوع و کاربرد سایت و میزان تجربه، تخصص و مهارت تیم طراحی سایت شرکت‌ها بستگی دارد. اما می‌تواند در مدت چند روز یا یک سال، انجام گیرد.

به عنوان مثال: طراحی سایت آماده در مدت زمان کوتاهی صورت می‌گیرد. اما طراحی سایت اختصاصی به دلیل کد نویسی سایت از پایه، طولانی تر است.

یک سایت حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

یک سایت حرفه ای باید به گونه ای باشد که کاربران و مشتریان پس از ورود به سایت، به راحتی به نوع خدماتی که سایت ارائه می‌دهد، آگاهی یابند. همچنین باید تمامی اطلاعات مهم و ضروری در رابطه با کسب و کار، در قسمت‌های اصلی وب سایت‌ها نمایش داده شود.‌

طراحی سایت حرفه ای در کرج

طراحی سایت حرفه ای در کرج

نخستین اقدام برای ورود به دنیای کسب و کار مجازی، طراحی سایت حرفه ای است. طراحی سایت حرفه ای، نقش چشمگیری در رونق و رشد کسب و کارها دارد.

بهتر است بدانید که طراحی سایت حرفه ای علاوه بر سرعت بخشیدن به فرایندهای سیستم سازی و خدمات رسانی به مشتریان، سبب صرفه جویی در زمان نیز می‌شود. طراحی سایت حرفه ای این قابلیت را به کسب و کارها می‌دهد تا در دامنه وسیع‌تر و در اکثر نقاط کشور به خدمت رسانی به مشتریان بپردازند.

بهترین شرکت طراحی سایت حرفه ای در کرج، این امکان را به متقاضیان می‌دهد تا با خیالی اسوده، زیر ساخت کسب و کارهای خود را به آن‌ها بسپارند. زیرا طراحی حرفه ای وب سایت، نقش زیادی در کسب اعتماد مخاطبان دارد. همان‌گونه که داشتن یک سایت غیرحرفه‌ای، ضعیف و غیراستاندارد می‌تواند تا حد زیادی به اعتماد شرکت‌ها لطمه وارد کند.

مزیت همکاری با سئو البرز

یک سایت حرفه ای باید اطلاعات تماس و ایمیل کارفرما را در دسترس کاربران قرار دهد. همچنین یک سایت حرفه ای باید امنیت بالایی برای اعتماد کاربران، داشته باشد و باید به گونه ای باشد که در تمامی دستگاه ها ازجمله موبایل و لب‌تاپ، قابل نمایش دادن باشد.
متخصصان مجرب در شرکت‌های سئو کار و طراح سایت باید سئو و طراحی سایت ‌های متنوعی مثل سایت ‌های فروشگاهی، شرکتی، خدماتی، پزشکی، مذهبی، املاک و غیره را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ممکن، انجام دهند.

اگر قصد سئو و طراحی وب سایت برای فروش بیشتر در کسب و کار خود را دارید، شرکت‌های مختلف و با تجربه ای وجود دارند که در این زمینه فعالیت می‌کنند. به طوری که پس از انتخاب بهترین شرکت، می‌توانید سئو و طراحی سایت‌های مختلف خود را با خیالی آسوده و مطمئن، به این گونه شرکت‌ها بسپارید.

هزینه ی طراحی سایت در کرج

در حقیقت هزینه ی طراحی وب سایتهای مختلف متفاوت است. زیرا بسته به نوع سایت ( خبری، شرکتی، فروشگاهی، شخصی و غیره ) و امکاناتی که قرار است سایت ارائه بدهند ( سایت دو زبانه، پنل پیامکی و غیره ) دارد.

پس در کل نمی توان قیمت و نرخ ثابت و مصوبی را برای هر طراحی سایتی در نظر گرفت. نرخ و قیمت طراحی سایت با برنامه ورد پرس و یا به صورت اختصاصی متفاوت است.

هزینه ی طراحی سایت در کرج

اگر قصد دارید که با پرداخت هزینه ی کمتری برای شما، طراحی سایت انجام گیرد، طراحی سایت با برنامه ورد پرس پیشنهاد خوبی برای شما  است. زیرا سیستم و تجهیزات مدیریت محتوا در این برنامه، در دسترس می باشد و به همین دلیل، نسبت به طراحی سایت های اختصاصی ارزانتر است.

امروزه وب سایتهای بزرگ و معروف زیادی در ایران و خارج از کشور وجود دارند که با برنامه ی ورد پرس طراحی و ساخته شده اند، به عنوان مثال، دیجی کالا مگ، سایت BBC، وبلاگ TED، مایکروسافت، وبلاگ ناسا، دیجیاتو و غیره.

هزینه ی طراحی سایت اختصاصی بیشتر است. زیرا در این روش، برنامه نویس، زمان، تمرکز، دقت و انرژی زیادی را صرف می کند تا در طی زمان طولانی تری نسبت به ورد پرس، سایت را تحویل مشتری دهد. ورد پرس، بهترین، مناسبترین و سریعترین راهِ طراحی سایت برای کسب و کار های جدید است.

طراحی سایت اختصاصی در کرج

طراحی سایت اختصاصی در کرج

طراحی سایت اختصاصی شامل ساخت و آغاز به کار صفحات سایت به وسیله ی برنامه نویس یا طراح سایت، بدون استفاده از برنامه ورد پرس می باشد که معمولا از قالبهای آماده و یا کد نویسی به زبان های مختلف برنامه نویسی استفاده می شود.

اولین وب سایتها به زبان HTML  نوشته شدند، اما پس از پیشرفت اینترنت، زبان HTML  باطل و زبان CSS  جایگزین آن شد. اما ساده ترین تعریفی که می توان از طراحی سایت اختصاصی داشت، بهینه سازی سایتهای قدیمی، بسته به نیاز و به کمک متخصصان ویژه ی این کار و در بستر اینترنت است.

چگونه سایت فروشگاهی خود را طراحی کنیم؟

چگونه سایت فروشگاهی خود را طراحی کنیم؟

اولین قدم برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج این است که تصمیم بگیرید که سایت خود را با چه روشی می‌خواهید پیاده‌سازی کنید. در حال حاضر دو راه برای طراحی و ایجاد یک وب‌سایت اینترنتی وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند.

با این وصف، ما در ادامه قصد داریم تا شما را در انتخاب نوع طراحی سایت فروشگاهی راهنمایی کنیم.

امکانات مورد نیاز برای یک سایت فروشگاهی چیست؟

  • سیستم مدیریت محتوای (CMS) مناسب
  •  پلاگین های فروشگاهی
  • پرداخت آنلاین
  • بانک اطلاعاتی مناسب
  • سیستم بازخورد کاربران
    طراحی سایت فروشگاهی در کرجفروش کالاهای دیجیتال
  • امکانات بازاریابی آنلاین
  • امکانات شخصی سازی
  • سیستم حمل و نقل
  • گزارشات فروش

طراحی سایت فروشگاهی در کرج با وردپرس

طراحی سایت فروشگاهی در کرج با وردپرس برای آن دسته از کسب و کار‌های نوپا که هنوز برند آن‌ها شناخته نشده است و می‌خواهند با هزینه کم از یک وب‌سایت فروشگاهی برخوردار شوند مناسب است.

همچنین سایت‌هایی که با وردپرس و قالب‌های آماده آن طراحی می‌شوند، در مدت زمان کمی به دست صاحبان کسب و کار‌ها می‌رسند.

طراحی سایت فروشگاهی در کرج با کدنویسی اختصاصی

چرا وردپرس را برای طراحی سایت فروشگاهی پیشنهاد میدهیم؟

وردپرس یک نرم‌افزار رایگان است، که به ما اجازه می‌دهد تا وب‌سایت یا وبلاگ خود را به حرفه ای ترین حالت ممکن با استاندارد های روز طراحی کنیم . این نرم‌افزار شامل یک سیستم مدیریت محتوای پیشرفته، با قابلیت‌های سئو، پشتیبانی از فرم‌های ورودی کاربران، سیستم‌های اشتراک گذاری، پشتیبانی از پلاگین‌ها و قالب‌های پوسته مختلف می‌باشد.

این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا وب‌سایت یا وبلاگ خود را به راحتی و سادگی بسازید و از امکانات و قابلیت‌های پیشرفته استفاده کنید. البته هزینه طراحی سایت با وردپرس هم بسیار مناسب تر از هزینه طراحی یک سایت اختصاصی است.

طراحی سایت فروشگاهی در کرج با کدنویسی اختصاصی

اگر از قبل بر روی برندینگ خود کار کرده‌اید و حال می‌خواهید با داشتن یک سایت فروشگاهی، خدمات و محصولات خود را سریع‌تر به مشتریان ارائه کنید، توصیه می‌شود تا طراحی وب‌سایت خود را با کدنویسی اختصاصی انجام دهید.

با طراحی وب‌سایت اختصاصی شما می‌توانید هر قابلیت و امکاناتی که مد نظر دارید را در جهت فروش محصولات خود پیاده‌سازی کنید. از طرف دیگر، با کدنویسی اختصاصی سایت، دست شما برای دیزاین بخش‌های مختلف وب‌سایت باز خواهد بود.

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج به چه کسانی مراجعه کنیم؟

در حال حاضر متخصصان فراوانی از جمله: فرانت‌اند دولوپر‌ها (frontend developers)، بک‌اند دولوپر‌ها (backend developers)، فول استک دولوپر‌ها (full stack developers)، یو آی یو ایکس دیزاینر‌ها (designers UI/UX)، وردپرس‌ کار‌ها و… می‌توانند شما را در رسیدن به یک سایت فروشگاه اینترنتی یاری کنند.

با این اوصاف شما قادر خواهید بود تا با استخدام یک یا چند نفر و یا حتی با سپردن طراحی سایت فروشگاهی به یک شرکت، در مدت زمان کوتاهی کسب و کار خود را در بستر اینترنت راه‌اندازی کنید.

مراحل راه اندازی سایت فروشگاهی به چه صورت است؟

مراحل راه اندازی سایت فروشگاهی به چه صورت است؟

مراحل راه اندازی سایت فروشگاهی به چه صورت است؟

ابتدا برای راه اندازی هر سایتی ما نیاز به یک دامنه اختصاصی داریم، بعد از انتخاب دامنه باید یک سرویس هاست یا سرور مجازی برای ذخیره اطلاعات سایت داشته باشیم و بعد از آن باید انتخاب کنیم که وب سایت مان را با چه زبان برنامه نویسی طراحی کنیم یا اینکه وب سایت را روی چه سی ام اسی مثله وردپرس یا جوملا طراحی کنیم.

درصورتی که خودمان طراح سایت هستیم، می توانیم استارت طراحی سایت را بزنیم، یا در غیر این صورت مراحل طراحی وب سایت را به یک متخصص طراح سایت بسپاریم.

ما باید بدانیم که به چه امکاناتی نیاز داریم به طور کلی در یک سایت فروشگاهی ما باید بتوانیم محصولات مان را وارد کنیم امکان خرید و پرداخت آنلاین را برای مشتریان و کاربران فراهم کنیم و محصولات را به خوبی مدیریت کنیم.

کاربرد طراحی سایت

کاربرد طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

کاربرد طراحی سایت فروشگاه اینترنتی این است که ما به صورت اینترنتی و در یک بستر کاملاً آنلاین تمام امکانات لازم را برای کاربران اینترنت که همان مردم عادی هستند که در کوچه و خیابان رفت و آمد می‌کنند و گاهی از فروشگاه ما خرید می کنند فراهم کنیم، تا در صورتی که به صورت آنلاین قصد خرید محصولی را داشتن بتوانند در فروشگاه ما محصول مورد نظر شان را پیدا کنند و سفارش دهند.

نمونه سایت های فروشگاه اینترنتی

نمونه سایت های فروشگاه اینترنتی در ایران مثل دیجی کالا ، ترب، ایمالز و خیلی فروشگاه های اینترنتی بزرگ و شناخته شده که ممکن است شما در جاهای مختلف تبلیغات شان را ببینید و هزاران فروشگاه اینترنتی کوچک که خیلی از آنها به صورت نیچ بر روی یک حوزه خاص کار می کتند و درآمد بسیار خوبی هم دارند وجود دارد .

مشخصات یک فروشگاه اینترنتی خوب چیست ؟

مشخصات یک فروشگاه اینترنتی خوب چیست ؟

مشخصات ۱ فروشگاه اینترنتی خوب این است که سرعت لود مناسبی داشته باشد، مشخصات و اطلاعات محصولات همچنین دسته بندی های محصولات برای کاربر به خوبی و درستی مشخص شده باشد و کاربر براحتی بتواند مراحله وب سایت تا ثبت و سفارش محصول را به راحتی طی کند و سایت بگو نه طراحی شده باشد که علاوه بر اینکه مشکلی در در فرایند انتخاب محصول خریدم برای کاربر کاربر بیشتر برای خرید بکند

یک فروشگاه اینترنتی خوب چه موارد مثبتی دارد؟

مشخصات ۱ فروشگاه اینترنتی خوب این است که سرعت لود مناسبی داشته باشد، مشخصات و اطلاعات محصولات همچنین دسته بندی های محصولات برای کاربر را به خوبی و درستی مشخص کرده باشد و کاربر براحتی بتواند مراحله وب سایت تا ثبت و سفارش محصول را به راحتی طی کند و سایت بگونه ای طراحی شده باشد که علاوه بر اینکه مشکلی در فرایند انتخاب محصول برای خریدار نداشته باشد، کاربر را بیشتر برای خرید ترقیب بکند.

امروزه با توجه به اینکه اکثر ورودی های وب سایت ها و سرچ های کاربران موتور جستجو با موبایل است، بسیار مهم است که تمام قسمت های یک سایت در بهینه ترین حالت ممکن باشد .

چرا فروشگاه اینترنتی داشته باشیم ؟

تصاویر یک سایت یکی از مهمترین بخش های یک فروشگاه است ، مخصوصا فروشگاه های اینترنتی که محصولاتش با عکس به کاربر نمایش داده میشود، وجود تصاویر خوب در آن بسیار بسیار مهم است و در تصمیم گیری کاربر جهت سفارش تاثیر گذار است.

چرا فروشگاه اینترنتی داشته باشیم ؟

شما میتوانید هیچ وقت یک فروشگاه اینترنتی نداشته باشید، اما در این صورت مطمئنا در یک بخشی از بازار حضور ندارید. امروزه کسی نمی تواند منکر این باشد که خیلی از مردم با جستجو های متفاوت در اینترنت محصول مورد نظر شان را پیدا می کنند، حتی اگر زمانی که بخواهید، یک محصولی را به صورت حضوری درب فروشگاه بخرین، قبل از آن یک سرچ و جستجوی در اینترنت می کنید.
همانگونه که ما برای فروشگاهمان به شکل سنتی در منطقه و شهرمان نبلیغ می کنیم، به نفع مان است که در بازار بزرگ اینترنت هم نبلیغ کنیم،اما ما باید بدانیم که شرایط تبلیغ در این بازار متفاوت است و شما برای اینکه بتوانید در این بازار بزرگ فعالیت کنید نیاز به یک فرد یا یک تیم متخصص دارید.

اقداماتی که پس از طراحی سایت فروشگاهی در کرج باید انجام دهیم

اقداماتی که پس از طراحی سایت فروشگاهی در کرج باید انجام دهیم :

تنها داشتن یک وب‌سایت برای موفقیت در بازار رقابتی اینترنت کافی نیست. در واقع وب‌سایت وسیله‌ای است که فقط با بکارگیری درست آن می‌توان قدم کسب و کار خود را در بستر اینترنت شکوفا کرد. اما چه اقداماتی پس از طراحی سایت فروشگاهی در کرج لازم و ضروری است؟ در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت:

1-تولید محتوا: اولین اقدامی که باید از همان ابتدا انجام دهید و به آن توجه کنید، تولید محتوا است. به طور کلی محتوا به هر‌چیزی که در سایت قرار می‌دهید نظیر: تصاویر، ویدیو‌ها، توضیحات محصول و… گفته می‌شود.

از آنجایی که کاربران و مخاطبان با کمک محتوای با کیفیت به اطلاعات وسیع و مفیدی دست می‌یابند، به مقدار بیشتری به سایت فروشگاهی شما اعتماد می‌کنند. در واقع تولید محتوای با کیفیت منجر به افزایش مشتری و نیز افزایش فروش می‌شود.

2-سئو: سئو به معنای مجموعه اقداماتی است که به منظور کسب رتبه بهتر در گوگل انجام می‌دهیم. بحث سئو سایت به قدری وسیع و گسترده است که امروزه اغلب کسب و کار‌ها برای بهتر شدن رتبه وب‌سایت خود در گوگل، همواره از متخصصان این حوزه کمک می‌گیرند.

با این حال توصیه می‌شود تا پس از راه‌اندازی وب‌سایت فروشگاهی خود در کرج، حتما یک کارشناس و متخصص سئو به منظور نظارت بر عملکرد سئو سایت استخدام کنید.

طراحی سایت شرکتی در کرج

طراحی سایت شرکتی در کرج

طراحی سایت شرکتی در کرج تخصص و توانایی ماست برای سفارش طراحی سایت شرکتی و مشاوره قبل از سفارش طراحی سایت تنها لازم است که با ما تماس بگیرید.  سئو البرز مجموعه متشکل از افراد متخصص و حرفه ای در زمینه طراحی سایت در کرج می باشد .

برای طراحی سایت شرکتی می‌توانید با ما تماس بگیرید و هر سوال و مشاوره ای که در خصوص سفارش طراحی سایت شرکتی و هر نوع سوال قبل از سفارش و یا مشاوره دارید از ما بپرسید. برای سفارش طراحی سایت شرکتی  اگر به تازگی با مجموعه آشنا شده اید می‌توانید به هم به صورت تلفنی و هم حضوری جهت سفارش طراحی سایت با ما ارتباط برقرا کنید.

همانطور که می‌دانید، برخورداری از یکی وب‌سایت اینترنتی حرفه‌ای می‌تواند موجب رشد و توسعه بیشتر کسب و کار شما شود. در حال حاضر اغلب شرکت‌هایی که در نقاط مختلف ایران فعالیت می‌کنند، به منظور معرفی خود و خدماتی که ارائه می‌دهند دارای سایت شرکتی هستند.

طراحی سایت شرکتی در کرج با جذب مشتریان و کاربران همراه بوده و در این راستا افراد بیشتری با برند شما آشنا می‌شوند. اما این تنها مزیت داشتن سایت شرکتی در کرج نیست. با این اوصاف، ما برای راهنمایی بیشتر شما در این زمینه قصد داریم تا مطالب حائز اهمیتی را در ادامه این مقاله شرح دهیم.

مزایای طراحی سایت شرکتی در کرج کدامند؟

مزایای طراحی سایت شرکتی در کرج کدامند؟

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، با طراحی و برخورداری از یک سایت شرکتی حرفه‌ای، صاحبان کسب و کار‌های بزرگ و کوچک می‌توانند در راستای رشد و شکوفایی شرکت خود قدم بردارند. این مهم به دلیل وجود کاربران و مخاطبان فراوان در سطح اینترنت دست یافتنی است. امروزه با دسترسی تمامی افراد به اینترنت در نقاط مختلف کشور، این بستر به محیطی استثنایی برای جذب مشتری و ارائه خدمات به صورت آنلاین تبدیل شده است.

از طرفی دیگر، با داشتن یک سایت شرکتی، فعالیت شما تنها محدود به کرج نخواهد شد و قادر خواهید بود تا از شهر‌های دیگر نیز مشتری جذب و کسب درآمد کنید. در واقع سایت شرکتی ابزاری برای تبلیغات وسیع در سرتاسر کشور و به دنبال آن فروش بیشتر به شمار می‌رود که مسیر پیشرفت را برای صاحبان کسب و کار هموار می‌سازد.

قسمت‌های یک سایت شرکتی

قسمت‌های یک سایت شرکتی

به طور معمول یک سایت شرکتی فارغ از اینکه در چه شهری باشد، دارای صفحات و بخش‌های ذیل است:

  • برگه اصلی: اطلاعات کلیدی برند و توضیحات مربوط به مجموعه مد نظر و خدمات آن
  • برگه خدمات ما یا محصولات: توضیحاتی که شامل خدمات و محصولات ارائه شده توسط شرکت است.
  • برگه اطلاعات مربوط به محصولات شرکت: برگه‌ای که متشکل از تصاویر محصول، قیمت و توضیحات مرتبط با آن است.
  • گالری تصاویر یا نمونه کار: برگه‌ای که شامل تصاویر مجموعه و نمونه کار‌های آن می‌باشد.
  • صفحه بلاگ یا خبرنامه: برگه‌ای برای قرار دادن آخرین اخبار شرکت و ارائه مطالب آموزشی در رابطه با حوزه خدماتی شما
  • صفحه درباره ما: صفحه‌ای برای درج اطلاعات جامع مربوط به مجموعه نظیر: سابقه و رزومه شرکت، صاحبان و سهامداران، هدف پیدایش و…
  • صفحه تماس با ما: تمامی راه‌های ارتباطی که شامل: شماره تماس، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و مواردی از این قبیل می‌باشد.
  • دستاورد‌ها و اهداف شرکت: شامل افتخارات، جوایز، اهداف طولانی مدت و کوتاه مدت و…

چگونه به طراحی سایت شرکتی در کرج بپردازیم؟

در ابتدا لازم است بدانید برای طراحی سایت شرکتی در کرج راه‌ها مختلفی پیش روی شما وجود دارد. اما بهترین راهکار برای این منظور، بهره‌گیری از متخصصین این حوزه یعنی دولوپر‌ها و طراحان سایت است. خوشبختانه در حال حاضر افراد ماهر و مجربی در این زمینه همچون: فرانت‌اند دولوپر‌ها، بک‌اند دولوپر‌ها، وردپرس‌کار‌ها، یو آی یو ایکس دیزاینر‌ها و… وجود دارند که می‌توانند شما را برای طراحی سایت دلخواه‌تان یاری دهند.

طراحی سایت شرکتی با برنامه‌نویسی یا وردپرس؟

امروزه وب‌سایت‌ها به دو شکل طراحی و مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی به وسیله قالب‌های آماده وردپرسی و دیگری با کمک زبان‌های برنامه‌نویسی (جاوا ‌اسکریپت، پایتون، پی اچ پی)و ابزار‌های آن. ابزار‌های برنامه‌نویسی شامل فریم‌ورک‌ها (انگیولار جی اس، ویو جی اس، تیلویند، بوت استرپ، لاراول)، کتابخانه‌ها (ری اکت جی اس، جی کوئری)، پکیج‌ها و… هستند که فرانت‌اند و بک‌اند دولوپر‌ها از آن‌ها به منظور طراحی بخش‌های مختلف وب‌سایت بهره می‌برند.

از طرف دیگر وردپرس‌کار‌ها از قالب‌های آماده، اکستنشن‌ها (افزونه‌ها) و سایر ابزار‌های شناخته‌ شده و در مدت زمان کوتاهی به طراحی انواع سایت از جمله شرکتی، فروشگاهی و… می‌پردازند. سایت‌هایی که به وسیله وردپرس ساخته می‌شوند اغلب در زمان کمی آماده شده و از طراحی ساده‌تری برخوردار هستند. با این اوصاف مبلغ نهایی طراحی سایت با وردپرس نسبت به کدنویسی اختصاصی پایین‌تر است.

طراحی سایت شرکتی با برنامه‌نویسی یا وردپرس؟

طراحی سایت شرکتی با برنامه‌نویسی یا وردپرس؟

بنابراین چنانچه کسب و کار کوچکی دارید و می‌خواهید در کم‌ترین زمان ممکن یک سایت شرکتی برای خود آماده کنید، توصیه ما به شما این است که از متخصصان وردپرس برای این منظور کمک بگیرید. ولی اگر خواستار یک سایت شرکتی حرفه‌ای با قابلیت‌ها و طراحی منحصر به فرد هستید، پیشنهاد می‌شود تا به سراغ برنامه‌نویسان وب بروید.

همچنین در صورتی که تجربه کاربری سایت برای شما اهمیت بسیاری دارد، دیزاینر‌های یو آی و یو ایکس می‌توانند یاری‌رسان شما باشند.

آیا تنها داشتن یک سایت شرکتی کافی است؟

اینترنت فضایی رقابتی است و هیچ کسب و کاری قادر نخواهد بود تا بدون توجه به رقبای دیگر و استفاده از روش‌های کارآمد به منظور ارتقاء رتبه خود، به موفقیت چندانی برسد. شما پس از طراحی سایت شرکتی می‌بایست همواره وب‌سایت اینترنتی خود را با متد‌هایی مانند تولید محتوا به روز نگه داشته تا همواره در چند صفحه نتایج گوگل نمایش داده شوید. همچنین حتما توصیه می‌شود تا با کمک متخصصان و کارشناسان سئو بر روی سئو سایت خود کار کنید.

برای طراحی سایت بهتره خودمون آموزش ببینم یا برون سپاری کنیم؟

اگر که قصد دارید برای کسب و کار شخصی تان سایت طراحی کنید بهتر است که فقط در حد کسب اطلاعات و کنترل سایت شخصیتان آموزش ببینید و کار طراحی سایت ، سئو و محتوا را به متخصص حرفه ای خودش بسپارید، تا سریع تر به نتایج دلخوه برسید و زمان خود را صرف آزمون خطا در سایت و دیدن آموزش های محتلف نکنید.

طراحی سایت وردپرس در کرج

چه آموزش هایی برای طراحی سایت لازم است؟

برای تبدیل شدن به یک طراح وب، باید جنبه های خلاقانه و فنی ایجاد یک وب سایت جذاب را مطالعه کنید و آموزش ببنید . از طریق آموزش دانشگاهی یا آموزش از طریق مدرسین این رشته چه در داخل و چه در خارج ایران، می توانید یاد بگیرید که چگونه یک طراح وب شوید و با تمام جنبه های بصری یک وب سایت، از رنگ ها و فونت ها گرفته تا طرح، کار کنید.

آیا می توانم طراحی وب را به تنهایی یاد بگیرم؟

طراحی وب در سطح حرفه ای می تواند زمان بر و دشوار باشد، اما باز هم با توسعه اینترنت و فناوری، طراحی وب امروزه آسان تر از قبل شده است. منابع زیادی در اینترنت وجود دارد و هر کسی می تواند یاد بگیرد که به تنهایی یک سایت عالی طراحی داشته باشد.

در دنیای امروز، هر کسب و کاری به یک وب سایت نیاز دارد، خواه یک کسب و کار کوچک باشد یا یک تجارت در اندازه کارخانه، شما برای رقابت در بازارهای جدید به یک وب سایت نیاز دارید.

طراحی سایت وردپرس در کرج

طراحی سایت وردپرس در کرج

طراحی سایت وردپرس در کرج تخصص و توانایی ما می باشد. برای سفارش طراحی سایت وردپرس و مشاوره قبل از سفارش طراحی سایت تنها لازم است که با ما تماس بگیرید سِئو البرز شرکت طراحی سایت در کرج در خدمت شماست که با سالها تجربه و تخصص سایت مورد نظر شما را با تمامی امکانات به بهترین شکل طراحی کند.

اگر قصد سفارش طراحی سایت وردپرس دارید میتوانید قبل از سفارش تمامی سوالاتتان را از ما بپرسید، همچنین میتوانید با مراجعه حضوری دفتر ما در مورد وب سایتی که قصد راه اندازی اش را دارید با ما صحبت کنید.

مجموعه ما سالهاست که انواع و اقسام سایت هارا با وردپرس طراحی کرده است. تنها لازم است که امکانات مورد نظر  و اطلاعاتی که لازم است در سایت قرار بگیرد را برای ما ارسال کنید تا یک سایت کاملا حرفه‌ای برایتان طراحی کنیم.

طراحی سایت وردپرس در کرج

جهت آسوده بودن خیال مشتریان و افرادی که تازه با مجموعه ما آشنا شدن و قصد همکاری دارند، هزینه طراحی سایت وردپرس را در سه قسمت می توانید پرداخت کنید یک قسمت برای شروع کار، یک قسمت زمانی که بخش های اصلی و کلی سایت آماده شد و مورد رضایت شما بود ، قسمت آخر هم بعد از تکمیل کار. (در صورتی که از سایت طراحی شده بنا به هر دلیلی رضایت نداشتید می توانید در قسمت دوم یا سوم هزینه شما را برگردانیم.)

امروزه تمامی کسب و کار‌ها از اهمیت داشتن وب‌سایت اینترنتی و فعالیت در این بستر منحصر به فرد آگاهی دارند. در حقیقت سایت اینترنتی به مانند پلی است که می‌تواند موجب رشد و پیشرفت چند‌ برابری کسب و کار شما شود.

همانطور که می‌دانید، وب‌سایت‌های اینترنتی فارغ از اینکه از چه نوعی باشند (فروشگاهی، شرکتی و…)، به طور کلی به دو صورت یعنی: با کد‌نویسی اختصاصی و با وردپرس طراحی می‌شوند.

در حال حاضر بسیاری از کسب و کار‌های نوپا و کوچک به دلیل کم هزینه بودن طراحی سایت وردپرسی، به سمت این ابزار می‌روند. با این اوصاف، ما در این مقاله بر‌آنیم تا به طراحی سایت وردپرس در کرج پرداخته و مطالب مفیدی را در رابطه با این موضوع بیان کنیم.

آیا برای وردپرس هزینه ماهانه وجود دارد؟

برخی از سوالات متداول:

آیا برای وردپرس هزینه ماهانه وجود دارد؟

وردپرس یک cms رایگان است و همواره به صورت رایگان در اختیار هم است ، زیرا متعلق به یک شرکت خاص نیست. امکاناتی که در سراسر دنیا به وردپرس توسط توسعه دهندگان وردپرس ارائه میشود ، برخی رایگان و برخی پولی است، اما بستر کلی وردپرس که سایت بر روی آن طراحی میشود رایگان است.

سایت های وردپرس چقدر عمر می کنند؟

به طور کلی سایت های وردپرس هیچوقت منقضی نمیشوند ، مادامی که شما بر روی وب سایت کار بکنید ، هاست و دامنه فعال داشته باشید، میتوانید بر روی وردپرس برای همیشه کار بکنید و هر روز امکانات جدید تری هم به آن اضافه کنید ، خود cms وردپرس و افزونه های آن هم مدام نسخه بروز وجدیدشان را در اختیار کاربران میدهند.

آیا برای راه‌اندازی وردپرس به دامنه نیاز دارم؟

بله همینطور است ، ما به طور معمول، برای ساخت یک وب سایت وردپرسی به دامنه و هاست نیاز داریم. اما اگر بخواهیم قبل از استفاده آن را امتحان کنیم میتوانیم بر روی لوکال هاست راه‌اندازی کنیم.

وردپرس چیست و چه کاربردی دارد؟

وردپرس چیست و چه کاربردی دارد؟

از آنجایی که ممکن است بسیاری از کاربران و خوانندگان این متن با وردپرس و کارایی آن آشنایی کافی نداشته باشند، ما در ابتدا تعریف کوتاهی از این ابزار در اختیار شما قرار می‌دهیم.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای سایت‌ها و وبلاگ‌ها است که در ابتدا تنها یک سرویس وبلاگ‌نویسی رایگان بود و امکانات فراوانی را برای وبلاگ‌نویسان مهیا می‌کرد.اما با گذشت زمان، وردپرس به صورت یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت معرفی شد.

وردپرس از دیتابیس MySQL بهره برده و به وسیله زبان برنامه‌نویسی PHP نوشته شده است. از آنجایی که برای طراحی سایت با وردپرس نیازی به دانش برنامه‌نویسی نخواهید داشت، بنابراین بسیاری از افراد قادر به طراحی سایت با این سیستم خواهند بود.

اما این نرم‌افزار تحت وب علاوه بر مزایای فراوانی که دارد و امروزه کسب و کار‌های زیادی در سراسر جهان از آن به منظور راه‌اندازی و ساخت سایت و مدیریت محتوای وب‌سایت استفاده می‌کنند، معایب و نقاط ضعفی نیز دارد. با این تفاسیر در ادامه این متن مزایا و معایب طراحی سایت وردپرس در کرج را ذکر خواهیم کرد.

دو نظر متفاوت در مورد وردپرس

دو نظر متفاوت در مورد وردپرس

وردپرس به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان شناخته می شود. البته این سیستم خالی از ضعف نیست. وردپرس علاوه بر کاربران بزرگ و فعال خود، منتقدان خود را نیز دارد. این منتقدان به شدت از این سیستم انتقاد می کنند و معتقدند که نباید از وردپرس برای توسعه وب سایت استفاده کرد.

تجربه ما در طراحی سایت با وردپرس

تجربه ما در طراحی سایت با وردپرس این است که وردپرس پاسخگو ۹۰ درصد کسب و کارها برای راه اندازی سایت است، در  اکثر مواقع می توان  یک وب سایت را با بهترین شکل طراحی و توسعه داد.

آیا طراحی سایت با وردپرس تمام امکانات و قابلیت های لازم ما را دارد؟

بله همین طور است یک سایت وردپرسی تمام امکانات و قابلیت های لازم برای طراحی انواع و اقسام سایت ها را دارد. وردپرس به یکی از محبوب ترین و بهترین سی ام اس ها در تمام دنیا تبدیل شده است که شاید بتوان به جرائت گفت در تمام حوزه ها اکثر سایت ها با وردپرس است .

مزایای طراحی سایت با وردپرس

مزایای طراحی سایت با وردپرس

اولین مزیتی که طراحی سایت با وردپرس برای کسب و کار‌ها دارد این است که ساخت و ایجاد یک وب‌سایت با وردپرس در مدت زمان کوتاهی صورت می‌پذیرد.

از این رو آن دسته از صاحبان کسب و کار که قصد دارند تا در کم‌ترین زمان به اجرای سریع پروژه‌های خود در فضای مجازی بپردازند، می‌توانند با در اختیار داشتن محتوا و تصاویر مناسب، وب‌سایت مد نظر خود را در یک روز بسازند.

مزیت دوم در طراحی سایت وردپرس در کرج این است که وب‌سایت‌های ساخته شده با این سیستم هزینه‌های نگهداری پایینی دارند. به طور کلی نگهداری سایت شامل: پشتیبانی، سرعت وب‌سایت، به‌ روز رسانی هسته نرم‌افزار، بررسی خطا‌ها و رفع آن‌ها، افزایش قابلیت‌ها و امکانات سایت می‌باشد.

از آنجایی که ارائه‌دهندگان خدمات پس از فروش وردپرس، سرویس‌دهندگان هاست و تعداد کسانی که متخصص کار با آن در سطح جهان هستند بسیار است، بنابراین به منظور توسعه وب‌سایت وردپرسی خود در آینده هیچ مشکلی نخواهید داشت.

همچنین از دیگر مزایای طراحی سایت با وردپرس در کرج می‌توان به مواردی نظیر: سادگی و راحتی در استفاده، همه‌گیر بودن، بهینه‌سازی موتور‌های جستجو(SEO) و منبع باز بودن آن اشاره کرد.

معایب طراحی سایت با وردپرس

معایب طراحی سایت با وردپرس

با اینکه خود وردپرس رایگان است، ولی برای شخصی‌سازی سایت نیاز به افزونه‌ها (Extensions) و پلاگین‌ها (Plugins) دارد. از این رو برای استفاده از برخی از افزونه‌ها و پلاگین‌های مد نظر می‌بایست هزینه‌‌ای را پرداخت کنید.

همچنین لازم به ذکر است که تمامی افزونه‌ها و پلاگین‌های رایگان همیشه ایمن و قابل اعتماد نیستند. به طور خلاصه می‌توان گفت که برای داشتن یک سایت حرفه‌ای نمی‌توانید تنها از ابزار‌های رایگان وردپرس بهره ببرید.

آسیب‌پذیری از دیگر معایب وردپرس محسوب می‌شود. وردپرس یک پلتفرم منبع باز است و بسیاری از متخصصان حوزه وب عقیده دارند که این موضوع امنیت وردپرس را تحت تاثیر قرار می‌دهد. حتی ممکن است بعضی از افراد سودجو از منابع اطلاعاتی شما  به وسیله افزونه‌ها و پلاگین‌ها استفاده و سایت شما را هک کنند.

علاوه بر موارد بالا، آخرین نقطه ضعفی که می‌توان برای طراحی سایت با وردپرس نام برد این است که در برخی موارد شخصی‌سازی سایت نیاز به دانش برنامه‌نویسی دارد. شما برای ارتقاء و شخصی‌سازی سایت خود لازم است که با زبان‌های PHP، HTML و Css آشنایی سطحی داشته باشید و چندین خط کد بنویسید.

طراحی سایت خدماتی در کرج

توسط مجموعه سئو البرز با تکیه بر دانش روز و تجربه انجام میشود، ما طراحی سایت را بگونه ای برای شما انجام می‌دهیم تا هم برای شما یک سایت ایده آل و قابل قبول باشد و هم با تکنولوژی ها و الگوریتم های روز گوگل سازگار باشد بطوری که بعد طراحی هیچ گونه نقصی نه از لحاظ فنی و نه از لحاظ بهینه بودن برای گوگل داشته باشد.

در صورتی که نمی‌توانید برای داشتن یک سایت خدماتی هزینه زیادی کنید یا سعی دارید بیشتر بودجه تان را در تبیلیغات یا سئو سایتتان هزینه کنید نگران نباشید با یک استراتژی درست می‌شود هم یک سایت مناسب و با دیزاین خوب برای شروع داشت و هم اینکه مقدار هزینه طراحی را کاهش داد تا بشود از پس هزینه های دیگر هم بر آمد.

ما به گونه ای وب سایت خدماتی تان را در صورتی که هزینه کمی یعنی حتی کمتر از ۷ میلیون که هزینه طراحی برای یک سایت متوسط است دارید وب سایتتان را طراحی میکنیم و شما میتوانید در آینده بیشتر سایتتان را ارتقا دهید.

هزینه طراحی سایت وردپرس در کرج

هزینه طراحی سایت وردپرس در کرج

هزینه طراحی یک سایت بستگی به موارد مختلفی دارد مانند: نوع سایت، نوع قالب، نوع نرم افزار و نوع پشتیبانی که به آن اختصاص داده شده باشد، هزینه یک سایت می تواند از 2 میلیون تا صد میلیون باشد.

هزینه طراحی سایت وردپرس در کرج به عوامل مختلفی نظیر: قابلیت‌ها و امکانات سایت، بهینه‌سازی سایت برای موتور‌های جستجو، میزان اعتبار و سابقه شرکت طراح، قابلیت سازگاری با نسخه موبایل، پشتیبانی تیم طراح و بخش فنی، قیمت دامنه سایت، ایجاد آموزش و راهنمایی برای مدیر سایت و مواردی از این قبیل بستگی دارد، بنابراین نمی‌توان قیمت ثابتی برای این منظور تعیین کرد.

اما در کل همانطور که گفته شد، سایت‌های وردپرسی به دلیل اینکه در مدت زمان کوتاهی ساخته می‌شوند و برای طراحی آن نیاز به دانش زیادی در زمینه برنامه‌نویسی نخواهید داشت، بنابراین ایجاد این سایت‌ها نسبت به سایت‌هایی که با کدنویسی اختصاصی راه‌اندازی می‌شوند به صرفه‌تر خواهد بود.

امروزه کابران اینترنتی، بسیار علاقمند به سرچ کردن در گوگل هستند. این افراد از طریق سرچ در موتور جست و جو گرِ گوگل، خیلی سریع و راحت پاسخ بسیاری از سوالات خود را می یابند. در حقیقت طراحی وب سایت های مختلف کمک بی قید و شرطی به برآورده کردن نیاز های مردم داشته است.

طوری که با پیشرفت هرچه بیشتر کامپیوتر ها و شبکه های مجازی و ربط داشتن آن به فعالیت های روز مره ی زندگی، طراحی وب سایت ها در زمینه های تجاری و شغلی مختلف، کمک فراونی به توسعه و شناخته شدن کسب و کار ها کرده است.

خواندن توضیحات این مقاله، سفارشی درست به افرادی است که قصد راه اندازی وب سایت در زمینه های پزشکی و مذهبی را دارند زیرا مطالب این مقاله، پیش زمینه های طراحی وب سایت های پزشکی و مذهبی است.

طراحی سایت ارزان در کرج

طراحی سایت ارزان در کرج

طراحی سایت ارزان در کرج مخصوص کسب و کارها و شرکت هایی که قصد راه اندازی وبسایت شان را برای معرفی محصولات و خدمات دارند توسط ما صورت می گیرد، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش در طراحی سایت و ارتباط بیشتر با ما تماس بگیرید.
 
مجموعه سئو البرز شرکت طراحی سایت در کرج در خدمت شماست، تا سایت تان را طراحی کنید، جهت آشنایی بیشتر با ما میتوانید هم با ارتباط تلفنی و هم با ارتباط حضوری بیشتر با مجموعه ما آشنا شوید.
 
همچنین ما جهت امنیت و آسایش خیال افرادی که به تازگی با ما آشنا شدند. هزینه طراحی سایت را در ۳ قسمت می گیریم، یک قسمت برای شروع کار یک قسمت از زمانی که قسمت ها و ساختار کلی سایت حاضر شد و یک قسمت هم زمانی که سایت به اتمام رسید.در صورتی که بنا به هر دلیلی سایت مورد رضایت شما نبود هزینه طراحی سایت در مرحله دوم و سوم برگشت داده می شود اما قطعاً این اتفاق نمی افتد و رضایت کامل خواهید داشت.

چرا به طراحی سایت نیاز داریم ؟

چرا به طراحی سایت نیاز داریم ؟

 

امروزه اغلب کسب‌وکارها در فضای تجارت الکترونیک سهمی دارند. اولین لازمه‌ ورود به تجارت الکترونیک، برخورداری از یک وب‌سایت حرفه‌ای و معتبر است. اما چگونه می‌شود یک وب‌سایت حرفه‌ای برخوردار شد؟ کدام شرکت‌ها برای طراحی سایت مناسب‌ترند؟ بهترین شرکت‌های طراحی سایت در شهر کرج کدام‌اند؟ حداقل هزینه‌ها برای طراحی سایت چه‌قدر است؟ چه اصولی در طراحی سایت توسط شرکت‌ها باید در نظر گرفته شود؟

در این مقاله تلاش می‌کنیم در کنار پاسخ به پرسش‌های یاد شده، راهکارهایی ساده برای طراحی سایت ارزان در کرج را در اختیار شما عزیزانی قرار دهیم که ساکن کلان‌شهر کرج هستید و قصد دارید کسب و کار خود را به یک سایت حرفه‌ای تجهیز کنید. تا انتها این مقاله را دنبال کنید.

بهترین شرکت طراحی سایت ارزان در کرج

یک طراح وب سایت چه کاری انجام میدهد؟

طراحی وب سایت به طور کلی نمایش و حضور یک سایت را برای دسترسی کاربران و موتورهای جستجو که بتوانند یک سایت را به کاربران نمایش بدهند آماده می کنند.طراح وب سایت هم بخش فنی و هم بخش ظاهری یک سایت را طبق استانداردها و تکنولوژی های روز طراحی سایت آماده سازی می کند.
هرچقدر که ظاهر و بحث فنی یک سایت که طراح سایت آماده سازی میکند حرفه ای تر و بهتر باشد در موفقیت و جلب اعتماد مخاطب و موتورهای جستجو موثر تر است.
 

بهترین شرکت طراحی سایت ارزان در کرج کدام شرکت است؟

برای انتخاب شرکت طراحی سایت می توانید به سابقه و رزومه کارهای آن شرکت توجه داشته باشید، متاسفانه افراد زیادی با ما تماس میگیرند که تجربه خوبی در همکاری های قبلی با شرکت های قبلی شان نداشتند، و علی رغم هزینه خوبی که برای سایتشان کرده اند رضایت مطلوبی بدست نیاوردن و به مشکلات مختلفی با شرکت طراحی سایت خورده اند ، ما ادعا نمیکنیم بهترین شرکتیم اما خوشبختانه تا اکنون هیچ شکایت و نارضایتی از مشتریان نداشته ایم.

برای سفارش طراحی سایت ارزان چقدر هزینه کنیم؟

 
برای سفارش طراحی سایت به طور متوسط میتوانید 2 الی 7 تومن برای اینکه یک سایت خوب با تمام امکانات لازم و ظاهر جذاب داشته باشید هزینه کنید، اگر توان مالی بیشتری دارید میتوانید برای وب سایت تان هزینه بیشتری پرداخت کنیم . متناسب با هزینه پرداختی میتوان قابلیت ها و امکانات متنوعی در سایت پیاده سازی کرد.

چقدر طول میکشد تا به وب سایت ما حاضر شود؟

چقدر طول میکشد تا به وب سایت ما حاضر شود؟

تقریباً بین دو هفته تا چند ماه بستگی به سایتی که قرار از طراحی شود زمان میبرد تا سایت به صورت کامل برای استفاده آماده شود.

هدف شما از طراحی سایت چیست؟

همان‌طور که گفته شد، اغلب کسب و کارها تلاش می‌کنند تا حضوری فعال و حرفه‌ای در تجارت الکترونیک داشته باشند. بنابراین در گام نخست به طراحی سایت نیاز خواهند داشت. اما پیش از آن بهتر است به‌طور دقیق هدف خود را از طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت تجاری مشخص کرده باشید. این هدفگذاری سبب می‌شود در مسیر طراحی سایت، اقدامات مناسبی را انجام بدهید. با این وصف نیاز است که ابتدا این پرسش‌ها را از خودتان بپرسید و به کمک آن‌ها هدف اصلی از طراحی سایت را مشخص کنید:

  • هدف کلی شما از طراحی سایت چیست؟
  • آیا کسب و کار شما به راستی نیاز به سایت دارد؟
  • چگونه سایتی نیاز دارید؛ سایت شرکتی یا فروشگاهی؟
  • آیا طراحی سایت بر درآمد شما افزوده خواهد کرد؟

یافتن پاسخ این پرسش‌ها، یک برنامه‌ مدون را پیش روی شما قرار خواهد داد و هنگام سفارش طراحی سایت نیز با چشم‌انداز روشن‌تری مواجه خواهید بود.

چند نکته برای طراحی سایت ارزان در کرج

بهترین مشاوره طراحی سایت در کرج

یکی از مهم‌ترین اقدامات شما در مسیر راه‌اندازی وب‌سایت برای کسب و کارتان، مراجعه به مشاوران طراح است. گرفتن مشاوره از یک تیم طراح حرفه‌ای می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی بر فرآیند کاری شما داشته باشد. اگر برند کوچک و کسب‌وکار نوپایی دارید و در عین‌حال در فکر راه‌اندازی سایت برای کسب‌وکارتان هستید، تیم‌های طراحی سایت در کرج می‌توانند با قیمتی ارزان این کار را برای شما انجام بدهند.

شما می‌توانید به تیم‌های طراح کرجی مراجعه و جلسه‌ مشاوره‌ای را با ایشان داشته باشید. در این جلسه مشاوره کارشناسان پس از شنیدن خواسته‌ها و هدفگذاری‌های شما، بهترین و ارزان‌ترین روش‌های طراحی سایت را در اختیارتان قرار خواهند داد.

هزینه ی طراحی سایت در کرج

هزینه‌های طراحی سایت در کرج

به طور کلی هزینه طراحی سایت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برای نمونه اگر شما قصد طراحی سایت شرکتی داشته باشید، مجبور به پرداخت هزینه کمتری خواهید بود و در مقابل برای طراحی سایت فروشگاهی هزینه بیش‌تری باید پرداخت کنید.

اما اکنون این امکان وجود دارد که با ارزان‌ترین هزینه ممکن در حدود ۵۰۰ هزارتومان یک وب‌سایت برای کسب و کارتان طراحی کنید. اما چه فاکتورهایی سبب کاهش قیمت طراحی سایت می‌شود؟

طراحی سایت ارزان لزوما به معنای استفاده از هاست ارزان، و پایین بودن کیفیت طراحی است. به طور کلی برای طراحی یک وب‌سایت استاندارد، شما باید برای موارد زیر هزینه پرداخت کنید:

  • هزینه برای خرید دامنه
  • هزینه برای خرید هاست
  • هزینه برای راه‌اندازی و نصب سایت
  • هزینه خرید قالب سایت
  • هزینه برای دریافت اینماد (نماد اعتماد الکترونیکی) مخصوص سایت‌های فروشگاهی
  • هزینه برای خرید پنل‌های پیامکی، مخصوص سایت‌های فروشگاهی

چند نکته برای طراحی سایت ارزان در کرج

آدرس یک سایت چیست ؟ و نام سایت را چگونه انتخاب کنیم ؟

آدرس سایت یک آدرس اینترنتی است که به شما این امکان را می‌دهد، که با استفاده از آن از طریق وب به سایت شما دسترسی پیدا کنند. نام سایت به شما این امکان را می‌دهد که یک نام مناسب برای سایت خود انتخاب کنید. برای انتخاب یک نام سایت مناسب باید موضوع سایت خود را به دقت بررسی کنید و سپس یک نامی که بیشترین تجربه کاربری را فراهم می‌کند انتخاب کنید.

چند نکته برای طراحی سایت ارزان در کرج

اگر ساکن کرج هستید و قصد طراحی سایت برای کسب و کارتان را دارید، توصیه می‌کنیم به نکات زیر توجه کافی داشته باشید:

طراحی سایت را به گروهی بسپرید که همواره به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

از حرفه‌ای بودن طراح اطمینان حاصل کنید.

ارزان بودن کار، نباید شما را فریب بدهد، کار ارزان ممکن است نتیجه عدم توانایی کافی شرکت طراح باشد.

سعی کنید شرکت‌های باتجربه را برای این‌کار انتخاب کنید.

تمام خواسته‌ها و اهداف خود را برای شرکت طراح به صورت آشکاری مطرح کنید.

هزینه‌های اعلام شده توسط شرکت طراح را با هزینه‌های چند شرکت دیگر در این حوزه مقایسه کنید.

اصول اساسی در طراحی سایت

اصول اساسی در طراحی سایت

در این بخش قصد داریم شما را با برخی از اساسی‌ترین اصول طراحی سایت آشنا کنیم تا از این طریق پیش از انتخاب شرکت طراخی سایت در کرج، اندک اطلاعاتی راجع به وظایف و خدمات این شرکت‌ها و ویژگی‌های سایتی که قرار است برای شما طراحی کنند داشته باشید:

  • رعایت اصول سئو در طراحی و کدنویسی سایت
  • ریسپانسیو بودن سایت
  • ایجاد دسترسی‌های ساده به بخش‌های کاربری مختلف سایت
  • طراحی زیبای ظاهری سایت و در عین‌حال استفاده از قالب‌های سبک که از سرعت سایت نمی‌کاهد
  • رعایت اصول سئو در محتواگذاری‌های داخلی سایت
  • ایجاد امنیت کافی برای سایت
  • ایجاد بستر پرداخت‌های الکترونیکی در سایت‌های فروشگاهی و طراحی آسان فرآیند خرید و پرداخت.
نوشتهٔ پیشین
طراحی سایت صنعتی با پشتیبانی و مشاوره ( طراحی وب سایت صنعتی )
نوشتهٔ بعدی
طراحی سایت پزشکی در کرج
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

17 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز