سئو سایت املاک

سئو سایت املاک با مشاوره رایگان + ( نمونه سئو سایت املاک )

به این پست امتیاز دهید

اگر در مقام صاحب سایت املاک به دنبال سئو سایت املاک هستید و قصد دارید سئو سایت املاک را به یک تیم متخصص و حرفه ای بسپارید و خیالتتان از بابت سئو برای سایت راحت باشد، تیم سئو البرز با تجربه 10 سال فعالیت این اطمینان را به شما میدهد که ساییتان را در صدر نتایج جستجو بی آورد.

آشنایی کوتاه با ما :

سئو البرز شرکت سئو در کرج ، مسئول خدمات سئو و طراحی سایت کرج میباشد اگر صاحب سایت خبری ، شرکتی ، فروشگاهی ، پزشکی ، خدماتی و … هستین و نیاز به سئو سایت دارین ما به شما رایگان مشاوره میدهیم تا اگر تصمیم به سئو سایتتان را دارید با اصولی ترین و حرفه ای ترین پلن های سئو فعالیت های سایتتان را توسط ما آغاز کنید و شاهد رشد و پییشرفت سایتتان باشید برخی از نمونه کار های ما در سایت موجود است .

سئو سایت املاک

سئو برای سایت یکی از روش های مهم بازاریابی است که کمتر کسب و کار مهمی است که در فضای آنلاین به دنبال سئو برای سایتش نباشد ، با سئو برای سایت میتوانید با یک برنامه هدفند در عبارت های مشخصی که مردم در سرچ میکنن و با سرچ آن عبارت ها به دنبال آگهی های ملکی که شما آن آگهی ها را دارید میگردند رتبه بگیرید .

مزیت سئو سایت املاک

با استفاده از سئو برای وب سایتتان در صورتی که با یک متخصص یا تیم متخصص خوبه و حرفه ای کار کنید میتوانید کاربرانی را بعد از مدتی به صورت روزانه وارد سایتتان کنید که آن کابرها به دنبال آگهی های سایت شما هستند و درصد بالایی وجود دارد تا مشتری شما شوند ، با سئو برای سایت بعد از مدتی یک سایت پویا دارید که دیگر میشود مثله یک کسب و کار و کانال فروش مهم ارزشمند به آن نگاه کرد ، که تعداد معامله های سالانه و ماهانه تان را بسیار بالاتر ببرد .

خدمات سئو سایت املاک

سئو البرز تیم متخصص سئو سایت در کرج در خدمت شماست تا با سالها کسب علم به همراه تجربه عملی در حوضه ها و زمینه های مختلف ، به صورت حرفه ای سئو سایتتان را به عهده بگیرید تا با یک برنامه و استراتژی دقیق شما را شاهد رشد و پیشرفت کسب و کارتان کند ، قطعا بعد از مدت کمی کار با ما شاهد اقدامات خوبی که بر روی وب سایتتان میشود خواهید شد .

مقدمه : زمانی ما به سئو نیازمندیم که قصد داشته باشیم تا در موتور جستجو های مختلف رتبه بگیریم ، یعنی از طریق سرچ هایی که مردم روزانه در گوگل با عبارت هایی که مربوط هستند به حوزه کاری ما قصد داشته باشیم رتبه بگیریم .

سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتور جستجو

طبیعتاً اکثر مردم در موتور جستجوی گوگل سرچ می کنند ، به این خاطر که همیشه کاملترین پاسخ را به کاربران می دهد ، اگر شما هم املاک دارید می توانید به صورت تخصصی در شهر و منطقه ای که املاک دارید وب سایت خود را راه اندازی کنید .

با سئو از دیوار و شیپور هم بالاتر باشید

قطعاً شما می توانید به این خاطر که به صورت تخصصی مناطق خاصی را پوشش می دهید ، حتی بالاتر از وب سایت های بزرگ و عمومی مانند : دیوار و شیپور قرار بگیرید ، ما بارها و بارها شاهد این اتفاق بوده ایم که وب سایت های تخصصی توانستن بالاتر از سایت های بزرگ رتبه بگیرند .

چطور میشود با سئو از دیوار و شیپور هم جلو زد ؟

به این خاطر که گوگل سعی دارد کاملترین جواب را به نیاز کاربر بدهد ، قطعاً وب‌سایت شما که به صورت تخصصی تنها در چند منطقه بر روی یک سری عبارت ها کار می کند ، بیشتر از سایت های بزرگ در آن مناطق محتوا تولید کرده است و قطعاً از لحاظ اطلاعات ، اطلاعات تخصصی تر هم دارد .

مزیت و معایب سئو

سئو یکی از روش های بی نظیر بازاریابی است ، که تنها عیبش شاید این است ، که نیاز به زمان دارد به این خاطر که سئو مانند دیگر روش‌های بازاریابی نیست ، در دیگر روش های بازاریابی ما باید از طریق تبلیغات ، تبلیغ کسب و کارمان را در معرض دید مشتری قرار بدهیم و تا زمانی که بتوانیم هزینه کنیم از تبلیغات استفاده می کنیم .

در فرآیند بازاریابی از سئو غافل نشوید تا از رقبا عقب نیوفتید

این نوع تبلیغات در جای خودش بسیار مهم و خوب است که البته نیاز به هزینه های بالایی هم دارد ، اما ما در فرآیند سئو در واقع داریم یک کسب و کار را راه اندازی میکنیم و سایت را که بستر کارمان است تبدیل به یک کسب و کار پویا و مشتری آور می کنیم .

که به صورت دائم برای ما مشتری بیاورد ، در این مدل خود کاربر است که با جستجوی مثلاً عبارت : خرید ویلا در کردان به سراغ وب‌سایت ما می آید ، البته در صورتی که سایت ما در رتبه های اول باشد .

از طریق سئو مشتری با پای خودش وارد وب سایت شما میشود

در این حالت خود کاربر که قطعاً نیازی پشت این جستجویش بوده است و به صورت اتفاقی عبارت خرید ویلا در کردان را سرچ نکرده است خود اش با پای خودش وارد وب سایت ما می شود .

سئو برای سایت تقریبا استراتژی اکثر کسب و کار های مهم است

بنابراین اگر قصد داریم تا فضای گسترده اینترنت استفاده کنیم ، حتماً باید سئو برای سایت یکی از استراتژی های ما باشد ، خیلی از کسب و کارهای بزرگی که در شبکه های اجتماعی بسیار دنبال کننده دارند و بیلبورد هایشان در سطح شهر نمایش داده می شود .

و حتی خیلی از فروشگاه های بزرگ در سطح شهر است که اگر به خیلی از این کسب و کارهای آنلاین و فیزیکی نگاه کنید ، سئو خوبی هم در گوگل دارند و خیلی از این وب سایت ها و کسب و کارهای آنلاین و بزرگ مانند دیجی کالا مسیر شان از طریق سئو و گوگل شروع شده است .

و بعدها با تبلیغات گسترده تر و صرف هزینه های بیشتر از طریق کمک گرفتن از دیگر روش های بازاریابی به این جایگاه رسیدند ، بنابراین سئو یکی از روش‌های بازاریابی است که خوب مزیت و معایب شم گفتیم به صورت خلاصه عیب سئو این است که دیر نتیجه می دهد ، یعنی یک پروسه زمانبر است .

با سئو برای سایت پول خود را به صورت هدفمند خرج کنید

و مزیتش این است که ما می‌توانیم هزینه خود را در جایی خرج کنیم که اطمینان بیشتری داریم در آینده به صورت هدفمند ، آن افرادی که به دنبال محصول و خدمات ما هستن را وارد وبسایت مان کنیم ، که در این حالت ما نرخ تبدیل خیلی بیشتری داریم و مزیت دیگر این است که خودکار بر دست که با جستجوی عبارت وارد سایت ما می شود .

سئو سایت املاک چطور انجام میشود ؟

سئو به طور خلاصه مجموعه فرایندی است که موجب افزایش رتبه سایت در موتور جستجوی گوگل می شود تمامی فرایندهای بهینه سازی سایت سایت برای موتور جستجوی گوگل که همان سئو است ، هدفش بالا رفتن امتیاز سایت در موتور جستجوست و در نهایت افزایش رتبه سایت .
اقدامات سئو جهت بهینه سازی سایت شامل فرایندهای بسیار زیادی است که هر کدام باید در زمان و شرایط خودش با تشخیص متخصص سئو انجام شود تا موجب بالا رفتن امتیاز سایت و افزایش رتبه سایت در عبارت های هدف بشود .
گاهی فعالیت های سئو اگر در در زمان آن و جای مناسب صورت نگیرد ، موجب هدر رفتن زمان یا طولانی تر شدن زمان رتبه گیری حتی پایین آمدن رتبه سایت میشود بنابرین متخصص سئو است که با تحلیل درست سایت با برنامه و استراتژی هدفمند اقدامات سئو را برای انجام صورت بندی میکند .

روزانه سایت های املاکی میلیون ها سرچ دارند سایت شما در کدام جایگاه قرار دارد؟ ایا دیده می شود؟

از اینکه اینهمه زحمت و وقت برای سایتتان می گذارید اما موفقیتی را کسب نمی کنید خسته شده اید؟

اما شما به یک حرکت نیاز دارید که سایتتان دیده شود و خبر خوب اینه که هنوز دیر نشده ، سئو شدن سایت املاک و بنگاه و بالا امدن سایت یک کار دشوار و سخت است ولی موفقیت در این کار پاداش زیادی دارد ،‌ در ابتدا شما نباید سایت خود را با سایت های بزرگی که زمان زیادی را برای سایت خود گذاشته اند مقایسه کنید چون شیوه اینکار قدم به قدم جلو رفتن است که موفقیت شما را در اینکار تضمینمی کند .

که اینکار علاوه بر کم هزینه بودن جزوه تبلیغات گسترده نیز قرار می گیرد ، به خصوص در شهرهای های بزرگ که کار شما را راحت تر می کند و شما دیگر نیازی به تبلیغات سنتی نخواهید داشت . و با اینکار شما رضایت مشتری خود را هم کسب می کنید به این موضوع فکر کنید که روزانه سایت شما هزاران بازدید داشته باشد اون موقع رشد کاری شما و بیشتر شدن مشتری هایتان بدون توقف می شود .

شما وقتی از تکنیک های سئو استفاده می کنید به گوگل می فهمانید که موضوع و کاربرد سایت شما چیست و هرچه که بیشتر روی سئو سایت تمرکز کنید این موضوع برای گوگل شفاف تر می شود و سایت شما رتبه بالاتری نسبت به رقبا می گیرد.

یکی از ویژگی های مهم سایت اختصاص هر صفحه به هر ملک که با تمام جزئیات قرار می گیرد که با فروخته شدن به راحتی صفحه حذف می شود و شما فایل های خود را به روز نگه دارید ، سایت املاکی شما باید چند ویژگی مهم و مشخص داشته باشد که کار را برای شما و مشتری ها راحت تر می کند .

مشخص کردن مناطق تحت پوشش :

اولین و مهم ترین ویژگی سایت املاکی مشخص کردن مناطقی که فایل های فروش و رهن را تحت پوشش دارد که مشتری با توجه به نیازش به خرید در آن منطقه به سراغ سایت شما می آیند ، منطقه خود را کاملا توضیح دهید و مطالب راهنمایی خرید هر محله را قرار دهید که مشتری با توجه به بودجه خود تصمیم بگیرد.

مقالاتی در مورد موقعیت آفتاب گیری خونه ، ویژگی های محلی و ویژگی های مهم آن محله مانند دسترسی نزدیک به مدرسه بازار فروشگاه خیابان های تجاری ویژگی های خانه مانند : اسانسور ، پارکینگ ، انباری دسترسی به خیابان های اصلی که خیلی از معضل .

ادرس و تلفن املاکی خود :

مشتری ها برای ارتباط و مشاوره بیشتر نیاز به صحبت و ارتباط گیری با شما هستند و برای رفع این نیاز شما شماره و ادرس املاکی خود را در سایت قرار می دهید که بعضی از مشتری ها که تمایل به صحبت های حضوری دارند می توانند به املاک شما مراجعه کنند یا تماس با املاک شما ازمشاوره بیشتری استفاده می کنند .

سئو وب سایت املاک

فایل های املاک:

برای این امر از استفاده از ویژگی های سایت های دیگر پرهیز کنید که نه تنها اینکار باعث پیشرفت شما نمی شود بلکه باعث می شود که روند سئو کردن سایت شما را سخت تر کند و تنها راه شما استفاده از فایل و مطالب مستقل می باشد

صفحات در حال تغییر:

شما صفحاتی را که با تصاویر مناسب و ویژگی های کامل ملک قرار می دهید که هم مورد سرچ و بازدید قرار می گیرد و هم به رتبه بندی سایت شما کمک بسیاری می کند ، اگر صفحه اجاره ملک ها را در صفحه خود می گذارید پس از اجاره دادن ملک می توانید ان صفحه را ریدایدکت کنید که سال ها بعد که صاحب خانه ان را برای اجاره به املاکی شما یپرد می توانید ان صفحه را از ریدایرکتی خارج کنید و با این کار از دوباره کاری جلوگیری می کنید .

بخش نظرات سایت

حتما هرروز نظرات سایت خود را چک کنید و به انها پاسخ دهید اینکار باعث می شود که این حس به مشتری القا شود که نظرات انها مهم است چون بخشی از زمان خود را صرف اینکار می کتید و به سوالات انها پاسخ می دهید .

امروزه با بودن اپلیکیشن هایی مانند دیوار شاید سرمایه گذاری روی سایت را کار بیهوده فرض کنید که باعث شده افراد کمتری به سئو کردن سایت خود فکر کنند ، اما این بازار به قدری عظیم و بزرگ است که شما هر زمان که بخواهید می توانید وارد شوید و با سئو کردن سایت خود به رتبه های بالاتری دست یابید و مشتری های بیشتری را جذب کنید که یک راه دیده شدن است که به بازاریابی اینترنتی نیز مشهور است .

‌که اگر سه شاخصه مهم اعتبار تخصص   و اعتماد را کسب کرده باشید در این حوزه زودتر به موفقیت می رسید و اعتبار و اعتماد را گسترش می دهید ،‌بعد از یک مدت شما به دنبال استخدام یک سئو کار دائم خواهید بود چون منفعت زیادی برای شما خواهد داشت و دوست نخواهید داشت که این منفعت بزرگ را از دست دهید.

به خصوص  در زمان کرونا مردم تمایل بیشتری به خرید و جست و جوهای غیر حضوری و سریعتر داشته اند ، به نظرتان وقتی که امکان دارد مشتری شما با گشتن در املاکی های محل مورد نظر می توانید خونه ای تهیه کند .

ولی ما چرا بازهم  روی سئو سایت املاکی ها تاکید می کنیم ؟

تغییرات که در اینده اتفاق می افتد مانند کرونا و تغییرات  تکنولوژی و تمایل مردم به استفاده از امکانات فضای مجازی و کارهای غیر حضوری باعث تغییر سبک زندگی، در زندگی افراد می شود ، خیلی از افراد که تایم کمی برای پیدا کردن خانه دارند، به خاطر همین در اولین کار به سراغ سرچ بنگاه های اطراف در  گوگل می روند ، یعنی افراد قبل از مراجعه حضوری به بنگاه ها، در اینترنت سرچ می کنند ، در حال حاضر ۴۴ درصد افراد قبل از مراجعه حضوری، نخست به سراغ سرچ در گوگل می روند.

با این مزایا صاحبان سایت املاک به دنبال رتبه های اول در سرچ گوگل هستن که بتوانند از این طریق نیز مشتریان خود را جذب کنند . بازار املاک یک بازار با رقابت بسیار بالا است که داشتن جایگاه بالاتر به معنای جذب مشتری های بیشتر و گسترش کسب و کار و سود بسیار زیاد است ، در بازی گوگل شما باید قوانین این بازی و بشناسین و طبق قوانین پیش بروید .

اما چه تعداد از صاحبان املاکی ها با مقررات بازی گوگل اشنا هستند؟

در بازی گوگل سایت های متقلب و کلاهبردار ارزشی ندارند پس صادق بودن در این حوزه باعث اعتماد مشتری می شود. استفاده از فایل های سایت های دیگر را فراموش کنید چون گوگل به شدت روی اینکار حساس می باشد و تکرار اینکار باعث می شود که سالیان سال نتوانید جزو رتبه های اول باشید!!!

گوگل، امتیازهای خود را بین چندین عامل تقسیم می کند اما بیشترین امتیازهای خود را به صفحات اصولی اختصاص داده یعنی صفحاتی که با استاندارهای گوگل مطابقت داشته باشد چه از نظر ظاهر و جذاب بودن سایت چه از نظر فنی که بخش مهم امتیازات است .

حتما سرعت سایت خود را چک کنید!

سرعت پایین سایت موجب خسته شدن کاربر در همان دقایق اولیه می شود و سایت شما را بسته و به سراغ سایت رقیب شما می رود . کاربر در سایت شما به جست و جو بین فایل های اگهی می رود که اینجا دسته بندی فایل ها بر اساس موارد مختلف به مشتری کمک می کند که بین هزاران فایل در کمترین زمان فایل مورد نظرش را پیدا کند.

در مورد فایل ها باید نکات به خوبی شرح داده شود مانند متراژ موقعیت مکانی ملک عکس های با کیفیت از ملک که باعث می شود مشتری قبل از مراجعه حضوری چندین ملک را انتخاب کرده و در مراجعه حضوری یکی را انتخاب کرده و ملک را خریداری می کند که هم در زمان شما صرفه جویی می شود و مشتری زودتر انتخابش را می کند هم مشتری قبل از مراجعه حضوری و در منزل می تواند تمام فایل های شما را ببیند و بهترین را انتخاب کند .

متخصص سئو سایت املاک

نکات مهم و پایانی در سئو سایت املاک

کیفیت محتوا در بازی گوگل بسیار مهم است!!

برای گوگل سایت های بدون محتوا ارزشی ندارد .

برای همین حتما باید به محتواهای سایت حساسیت نشان دهید که ایا استانداردهای بازی گوگل را رعایت می کند؟

ایا محتوای تکراری و کپی است؟

به این دلیل که یکی از خط قرمزهایی که گوگل که به شدت روی ان حساس است محتوای کپی است .

در مرحله بعد، پس از رفع نقاط ضعف سایت حالا باید به سراغ پررنگ کردن نقاط قوت خودمان برویم و از انالیز کردن رقبای خودمان غافل نشویم .

پیدا کردن نقطه ضعف رقبا کمک بزرگی برای شما است که پله ترقی ای برای شما محسوب می شود .

تبدیل نقطه ضعف رقیب به نقطه قوت خودتان باعث توجه ویژه گوگل به سایت شما می شود .

از شبکه های اجتماعی دیگر غافل نشوید .

که برای تبلیغ سایت خود از انها استفاده کنید و به دیده شدن سایت خود کمک کنید .

ویدیو را فراموش نکنید که به بهبود ترافیک شما بسیار کمک می کند .

به این دلیل که باعث رتبه گرفتن از گوگل می شود شما می توانید از فیلمبرداران و عکاسان حرفه ای نیز استفاده کنید .

امروزه به خاطر رقابت وحشتناک در حوزه سایت املاک، باید بازی در این زمین را بر عهده کسی بزارید که با قوانین این بازی به خوبی اشناییت داشته باشد و بتواند از رقبا پیشی بگیرد .

و حتما نیازی نیست که خود شما در این بازی شرکت کنید با جایگزین کردن یک متخصص سئو به جای خود می توانید برنده این رقابت باشید .

رتبه اول گوگل تقریبا ۳۶.۴ درصد از کل کل سرچ های یک  کلمه کلیدی را برای خود به دست می اورد شما با بهینه سازی یا سئو سایت می توانید در صفحه اول گوگل حضور پیدا کنی  و جزو سایت های نخستین سرچ باشید .

و فکر کنید با این درصد چند هزار مشتری را می توانید در روز نصیب خود کنید این امار و ارقام نشان می دهد که هزینه در این بخش بازدهی خیلی بیشتری از تبلیغات سنتی دارد .

نوشتهٔ پیشین
سئو کار ماهر کیست؟ ( سئو کار حرفه ای ) + مشاوره
نوشتهٔ بعدی
طراحی سایت املاک ( صفر تا صد طراحی سایت املاک + پشتیبانی )
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ⭕ Transaction 52 531 USD. Gо tо withdrаwаl => https://telegra.ph/BTC-Transaction--985838-03-14?hs=d65f36f7d630811ac917e14077b71aff& ⭕
    2024-04-14 11:15 ب.ظ

    8nnzn6

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز