طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک ( صفر تا صد طراحی سایت املاک + پشتیبانی )

به این پست امتیاز دهید

همه‌چیز درباره طراحی سایت املاک

یکی از موفق‌ترین کسب‌وکارهایی که در فضای تجارت‌های الکترونیکی به سرعت پیشرفت کرد، واسطه‌گری املاک بود. تا همین چند سال پیش، فعالیت در آژانس‌های املاک در کشور ما به روش‌های سنتی انجام می‌شد. اما اکنون در سال‌های اخیر، با ورود این کسب‌وکار به عرصه تجارت الکترونیک، اوضاع کاملا فرق کرده است. آژانس‌های املاک پس از تجربه موفق استفاده از سایت دیوار در جذب مشتری، خود نیز به صورت مستقل دست به کار طراحی وب‌سایت‌های تجاری شدند. اکنون کم‌تر آژانس املاک مدرنی پیدا می‌شود که سایت املاک نداشته باشد. در این مقاله قصد داریم روش‌ها و اصول طراحی سایت املاک را برای مخاطبان گرامی شرح بدهیم.

مزایای طراحی سایت املاک

پیش از هر چیز بهتر است ابتدا به مزایای طراحی سایت املاک و در واقع ورود این کسب‌وکار به دنیای تجارت‌های الکترونیکی اشاره کنیم.

چرا داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای برای آژانس املاک شما الزامی است؟

داشتن سایت املاک، ابتدا به این معنی است که آژانس شما از یک شعبه ۲۴ ساعته برخوردار خواهد شد. مشتری می‌تواند اطلاعات ارائه شده توسط مشاوران شما را در طول بیست و چهار ساعت روز و بدون نیاز به مراجعه حضوری بررسی و رصد کند. این ویژگی هم برای رونق کسب و کار شما و هم برای سهولت کار مشتریان‌تان بسیار حائز اهمیت است.

برخورداری از سایت، سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های آژانس املاک شما خواهد شد. در واقع شما به جای هزینه کردن مداوم جهت ثبت آگهی در وب‌سایت‌های دیگر، تمرکز کار خود را بر وب‌سایت مستقل خودتان می‌گذارید.

علاوه‌بر این در این راستا، در زمان نیز صرفه‌جویی خواهد شد؛ در واقع هم مشتری از این طریق زمان کم‌تری را برای جستجوی موارد مورد نظر شما صرف می‌کند و هم شما وقت کم‌تری برای ارتباط با مشتریان واقعی صرف خواهید کرد.

 

طراحی سایت املاک

یکی از مهم‌ترین اهداف آژانس‌های املاک جمع‌آوری اطلاعات تماس مشتریان است و ایجاد راه‌های ارتباطی با آن‌ها. داشتن سایت املاک به سادگی این امکان را برای آژانس‌ها فراهم می‌کند که اطلاعات مشتریان و بازدیدکنندگان سایت را دریافت کنند.

سایت املاک همچنین کمک می‌کند تمام فایل‌ها را با دیتای کامل و به صورت یکپارچه در اختیار داشته باشید و برای جست‌وجوی فایل مورد نظر به سادگی اقدام کنید.

در آخر نیز باید به امکان فعالیت گسترده‌تر به کمک سایت املاک اشاره کنیم. تصور کنید شما آژانس املاکی در محله سعادت‌آباد تهران دارید، سایت املاک فعال و حرفه‌ای این امکان را به شما می‌دهد که علاوه بر فعالیت در محله‌ خودتان، در دیگر نقاط تهران نیز به فعالیت مدون بپردازید و مشتریان متنوعی را جذب کنید.

امکانات و خدمات یک سایت املاک

اصولا طراحی سایت املاک باید با هدف سهولت جست‌وجو برای مشتری و رونق کار و جذب مشتری برای صاحبان آژانش صورت بگیرد. از این رو خدمات و امکاناتی که یک سایت املاک لزوما باید داشته باشد به شرح زیر خواهد بود:

  • امکان نمایش موقعیت جغرافیایی املاک معرفی شده.
  • امکان مشاهده املاک به روز شده
  • قابلیت فیلتر کردن فایل‌ها بر اساس ویژگی‌هایی مثل خرید و اجاره و یا قیمت، محدوده و …
  • قابلیت فیلتر کردن جزییات مورد نظر مشتری مانند تعداد اتاق، متراژ، محله، طبقه، امکانات و …
  • امکان بارگذاری تصاویر مختلف از املاک ارائه شده در قالب عکس و ویدیو
  • قابلیت ثبت آگهی املاک مختلف توسط مالکین
  • ایجاد یک قابلیت برای نمایش برخی املاک اکازیون و ویژه
  • تعریف مشاورین املاک آژانس به همراه تصویر پرسنلی و شماره تماس آن‌ها برای ارتباط میان ایشان و مشتری‌ها

طراحی سایت املاک

در کنار این نکات کلی باید در نظر داشته باشید که وب‌سایت‌های املاک باید به لحاظ فنی نیز دارای ویژگی‌های زیر باشند:

وب‌سایت داینامیک: کاربر یا مدیر سایت می‌تواند به سادگی وب‌سایت داینامیک را مدیریت و به روزرسانی کند

طراحی ویژه و محنصربفرد: طراحی سایت باید بر اساس نام برند و سازمان صورت بگیرد. کلیه صفحات وب‌سایت باید اختصاصی طراحی شود.

استفاده از هاست و سرور مناسب: هاست و سروری باید برای سایت انتخاب شود که علاوه‌بر این‌که سرعت سایت مطلوب باشد، هزینه‌های زیادی را به صاحبان آژانس املاک تحمیل نکند.

قابلیت اتصال سایت به اپ‌های موبایلی: شما می‌توانید علاوه‌بر آدرس اینترنتی سایت که در واقع دامنه سایت شما است، اطلاعات را در قالب یک اپلیکیشن موبایل هم در اختیار مشتریان خود قرار دهید. این اپلیکشین باید کاملا با سایت شما یکپارچه باشد و تمام دیتاها در هر دو پلتفرم از یک سامانه به روز بشوند.

طراحی سایت املاک چه‌قدر هزینه دارد؟

میزان هزینه طراحی سایت املاک به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ به ویژه امکاناتی که قرار است در وب‌سایت مورد نظر شما گنجانده شود. بنابراین اگر قصد دارید یک سایت املاک طراحی و راه‌اندازی کنید، در گام نخست باید مشخص کنید که سایت مورد نظر فقط قرار است ویترینی برای نمایش فایل‌ها و معرفی برند آژانس شما باشد و از صفحاتی مثل خدمات ما، تماس با ما، درباره ما، گالری تصاویر و … برخوردار باشد، و یا قصد دارید از طریق این وب‌سایت ارتباط نزدیک‌تری با مشتریان‌تان برقرار کنید و خدمات دیگری هم به آن‌ها ارائه نمایید.

بنابراین قیمت و هزینه نهایی طراحی سایت املاک را جزییات خواسته و هدف‌گذاری شما تعیین خواهد کرد.

آشنایی کوتاه با ما :

سئو البرز شرکت سئو در کرج ، مسئول خدمات سئو و طراحی سایت کرج میباشد اگر صاحب سایت خبری ، شرکتی ، فروشگاهی ، پزشکی ، خدماتی و … هستین و نیاز به سئو سایت دارین ما به شما رایگان مشاوره میدهیم تا اگر تصمیم به سئو سایتتان را دارید با اصولی ترین و حرفه ای ترین پلن های سئو فعالیت های سایتتان را توسط ما آغاز کنید و شاهد رشد و پییشرفت سایتتان باشید برخی از نمونه کار های ما در سایت موجود است

نوشتهٔ پیشین
سئو سایت املاک با مشاوره رایگان + ( نمونه سئو سایت املاک )
نوشتهٔ بعدی
سئو سایت ارز دیجیتال + مشاوره و انجام خدمات سئو برای ارز دیجیتال
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز