کارآموز سئو در کرج ( فرصت طلایی برای کارآموزی در کرج )

4/5 - (1 امتیاز)

آشنیایی با سئو و علت نیاز به کار آموزی برای یادگیری سئو !

سئو به معنای فرآیندی است که منجر به بهبود و افزایش  بازدید و ربته سایت شما در نتایج گوگل شده ، اقدامات سئو رتبه سایت شما را در هنگام جستجوی محصولات ، خدمات مختلف ، سرچ خبر ، یا هر موضوعی که فکرش را بکنید که مرتبط با کسب و کار شماست در گوگل ، بینگ و سایر موتورهای جستجو افزایش می‌دهد .

اگر صفحات شما در نتایج جستجو بیشتر مشاهده بشوند  و بالاتر از سایت های دیگر در رتبه های اول تا سوم دیده شود ، احتمال بیشتری برای جلب توجه و جذب مشتریان بالقوه و فعلی به کسب و کار خود دارید ، به این خاطر که کاربری که در گوگل عبارتی را سرچ میکند ، مثله خرید شامپو گوگل در اینجا به ترتیب ده تا سایت را نمایش میده ، طبق بررسی ها کاربران معمولا به دو سه تا سایت اول اعتماد بیشتری برای کلیک کردن دارن و کمتری به سایتهای پایین تر فکر میکنن و به سایتهایی هم که در صفحات قبل تر وجود دارند ۹۹ درصد توجهی نمیکنن .

این عامل به این خاطر است که کاربران طبق تجربه ای که در جستجو بدست می آورند متوجه میشوند که گوگل معمولا بهترین و معتبر ترین سایتها را خودش در چند نتیجه اول جتجو قرار میدهد و کاربر متوجه میشود که بهترین گزینه های سایتهایی هستند که در نتایج اول قرار دارند و نیازی به این نیست که تک به تک سایت ها را مورد بررسی  قرار بدهند و بهترین و سریع ترین راه برای رفع نیازش به خدمت ، محصول یا سوال همان چند تا سایت اول و برتر است .

بنابراین سئو اینجاست که تبدیل به مهمترین بخش در موفقیت یک سایت میشود ، این سیستم رقابت زیادی را بین سایتها بوجود می آورد زیرا تمام سایتها تلاس برای کسب اولین رتبه جستجو میکنند ، این عامل موجب این میشود که کیفیت سایتها روزبه روز بهتر شود و در عین حال رقابت در سئو و کسب رتبه سخت تر شود ، به همین خاطر است که گوگل روز به روز الگوریتم های پیچیده تری را ارائه میدهد تا بتواند بر اساس آنها و استاندار های جدیدش شایسته ترین سایت را به صدر نتایج گوگل برساند ، قطعا گوگل همین را میخاهد و علتش هم این است که دوست دارد کاربر بیشترین رضایت را از سرچ بدست بی آورد .

به همین خاطر باید دقت کنیم که دیگر تکنیک های قدیمی برای افزایش رتبه و سئو سایت ممکن است جواب ندهد و یک متخصص سئو باید بروز باشد و گرنه در این شغل به مشکل زیادی میخورد .کارآموزی سئو دوره ی آموزشی و آزمایشی است که با توجه به نوع شرکت و حوزه فعالیتی آن از 1 تا 6 ماه ممکن است طول بکشد . در این دوره ‌ها آموزش موارد مرتبط با کار به شرکت‌کنندگان در دوره کارآموزی مهارت‌ ها و توانایی‌های سئو داده می‌شود .

کار آموزی سئو

کار آموزی تا کی و کجا !؟

برای کار آموزی در سئو میتوانید به صورت دوره ای یکجا کار سئو را آموزش ببینید ، انتخاب بازه زمانی بستگی به خود شما دارد ، اگر فرآیند کار آموزی را برای خودتان موثر و مفید میبینید بهتره که کار آموزی را ادامه بدید تا سئو را یاد بگیرید یا در جای دیگری آموزش سئو ببنید ، وقتی متوجه شدید با اصول سئو به خوبی آشنا شدید یا در همان شرکت استخدام شوید یا در جای دیگری اینبار با دریافت حقوق استخدام شوید . ما در سئو البرز هر زمان احساس کنیم که کار آموز سئو اجرای کلیات سئو را فهمیده است و میتواند کار کند همکاری با سئو کار را شروع میکنیم ، زیرا سئو شغلی نیست که با یک دوره بشه کاملا حرفه ای شد بلکه نیازمند تجربه های مختلف و یادگیری های روزانه و مداوم است که هیچ گاه تمام نیشود ، بنابراین وقتی سئو کار به یک سطح مشخصی رسید دیگر باید برای کار هایکه انجام میدهد پول دریافت کند .

آیا کار آموزی در همه جا میتواند مفید باشد !؟ آیا هر شرکت یا شخصی که سئو کار خوبی است ما را هم سئو کار خوبی میکند !؟

بهتر است به صورت آزمایشی در یک شرکت و به صورت دورکاری یا حضوری کار کنید ، هیچ مشخص نیست که کار آموزی در کجا به نفعتان باشد ، متاسفانه برخی ها از شرکت ها یا سئوکار ها ، به کار آموز خیلی دانش و تجربهشان را منتقا نمیکنند و سعی میکنند موارد اندکی را به کارآموز بسپارند تا هم کار آموز یک چیزهایی یاد بگیرد و هم اینکه بخشی از کارهایشان را کار آموز انجام بدهد و خیلی موارد اصلی سئو را آموزش نمیدهند .البته شما باید برای کار آموزی هم ، کار بکنید و فعالیتهای عملی انجام دهید ، ضمن اینکه نباید توقع داشته باشید سئو را خیلی سریع و بی دردسر یاد بگیرید ، اما مراقب باشید که در جایی به کار آموزی ادامه بدهید که به مرور زمان احساس کنید داید کم کم رشد میکنید در سئو .

نکته : کار آموزی میتواند تا موقعی باشد که شما توانایی این را بدست آورید ،‌ که سایتهای مختلف در حوضه های مختلف را در یک حوضه کم رقابت تا متوسط در نتایج گوگل بالا بی آورید .

دریافت حقوق در دوره کار آموزی

برخی از شرکت ها در دوره کار آموزی هم به ، کار آموز حقوق میدهند البته نه حقوق خیلی زیاد اما حقوقی را هم برای دوره کار آموزی در نظر میگیرند ، که البته توقعاتی هم دارند ولی در اغلب جاها کار آموزی حقوق ندارد ، تجربه ما برایتان این است که در اوایل کر بیشتر بر این تمرکز داشته باشید که سئو را یاد بگیرید مطمئن باشید اگر سئو کار خوبی شوید میتوانید به انواع و اقسام مختلف در آینده پول بدست بی آورید .یک اشتباه برای افراد تازه کار که البته طبیعی است این است که خیلی عجله دارند برای یادگیری سئو و پول در آوردند ، که این عجله اصلا مورد خوب و موفقیت آمیزی برای تبدیل شدن به یک سئوکار خوب و کاربلد نیست ، البته که تلاش برای اینکه سریع تر سئو را آموزش ببنید خوب است اما شرط اصلی تلاش و زمان است ، باید برای یادگیری سئو زمان بگذارید .

نکته : ما در سئو البرز برای کار آموز هایکه سئو را تا حدی که بتوانند یک فعالیت هایی را به درستی بر روی سایت انجام بدهند ، حقوق هم در نظر میگیریم .

چطور سریع سئو را یاد بگیریم !؟

اگر دوست دارید خیلی سریع در همون روزها و ماه های اولیه به رشد مالی برسید و سئو کار خوبی شوید بهتره این شغل را انتخاب نکنید و به سراغ شغل دیگری بروید یا در اوایل یک منبع در آمد دیگری داشته باشید ، چون واقعیت سئو این است که هم در یادگیری نیاز به صبر ، حوصله ، تلاش و علاقه دارد و هم در اجرا نیازمند صبر و کار زیادی است.

چه مواردی را در دوره کار آموزی انتظار داشته باشیم ؟

  1. گذاشتن زمان برای یادگیری شما
  2. قرار دادن برنامه های هدفمند تئوری و عملی پیش روی شما
  3. انتقال تجربه و قرار دادن مسیر مشخص پیش روی شما برای بازار کار
  4. وارد کردن شما به حوضه کار های عملی سئو
  5. آسیب شناسی در سئو
  6. یادگیری روش های جدید برای سئو
  7. آشنایی با سئو سایت های مختلف
  8. آشنایی با روش کسب آموزش و تجربه در سئو
  9. پیدا کردن بینش درست در سئو
  10. عمیق شدن بشتر در سئو و بیرون آمدن از نگاهای سطحی به فعالیت های مختلف در سئو

چه مواردی را در دوره کار آموزی انتظار نداشته باشیم ؟

  1. خیلی سریع سئو را یاد بگیریم .
  2. خیلی سریع وارد کار های تخصصی شویم .
  3. به جای خودمان شرکت یا شخص دیگری پیگیر یادگیری و آموزش ما باشد .

دوره کارآموزی سئو در کرج

با گذراندن دوره کارآموزی سئو در کرج شما کاملاً سئو را یاد می‌گیرید و هم چنین امکان استخدام در پایان دوره را نیز  دارید . البته باید کارهای قوی و اصولی  داشته باشید ودر دوره کارآموزی توانایی و مهارت‌های شما به مسئولین و منتورهای دوره‌ها اثبات شده باشد.

استخدام کار آموزی در کرج ✔

استخدام کار آموز به صورت دورکاری ✔

مزیت‌های گذراندن دوره کارآموزی سئو

یکی از روش ها برا کسب دانش و تجربه که در شغل های سنتی هم وجود داشته است و این مورد در کار سئو هم بسیار میتواند مفید باشد کار آموزی است ، شما با کار آموزی دانش بدست می آورید و دانش بدست آورده خود را محک میزنید و تجربه دست می آورید تا وقتی سئو سایتی را بدست آوردید بدانید باید چیکار کنید و بدون اشتباه یا کمترین اشتباه سایت را سئو کنید ، همچنین رزومه کاری بدست می آورید و از افرادی که چندین سال در این شفل و حرفه هستند کسب تجربه میکند .

استخدام بعد از دوره کارآموزی سئو

اگر به دنبال فرصت بسیار خوب برای یادگیری سئو به صورت عملی هستید باید در یک شرکت به عنوان کارشناس سئو مشغول به فعالیت شوید.نکته‌ی مثبتی که این روش دارد آن است که شما در شرکتی کار خواهید کرد که افراد سئوکار متخصص در آن حضور دارند و می­توانند به صورت عملی سئو را از ‌آن‌ها آموزش ببینید. برای انجام این کار آموزی همچنین میتوانید که توسط سایت های استخدامی مانند سایت‌هایی مثل : Jobinja و.‌‌.. در ایران، منابع خوبی برای پیدا کردن بهترین آگهی‌های کارآموزی سئو هستند ، همچینین برای استخدام شدن در سئو البرز با ما تماس بگیرید .

نوشتهٔ پیشین
طراح سایت چیست؟
نوشتهٔ بعدی
سئو کار ماهر کیست؟ ( سئو کار حرفه ای ) + مشاوره
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز