طراح سایت چیست؟

به این پست امتیاز دهید

امروزه با گسترش اینترنت کسب و کارهای بسیاری اینترنتی شده اند و این کسب و کارها در فضای مجازی مشغول به فعالیت هستند و برای رونق کسب و کار خود به تبلیغات اینترنتی که از طریق فضای مجازی امکان پذیر است روی آورده اند. یکی از موارد فعالیت در فضای مجازی که توسط کسب و کارها صورت می گیرد طراحی سایت مخصوص به کسب و کار است.

فرآیند طراحی سایت شامل پروسه هایی است از لایه سازی صفحات وب و تولید محتوا و طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو و…تشکیل است.

طراحی سایت مهارت ساخت و راه اندازی صفحات وب است و همچنین بهینه کردن وب سایت های قدیمی و به روز رسانی وب سایت های قدیمی تعریف می شود. در سال ۱۹۹۱ تیم برنرز لی اولین کسانی بودند که موفق شدند وب سایت راه اندازی کنند. طراحان اولیه سایت ها در ابتدا با کد نویسی وب سایت ها را راه اندازی می کردند اما هم اکنون و روز به روز این دانش به روز رسانی شده است و سادگی متن های قبلی برطرف شده و پیشرفت در نوشتن متن ها و حتی جدول ها و..‌. وجود دارد که نشان دهنده پیشرفت این علم را نشان می دهد.

اهمیت طراحی سایت

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری بیشتر افراد به سمت اینترنتی شدن کسب و کار خود روی آورده اند و بیشتر به کارهای اینترنتی روی آورده اند.

طراحی سایت ایجاد وب سایت برای کسب و کار ها است و کاربران زیادی را برای بازدید از وب سایت هدایت می کند. در سال های اخیر شرکت های بسیاری برای طراحی سایت تشکیل شده اند و در فضای مجازی مشغول به فعالیت هستند و به ارائه خدمات طراحی سایت به صورت آنلاین و مجازی می پردازند و تمامی کسب و کارها از قبیل سنتی و تازه افتتاح شده و مجازی می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

امروزه افراد زیادی در فضای مجازی وب سایت مخصوص به خود را دارند که توسط شرکت های طراحی سایت پیاده سازی و افتتاح شده است که این وب سایت به صاحبان کسب و کار ها کمک زیادی کرده است از جمله به راحتی کسب درآمد می کنند و به راحتی تبلیغات کسب و کار خود را انجام می دهند و محصولات خود رابه راحتی معرفی می کنند و در وقت و هزینه افراد صرفه جویی شده است.

شرکت طراحی سایت

برای طراحی سایت بهینه و مناسب حتماً به شرکت های طراحی سایتی مراجعه نمایید که بهترین خدمات طراحی سایت را انجام می دهند و همین طور برای کسب و کار شما وب سایتی منحصر به فرد طراحی می کنند و وب سایت شما به گونه ای باشد که به راحتی در دسترس باشد و محتوای سئو شده و مناسب وبا مفهومی نوشته شده باشد که مخاطب را جذب خود نماید و مخاطبان را تشویق به استفاده از خدمات و تهیه محصولات شما می کند و به خوبی کسب و کار شما را بدون هیچ تناقض و هیچ ابهامی معرفی می کند.

شرکت های طراحی سایتی در بین شرکت های طراحی سایت  هستند که فقط هدف آن ها از راه اندازی کسب و کارشان در این زمینه کسب درآمد است و دیگر نکات را رعایت نمی کنند. بهتر است بدانید با این وجود شرکت  های طراحی سایتی هم هستند که با بهترین هزینه شما را به بهترین طراحی سایت می رسانند که این سایت بهترین کیفیت را دارد .

بهترین شرکت طراحی سایت

برای طراحی سایت بهینه و مناسب حتماً به شرکت های طراحی سایتی مراجعه نمایید که بهترین خدمات طراحی سایت را انجام می دهند و همین طور برای کسب و کار شما وب سایتی منحصر به فرد طراحی می کنند و وب سایت شما به گونه ای باشد که به راحتی در دسترس باشد و محتوای سئو شده و مناسب وبا مفهومی نوشته شده باشد که مخاطب را جذب خود نماید و مخاطبان را تشویق به استفاده از خدمات و تهیه محصولات شما می کند و به خوبی کسب و کار شما را بدون هیچ تناقض و هیچ ابهامی معرفی می کند.

شرکت های طراحی سایتی در بین شرکت های طراحی سایت  هستند که فقط هدف آن ها از راه اندازی کسب و کارشان در این زمینه کسب درآمد است و دیگر نکات را رعایت نمی کنند. بهتر است بدانید با این وجود شرکت  های طراحی سایتی هم هستند که با بهترین هزینه شما را به بهترین طراحی سایت می رسانند که این سایت بهترین کیفیت را دارد .

وب دیزاین چیست؟

وب دیزاین انگلیسی طراحی سایت است و به معنای طراحی و ساخت یک سایت جدید یا بهینه سازی یک سایت قدیمی است و به منظور کسب درآمد از اینترنت صورت می پذیرد و کسب و کارها از این طریق محصولات و خدمات خود را می فروشند.

وظایف طراح سایت

شغل طراحی سایت در دسته مشاغل فناوری اطلاعات قرار می گیرد. طراح سایت وظایفی از قبیل ایجاد و راه اندازی سایت و ظاهر و طرح بندی وب سایت و محافظت از سایت و افزودن محتوای اولیه سایت را دارد. با این که سایتها خدمات و محصولات متفاوتی ارائه می دهند اما طراح سایت پس از بررسی نیازهای مشتریان برای حفاظت از سایت اقدام می کند.

مهارت ها و ابزارهای موردنیاز طراح سایت

مهارت هایی که یک طراح سایت به آن نیاز دارد شامل دو دسته است: مهارت های پایه و مهارت های فنی.

مهارت های پایه شامل تفکر طراحی، تشخیص منفعت، فهم نیاز کارفرما و Agile.

مهارت های فنی شامل مدل نما  کنترل گر، سازی برنامه پلتفرم.

ابزارهای مورد نیاز برای یک طراح سایت عبارت هستند از: کاغذ و قلم ، نرم افزارهای مناسب برای کشیدن طرح، نرم افزارMocups و نرم افزار Sketch  و نرم افزار فتوشاپ و ابزارهای دیگری که طراح را در ارائه هر چه بهتر سایت و حفاظت از سایت یاری می رساند.

انواع طراحی سایت

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری و اینترنتی شدن کسب و کارها ضرورت بیشتری برای افراد و سازمان ها وجود دارد تا برای کسب و کار خود اقدام به تهیه وب سایت نمایند.

طراحی سایت برای انواع سایت ها انجام می شود که عبارتند از: سایت های ثابت، سایت های پویا، سایت فلش و پورتالها

اهداف طراحی سایت

سایت ها به دسته های مختلفی از قبیل شرکتی و سرگرمی و آموزشی و…دسته بندی می شوند . هدف از هر کدام از این دسته ها از طراحی سایت برای کسب و کار شان متفاوت است اما اگر بخواهیم هدف اصلی این دسته ها را بگوئیم باید به  جذب مشتری و فروش بیشتر و سود آوری بیشتر و کاهش هزینه ها اشاره کرد.

طراحی سایت در سال های اخیر طرفداران بسیاری یافته است و هدف این کسب و کارها از طراحی سایت و اقدام به ساخت و طراحی سایت مخصوص به خود جذب مشتری و…است ،هم چنین ضرورت داشتن وب سایت به دلیل پیشرفت تکنولوژی آن ها را ملزم به ایجاد سایت برای خود می کند. طراحی سایت برای کسب و کار های مختلفی صورت می گیرد اما طرح اصلی در این طراحی سایت ها فرقی نمی کند و طراحان سایت در گام های مشابه موفق به طراحی سایت می شوند.

نوشتهٔ پیشین
استخدام تولید کننده محتوا ( کارشناس محتوا )
نوشتهٔ بعدی
کارآموز سئو در کرج ( فرصت طلایی برای کارآموزی در کرج )
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز