استخدام تولید کننده محتوا ( کارشناس محتوا )

به این پست امتیاز دهید

برای سایتتان به بهترین شکل ممکن تولید محتوا انجام میدهیم ، سئو البرز با بکار گرفتن نیرو متخصص تولید محتوا جهت نویسندگی ، به همراه متخصص سئو میتوانیم بر اساس نیاز سایتتان ، استراتژی ، هدف و برنامه هایتان جهت بازاریابی محتوایی ، جذب کابر برای سایت ، افزایش فروش و بازدید سایت تولید محتوای هدفند ، کاربر پسند و گوگل پسند میکند ، سئو البرز تیم متخصص سئو در کرج سالها با کسب تجربه و دانش روز و همکاری با پروژه های مختلف آشنا به اکثر کسب و کار ها و حرفه ای در بالا آوردن سایت است .

اگر به دنبال کارشناس محتوا هستید :

اگر به دنبال کارشناس محتوا هستین ، میتوانید از خدمات شرکت ها و متخصصین تولید محتوا بهره ببرید ، همچنین برای همکاری با تیم تولید محتوای سئو البرز با ما تماس بگیرید ، خدمات اصلی ما سئو بهینه سازی سایت است اما از آنجا که یکی از مهمترین عوامل موفقیت حتی در سئو در خیلی از مواقع محتوا میباشد و گوگل خیلی بیشتر از قبل به محتوا توجه میکند ( البته محتوا همیشه برای گوگل مهم بوده و هست اما قبلا توانایی درک کمتری از کیفیت محتوای یک صفحه داشته ) بنابراین از آنجایکه کیفیت محتوای برایمان مهم است یک تیم کارشناس و حرفه ای در زمینه محتوا داریم که میتوانید از خدمات تولید محتوا سئو البرز بهره مند شوید .

09351698194📞

اما اگر صاحب سایت نیستید و میخواهید استخدام شوید :

برای تولید محتوا شرکت های بسیاری قصد همکاری با شما را دارند تا بتوانند محتوای مناسب کسب و کار خود را فراهم کنند .

شرکت های طراحی سایت زیادی در زمینه تولید محتوا همچون ما نیرو استخدام می کنند که شما می توانید به عنوان کارشناس تولید محتوا در آن شرکت ها استخدام شوید و به تولید محتوای با کیفیت برای مشتریان بپردازید.اگر شما هم قصد کار در این زمینه را دارید به راحتی می توانید در این زمینه مشغول به فعالیت شوید.

نکته قابل ذکر این است که باید توجه داشته باشید که محتوای تولیدی شما باید به روز باشد وهم چنین یونیک و غیر تکراری باشد و طبق دستور العمل های گوگل بررسی و تهیه شده باشد تا مورد بازدید افراد زیادی قرار بگیرد.

تولید محتوا

امروزه تولید محتوا رایج ترین کلمه ای است که می شنویم و کاربرد زیادی در زندگی روزمره و کسب و کارهای امروزی دارد ومی توان گفت همه ی کسب و کارهایی که در فضای مجازی مشغول به فعالیت هستند با تولید محتوای مناسب و خوب می توانند به موفقیت بیشتری در کسب و کار خود برسند. اما چه کسی تولید محتوا را انجام می دهد و می توانند به خوبی از عهده این کار بر آید و فعالیت تولید کننده محتوا چه شاخه هایی را شامل می شود و هم چنین وظایف کارشناس تولید کننده محتوا چیست ؟

اگر بخواهیم به صورت کامل توضیح دهیم ،تولید کننده محتوا کسی است که تولید محتوا برای کسب و کار های فعال در فضای مجازی را برعهده دارد و تمام تلاش خود را برای تولید محتوای مناسب می کند.برای این که تولید کننده محتوا را بیشتر توضیح دهیم ابتدا باید نوع محتوا را در نظر بگیریم و سپس به توضیح آن بپردازیم.

اگر آگهی های استخدامی را کمی بیشتر بررسی کنیم، متوجه می شویم که تولید کننده محتوا بیشترین شمار آگهی ها را شامل می شود به همین دلیل بیشترین تقاضا را در بین شغل های مختلف دارد و افراد بیشتری به این شغل علاقه مند هستند.

تولید محتواوظایف تولید کننده محتوا

خلاق بودن: در نگارش محتوای متن باید خلاق بود و از خلاقیت استفاده کرد تا بتوانیم متن خوبی را ارائه دهیم.

مسئولیت پذیر بودن: در نگارش  یک متن و تولید محتوا باید مسئولیت پذیر بود .

تسلط بر زبان فارسی: باید در تولید محتوا بر زبان فارسی تسلط داشت تا بتوانیم متن بهتری را ارائه دهیم و مخاطبان بهتر متن را مطالعه کنند و بهتر درک کنند.

بر برنامه های آفیس به ویژه ورد تسلط داشته باشد: اگر از برنامه هایی نظیر ورد آشنایی داشته باشیم ،بهتر و خوانا تر محتوا متن را بنویسیم و مشکل نگارشی نخواهیم داشت.

در نویسندگی خبره باشد و مهارت کافی را داشته باشد: تولید کننده محتوا باید مهارت نوشتن و تنظیم نمودن محتوای متن را دارا باشد.

نرم افزارهای گرافیکی را بشناسد و تسلط کافی داشته باشد: در تولید محتوا باید از نر م افزارهای گرافیکی استفاده کرد و با استفاده از تکنیک های گرافیکی محتوا را زیباتر کرد.

علاوه بر محتوای متنی از محتوای تصویری و ویدئویی باید بهره برد تا به بهترین نحو مطلب را به مخاطبان برسانید و درک بهتری از موضوع داشته باشند ،در بهتر شدن محتوای تصویری و ویدئویی باید از تکنیک ها و روشهای گرافیکی بهره برد.

با سیستم مدیریت محتوا سایت ها آشنایی داشته باشد: تولید کننده محتوا باید محتوایی بی نقص و خوب و مناسب ارائه دهد و از ابزارهای مدیریت محتوا استفاده نماید مثلاً از ورد پرس از تولید محتوا تا انتشار محتوا بهره ببرد.

آشنایی با سئو و seo: اگر بخواهید محتوای خوبی داشته باشید و در سرچ گوگل در تیتر های ابتدایی ظاهر شود علاوه بر این که محتوای شما مناسب و خوب باشد باید از تکنیک های سئو بهره برد .

استخدام کارشناس سئو

چگونه به عنوان تولید کننده محتوا استخدام شویم؟

شرکت هایی که خدمات دیجیتال مارکتینگ و خدمات بازاریابی محتوا ارائه می دهند به دنبال استخدام تولید کنندگان محتوا هستند تا بتوانند موفقیت بیشتری کسب کنند .

در سال های اخیر استخدام تولید کننده محتوا از مهم ترین اخبار در سایت های استخدامی به شمار می رود .شغل تولید کننده محتوا شغلی اینترنتی است و کسی که در فضای مجازی فعال است بیشتر در دسترس آگهی های استخدامی این شغل قرار می گیرد و اگر توانایی یک محتوا نویس را داشته باشید به راحتی می توانید در یکی از این آگهی ها استخدام شوید.

از مهم ترین پارامترهای استخدام شدن در شغل تولید کننده محتوا علاقه مند بودن به این شغل و هم چنین تخصص در تولید محتوا است.

چرا تولید محتوا ؟

تولید محتوا و استخدام یا همکاری با شرکت تولید محتوا یکی از کم هزینه ترین و بهترین روش بازاریابی و موفقیت یک سایت و برند می باشد .

نوشتهٔ پیشین
استخدام کارشناس سئو ( کار شناس سئو برای وب سایت ) – سئو البرز
نوشتهٔ بعدی
طراح سایت چیست؟
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز