آموزش تشخیص و رفع لینک های شکسته در سایت

آموزش تشخیص و رفع لینک های شکسته در سایت

به این پست امتیاز دهید

لینک شکسته چیست ؟

سئو کار های حرفه های همیشه به لینک های شکسته توجه زیادی دارند و بی تفاوت به این نوع لینک ها نیستن ، اما لینک شکسته چیست ؟ اگر ما به سایت و یا صفحه ای از سایتمان لینک بدیم در حالی که آن صفحه حذف شده و یا url آن صفحه تغییر داده شده ، ربات های گوگل و یا کاربران هر موقع لینک مورد نظر را باز کنن با صفحه 404 مواجه میشوند ، که اصطلاحا به این نوع لینک ها ، لینک های شکسته گفته میشود ، که برای سایت ما یک امتیاز منفی محسوب میشود .

هدف اصلی لینک ها ایجاد ارتباط بین صفحات و سایتها است ، در زبان برنامه نویسی با تگ : <a href=”https://seoalborz.ir/” > سئو البرز </a> به طور مثال می توان کلمه سئو البرز را به آدرسی که در تگ قرار دارد لینک دار کرد ، حال اگر مدیر اون سایت یا خوده ما url قبلی آن صفحه را مثلا به 22/seoalborz.ir تغییر بدهیم ، آدرس seoalborz.ir دیگر وجود نخواهد داشت ، بنابراین باید در تگ url آدرس جدید آن کلمه را قرار بدهیم .

بهترین راه برای پیشگیری از بروز لینک های شکسته چیست ؟

یکی از اصلی ترین و مهم ترین راه هایکه جلوی خطاهای 404 را میگیرد ریدایرکت است ، ریدایرکت مفهومی است که صفحه قبلی را منتقل میکند به صفحه جدید یعنی اگر ما صفحه seoalborz.ir را به صفحه 22/seoalborz.ir ریدایرکت کنیم به طور خودکار با url اولی انتقال داده میشود به url دومی یعنی 22/seoalborz.ir ، در این فرآیند دیگر کاربران با صفحه 404 مواجه نخواهند نشد همچنین اعتبار و قدرت url قبلی به url جدید انتقال داده میشود .

نوشتهٔ پیشین
سئو آن پیج ( on page ) چیست ؟
نوشتهٔ بعدی
استخدام متخصص SEO | متخصص سئو کیست ؟
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز