سئو کار ماهر

سئو کار ماهر کیست؟ ( سئو کار حرفه ای ) + مشاوره

به این پست امتیاز دهید

هر سایتی که طراحی می شود و قصد دارد که از طریق موتور جستجو گوگل بازدید کننده مرتبط با حوزه کاری خودش به دست بیاورد دنبال سئو می رود. ( بازدیدکننده مرتبط با حوزه کاری یعنی اگر سایت ما در حوزه فروش گل های آپارتمانی می باشد ، باید سعی کنیم افرادی که قصد دارن از طریق گوگل اطلاعاتی را راجع به گلهای آپارتمانی به دست بیاورند یا گلی را خریداری بکنن با سرچ های مختلفی که در مورد گلهای آپارتمانی میزنن مانند خرید گل آپارتمانی یا انواع گل آپارتمانی سایت ما را ببینن ، تا در نهایت جزء مشتریان ما شود . )

سئو کار ماهر چه کسی هست؟

این موضوع بحث مفصل و پیچیده‌ای است که خیلی در این مطلب قصد توضیح در مورد آن را نداریم ، کسی که در این مطلب مطرح هست ، این است که ما چطور به دنبال یک سئو کار ماهر باشیم ؟ ویژگی های یک سئوکار ماهر برای همکاری چیست ؟ برای موفقیت سایت چقدر به یک سئو کار ماهر نیاز داریم ؟
مراحل تبدیل شدن یک سوارکار ماهر چیست ؟ چقدر زمان میبرد تا یک سئو کار تبدیل به سئوکار ماهر شود
یک سئوکار ماهر در چه صورتی فعالیت می کند ؟ برای موفقیت سایت چه برنامه هایی دارد ؟ وضعیت چقدر هزینه دریافت میکند تا بتواند سایت ما را در حوزه کاری مان جزء سایتهای موفق و پربازدید بکند ؟

داشتن یک سئوکار ماهر چه ثمره ای را برای ما دارد ؟

اول اینکه بهتر است از همان اول که هنوز سایتتان را طراحی نکرده اید ، شروع سایت تان را از صفر یعنی زمانی که تازه می خواهید سایت را طراحی کنید با یک سئو کار ماهر پیش بروید ، اگر شخص سئوکار یا تیم یا شرکت سئو کار ، طراحی سایت هم انجام میدهد بهتر است طراحی سایت را هم به آنها بسپارید ، یا برای انجامش مشاوره بگیرید .
زیرا یک سایت علاوه بر اینکه باید ظاهر مناسبی داشته باشد باید از لحاظ فنی و تکنیکالی هم برای گوگل بهینه باشد قابلیت سئو شدن داشته باشد ، اگر با زبان برنامه نویسی طراحی میشود میشود . اصول سئو در طراحی پیاده سازی شود ، اگر با وردپرس طراحی می شود ، از قالب و پلاگین های مناسب استفاده شود .حتی هاستی که برای سایت خریداری می شود باید کیفیت قابل قبولی داشته باشد .

اصول و راهکارهای سئو در تک تک قسمت های سایت مانند : طراحی ، تولید محتوا ، برنامه نویسی و … وجود دارد ، بنابراین سئو مشابه یک علم گسترده ای می باشد که دایم هم در حال به روز رسانی است . یعنی یک سئو کار ماهر نمی تواند تنها به علمی که امسال در حوضه به دست آورده است ، همیشه اکتفا کند ، ما زیاد با روش ها و راهکارهای سئو طرف هستیم که ، به طور مثال در سال ۱۳۹۴ چندین سایت را با این روش و راهکارهای عملی به رتبه ها اول گوگل آوردیم و ده‌ها سایت را به سایت های موفق و پر بازدید تبدیل کردیم ، ما الان اگر بخواهیم با همان راهکارها سایت را سئو کنیم نه تنها سایت رتبه نمیگیرد حتی بشدت جریمه هم میشود .

سئو کار ماهر کیست

سئو کار ماهر کیست؟

بنابراین یک سئوکار کار خیلی ساده و راحتی برای اینکه تبدیل به یک سئو کار ماهر شود ، در پیش ندارد باید تلاش کند تجربه به دست بیاورد ، آزمون و خطا کند و علمی که به دست می آورد را اجرا کند تا بهترین روش برای سئو سایت را پیش بگیرد .

به همین دلیل که سئو در تمام بخش های سایت به کار گرفته می شود ، ما خدمات دیگر راهم انجام می دهیم ، یعنی طراحی سایت و تولید محتوا را هم برای سایت ها خودمان انجام میدهیم ، در مورد تنها به خاطر دریافت هزینه نیست ، زیرا متاسفانه آنطور که فکر می کنیم متخصص های خیلی زیادی وجود ندارد و این مورد را ما بارها دیده ایم ، که حتی بعضی شرکت هایی هم که خیلی سر و صدا دارند ، و در قسمتهای خوب شهر دفتر کار دارند و چندین کارمند دارند اما وقتی سایت هایی که طراحی کردند یا تولید محتوا و خدماتی که برای سئو انجام دادن مواجه میشیم ، ایراد های بسیار زیادی را در کار متوجه میشیم که متاسفانه که خود صاحب سایت متوجه همچین مشکلاتی نمی شود و و ما باید در انجام پروژه سئو و دنبال رفع مشکلات سایت در طراحی یا موارد دیگر باشیم ، مورد موجب از دست رفتن زمان و تمرکز ما برای سئو می شود .

بنابراین از همان ابتدا سعی می کنیم که خدمات طراحی و تولید محتوای سایت را هم چنانچه خود صاحب سایت خواست ، با قیمتی مناسب و کیفیت بالا انجام دهیم ، اما برخی سایت های دیگر که طراحی شده اند و مدت کوتاه یا طولانی است که فعال هستند راهم با استفاده از نیروهایی که در اختیار داریم و خودمان بر روی کار نظارت می کنیم مشکلات دیگر سایت راهم از سایت برطرف کنیم .

افراد در واقع به این خاطر برای سایت شان به دنبال سئو کار ماهر می گردند که بتوانند ، سایت شان را مطابق با استانداردها و الگوریتم های گوگل سئو کنند ، گوگل به صورت خودکار و اتوماتیک سایت ها را تنها با یک روش در نتایج اول گوگل بالا می آورد آنهم با پرداخت هزینه از طریق سیستم سرویس های گوگل ادوردز ، اصلی ترین منبع درآمد برای گوگل همین تبلیغات گوگل ادوردز بنابراین اگر قرار باشد گوگل خودش از سایتی ، را به صورت رایگان بهینه سازی کند و به نتایج اول گوگل بیاورد دیگری درآمدی نمیتواند داشته باشد .
اما سرویس های گوگل ادوردز تنها تو زمانی سایت شما را در در نتایج اول گوگل نمایش میدهد، که سرویس گوگل ادورزتان شارژ باشد ، بعد از اینکه شارژ پولی سرویس گوگل ادورزتان به پایان رسید نمایش سایت شما هم از گوگل برداشته می شود .

این روش تنها زمانی موثر است ، که بتوانید هزینه ای که بابت شارژ کردن سرویس گوگل ادوردز میپردازیم ، که مبلغ کمی هم نخواهد بود برایتان جبران شود ، معمولاً زمانی از این سرویس استفاده کنید که مطمئنید اگر محصول و خدماتتان در این عبارت جایگاه بگیرد برایتان سودآور خواهد بود و هزینه‌ای که بابت تبلیغ میپردازید ، احتمال خیلی زیاد جبران می شود .

در غیر این صورت روش دیگری برای رتبه گرفتن در نتیجه گوگل و بازدید کننده از طریق نتایج گوگل نخواهد بود ، به جز زمانی که سایت شما به صورت طبیعی سئو شود و جایگاه های اول را به دست بیاورد ، در اینجا سئوکار توانایی این را ندارد که نتایج گوگل را همانند خود گوگل دستکاری کند ، بلکه سئوکار باید طبق استانداردها و خواسته های گوگل سایت را تا حدی بهینه سازی و مناسب کند تا شایسته قرار گرفتن در رتبه های اول باشد ، گوگل زمانی سایت را به نتایج اول می رساند که از اعتبار کافی برخوردار باشد و برای کاربران موثر و مفید باشد .

برای اینکه یک سایت اعتبار خوبی را به دست بیاورد و برای کاربران موثر و مفید باشد نیازمند فعالیتهای مختلفی است ، بنابراین احتیاج به زمان و هزینه می باشد اما در میان مدت و بلند مدت وب سایت شما تبدیل به سایتی می شود که به صورت روزانه بازدید کننده های زیادی را به دست می آورد ، که این بازدید کنندگان می توانند در همان لحظه یا دفعات بد تبدیل به مشتری شما بشوند ، اینجا سایت میتواند یکی از مهمترین بازو های کسب و کار شما برای درآمدزایی ، جذب مشتری و برندینگ بشود .

همانگونه که امروزه کسب و کارها ، شرکت ها ، تولیدی ها و شغلهای مختلفی را مشاهده می کنیم که از طریق سایت و سئو توانسته اند از دیگر همکاران و رقبایشان پیشرفت بیشتری بکنند و سهم بیشتری از بازار را بدست بیآوردند.

سئو کار ماهر

سئو کار ماهر

قطع سئو شغلی است که هم نیاز به دانش و مهارت دارد و هم نیازمند تجربه می باشد ، اینطور نیست که هر کسی که با الگوریتم های گوگل باشد و فاکتور های گوگل را بشناسد دیگر یک سئو کار است ، خیر سئوکار باید بتواند یک سایت و حوزه کاری اش را به خوبی تحلیل کنند ، تا بتواند متوجه شود که سایت مورد نظر در آن حوزه نیازمند چه فعالیت هایی است ، رقبایش چقدر بر روی سیو کار کرده اند و چه اقداماتی کردند همچنین چقدر به محتوا نیاز دارد و چه ایراداتی دارد که باید برطرف شود تا سایت موفق شود و عوامل بسیار زیاد دیگر که نیازمند به متخصص سئو است و بدون داشتن متخصص سئو نمیشود که نتیجه لازم را بدست آورد .

سئو کار ماهر تمام بخش های سایتتان را برای ربات های گوگل که در سایت خزش میکنن آماده میکند ، بخش طراحی و تولید محتوای سایت را بهینه سازی میکند و از شروع سئو که با کیبورد تارگتینک یا تحقیق کلمه کلیدی شروع میشود تا مشخص شود که باید به روی چه کلماتی کار کنیم ، چه کلماتی بیشترین بازخورد را برای ما دارد ، در نزدیک ترین زمان ما را به نتیجه میرساند و صفحه نیازمند چه محتویاتی است ، احتیاج به چه اقداماتی در سئو دارد .

بنابراین میزان ماهر بودن هر سئوکاری با توجه با سابقه کاری ، تعداد پروژه هایکه تجربه کرده است و آموزش هایکه دیده است متفاوت است.

سئوکار های ماهر به بخش طراحی سایت ، پشتیبانی سایت و محتوای سایت هم توجه میکند زیرا این عامل ها هم برای موفقیت سایت بسیار تاثیرگذار است ، ما برای اینکه بتوانیم بیشترین موفقیت را در یک پروژه سئو برای سایتی که در آن مشغول به کار هستیم بر ارمغان بیاوریم ، تولید محتوا ، طراحی سایت و پشتیبانی سایت راهم در صورتی که خود صاحب سایت ، هم خواهد کاملاً به عهده می گیریم ، به خاطر که دیگر خیال ما راحت است که بخش محتوا ، طراحی سایت و پشتیبانی های فنی به دستی انجام می شود ، و دیگر نگرانی و دغدغه ای در این خصوص که طراحی سایت ، تولید محتوا و موارد فنی آنطور که میخواهیم و دوست داریم انجام شود .

شما قصد دارید سئو را یاد بگیرین و به دنبال این هستین که چطور میتوانید تبدیل به یک سئو کار خوب شوید ، باید سعی کنید به طور مداوم و منظم علم روز سئو را از طریق منابع فارسی و به خصوص خارجی به دست بیاورید ، وجود یک مشاور باتجربه در سئو می‌تواند در موفقیت شما و اینکه خیلی زودتر ، با ریسک کمتر و آزمون و خطا های کمتر راه درستی را در سئو پیش بگیرید .

برای اینکه زودتر تبدیل به یک سئو کار ماهر شوید سعی کنید از تجربیات دیگران استفاده کنید و آموزش های خود را به صورت عملی در سایت انجام دهید بهتره در اوایل یک سایت تست داشته باشید ، هر کدام از تجربیاتتان که مفید و موثر بود را عملی کنید ‌.

نوشتهٔ پیشین
کارآموز سئو در کرج ( فرصت طلایی برای کارآموزی در کرج )
نوشتهٔ بعدی
سئو سایت املاک با مشاوره رایگان + ( نمونه سئو سایت املاک )
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز