ادمین سایت وردپرس

ادمین سایت وردپرس

3/5 - (1 امتیاز)

ادمین سایت وردپرس

مدیر سایت از نقش های بسیار مهمی است که یک سایت وردپرسی را به خوبی مدیریت می کند. به فردی که در تمامی مراحل نصب وردپرس فعالیت دارد، مدیر یا ادمین سایت وردپرسی گفته می شود. این فرد قادر است که هر بخشی از سایت را به خوبی مدیریت کند، بنابراین نیازی به تعدادی مدیر سایت وجود ندارد و می توانید برای همه حساب های administrator از یک رمز عبور استفاده کنید.

مدیر وردپرس

مدیر وردپرس نقشی با توانایی های تعریف شده می باشد. برای هر سایتی مدیر باید به همه قابلیت ها به طور کامل اشراف داشته باشد. در واقع مدیر سایت؛ بیشترین میزان دسترسی را به وب سایت شما دارد. با نصب عملیات وردپرس، کاربری واحد به وجود می آید که این کاربر نقش مدیر سایت را بر عهده دارد.

وظایف مدیر وردپرس

وظایف مدیر وردپرس

مدیر وردپرس به عنوان نقش یک کاربر وظیفه دارد که موجب ارتقا و پیشرفت سایت شما گردد. آن ها با ایجاد تغییراتی در تم ها و فایل های اصلی به وسیله ویرایشگر تم داخلی، می توانند موجب ایجاد تغییرات و ویرایش هایی در سایت شما شوند. مدیران سایت قادر هستند که دیگر کاربران administrator را افزوده و یا حذف نمایند. هم چنین به این موضوع توجه کنید که در صورت سپردن این نقش به یک کاربر، او می تواند محتوایی را به خواست خود حذف کند.

بنابراین برای سپردن نقش adminstrtor، حتما باید به فرد اطمینان و اعتماد کاملی داشته باشید. بدین ترتیب می تواند به تمام سایت به طور کامل کنترل داشته باشد. مدیران سایت می توانند پست و صفحه های سایت را حذف نمایند و یا افزونه ها را در صورت لزوم فعال نموده و نصب کنند یا دیگر کار هایی از این قبیل انجام دهند. در صورت استفاده نکردن از مالتی سایت، قادر خواهند بود که هر چیزی را به طور کامل حذف نمایند.

نقش ادمین وردپرس به چه کسی باید واگذار شود؟

مدیران وردپرس می توان دیگر کاربر ها را اضافه و یا حذف کند و یا باعث ایجاد تغییراتی در تنظیمات، افزونه ها و تم ها شوند. بنابراین باید نقش amininstrator را با دقت مشخص کنید. در حالت کلی تعداد مدیران نباید زیاد باشد، در صورتی که مدیر سایت مشتریتان هستید، بهتر است که تنها مدیر سایت باشید. خود مشتری هم اگر بخواهد بتواند محتوایی را افزوده، ویرایش نماید یا نظرات و انتقادات کاربران را تعدیل کند و غیره.

اما اگر به administrator دسترسی نداشته باشد نمی تواند تنظیمات، پلاگین ها و تم ها را تغییر دهد و موجب بازخوردی منفی برای سایت خواهد شد.

در صورتی که مدیر سایت کسب و کار کوچک خود هستید، فقط یک ادمین سایت کافی است و حساب ادمین سایت باید برای شخصی باشد که بالاترین مسئولیت سایت را به عهده دارد.

نکات ادمین سایت وردپرسی

نکات ادمین سایت وردپرسی

• برای حساب مدیر سایت نباید از ادمین به عنوان نام کاربری استفاده کنید.
• هر کدام از کاربرانی که نقش مدیر سایت را بر عهده دارند، باید دارای یک رمز عبور ایمن باشند.
• هسته وردپرس سایت را آپدیت نمایید.
• داشبورد را ویرایش کنید.
• تنظیمات عمومی، نوشتن، خواندن، بحث و پیوند های ثابت را مدیریت نمایید.
• از طریق منوی ابزار، واردات و صادرات محتوا را انجام دهید.
• بری سایت از کد های html، جاوا اسکریپت برای پست ها، صفحه ها و نظرات استفاده نمایید.
• در صورت نیاز تم ها را تغییر، به روز رسانی، یا حذف و ویرایش نمایید.
• در صورت نیاز ویجت ها، منو ها، بک گراند سفارشی و هدر سفارشی را تغییر دهد.
• کاربران را اضافه، ویرایش، ارتقا و یا حدف نمایید.
• فایل های رسانه ای را آپلود و یا ویرایش کنید.
• ….

ادمین وردپرس شبکه های چند سایتی

برای شبکه های چند سایتی مدیر دارای نقش های متفاوتی می باشد. در شبکه ای از سایت ها administrator می تواند یک سایت واحد در شبکه چند سایتی را مدیریت نماید. سوپر ادمین وظیفه دارد که همه شبکه های سایت ها را به طور کامل مدیریت نماید.
سوپر ادمین ها می توانند قابلیت های زیر را داشته باشند:
• موجب آپدیت نمودن هسته وردپرس شوند.
• هر تم و افزونه ای که نیاز باشد را ویرایش، نصب، آپدیت و یا حذف نمایند.
• کاربران را اضافه، ویرایش و یا حذف کنند.
• از کد های جاوا اسکریپت و یا html برای نظرات و پست ها استفاده کنند.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم تا حد امکان در مورد ادمین سایت وردپرسی، اطلاعات جامع و مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. ما در سئو البرز دارای متخصص ترین و مجرب ترین ادمین ها و مدیران سایت وردپرسی می باشیم که می توانند به شما برای سایت های کسب و کارتان خدمات جامع و ارزنده ای را ارائه دهند. 

بدین ترتیب موفق خواهید شد سایت جامع و به روزی داشته باشید و به ارتقا و پیشرفت آن کمک قابل توجهی نمایید. اگر می خواهید اطلاعات و آگاهی بیشتری از قیمت قرارداد پشتیبانی سایت با کارشناسان سایت سئو البرز کسب نمایید، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
سئو فروشگاه اینترنتی وردپرسی
نوشتهٔ بعدی
وردپرس کار دورکاری
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • با درود ما برای سایتمون ادمین میخاستیم که صفر تا صد سایتمون رو انجام بدن شرایط همکاری به چه صورته؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز