سئو کرج

استخدام کارشناس سئو ( کار شناس سئو برای وب سایت ) – سئو البرز

به این پست امتیاز دهید

استخدام کارشناس سئو :

سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو گوگل میباشد ، به همین خاطر سایت ها برای بهینه سازی و بدست آرودن جایگاه در موتور جستجو نیازمند کارشناس سئو میباشند .

کارشناس سئو پتانسیل ارتقا سایت و صرفه جویی در زمان شما را دارد ،ولی ریسک صدمه به سایت و شهرت آن را هم دارد ، بنابراین اگر کسی را استخدام کنید که مشاوره و پیشنهادات غلطی بدهد و یا روش ها و میانبر های اشتباهی را در سایت پیاده سازی کند سایتتان آسیب میبیند.

در ادامه قصد داریم مجموعه ای از توصیه هایی که باید در استخدام سئو کار و همکاری با یک تیم یا شرکت سئو بدانید را توضیح دهیم ، اگر هم قصد همکاری با ما را داشتید با خدمات و تخصص ما بیشتر آشنا شوید .

 

یک کارشناس خوب تنها بر رتبه بندی سایت یعنی آنجا که سایت نمایش داده میشود تمرکز نمیکند ، بلکه بر این تمرکز میکند که چطور با ارتقا نحوه نمایش به سایت شما کمک میکند .

بهینه سازی صحیح بدون اطلاع از اهداف شغلیتان و باقی فعالیتها و تلاش های موجود در بازار بین رقبا بسیار دشوار است ، و سئوکاری که این موارد را بررسی نمیکند و قول افزایش رتبه و بهینه سازی تضمینی میدهد برای سئو سایتتان خطرناک است و گوگل بارها اعلام کرده است که اینگونه تضمین ها غیرقانونی است ، زیرا درکی از موتور جستجو ندارد و ممکن است از روش های خطرناک و سئو کلاه سیاه مثله لینک سازی های انبوه تنها با هدف کسب رتبه استفاده کنند که خطرات زیادی به همراه دارد ، در اینگونه روش ها الگوریتم های گوگل بعد از شناسایی تخلفات سایت را جریمه میکنند که بازگرداندن سایت به رتبه هایی که داشت هزینه و سختی کار را چند برابر میکند .

اما کارشناس های خوب سئو تمایل دارند سوالاتی مانند سوالات زیر بپرسند :

چه چیزهایی کسب و کار ، محتوا یا سرویس شما را منحصر به فرد میکند و در نتیجه برای جستجوکنندگان ارزشمند میسازد ؟ چه نوع افرادی مشتریان شما هستند ؟ درحال حاضر چطور سایت شما را پیدا میکنند ؟ کسب و کار شما چطور پول در می آورد و چطور سرچ کلمات مختلف در گوگل به آن کمک میکند ؟ از چه کانال های دیگری استفاده میکنید ؟ آیا از تبلیغات آفلاین و آنلاین و شبکه های اجتماعی استفاده میکنید ؟ رقیب های شما چه نوع سایتها ها و افرادی هستند و چه کارهای را به صورت آفلاین و آنلاین اجام میدهند ؟

بنابراین اگر در حالت کلی کارشناس سئو علاقه ای به سایت و بررسی های زیادی ندارد به دنبال همکاری با این نوع افراد و شرکت ها نباشید البته متاسفانه برخی از صاحبین سایتها تنها به دنبال یک مشاوره رایگان هستند بنابراین نباید انتظار داشت که بدون اقدام و نیئت برای همکاری طولانی مدت کارشناس سئو خیلی بررسی های زیادی انجام دهد .

در تشخیص کیفیت همکاری سابقه کاری یک کارشناس سئو هم مهم است ، کارشناس سئو کمک میکند که سایت شما تبدیل به یک بخش عملیاتی و مهم در بازاریابی و پیشرفت کسب و کارتان شود .

همچنین ما از طریق سرچ کنسول و آنالتیکس با بررسی داده ها و تحلیل های تخصصی برنامه هایی برای ارتقا سئو سایتتان به صورت کلی میدهیم و بر اساس زمان و هزینه های مالی برنامه ها را اولویت بندی میکنیم ، برنامه های ما برای سایت شما کاملا منطبق با شرایط سایت و حوضه کاری شما میباشد که حالت عمومی و کلی آن در بررسی اولیه و بررسی های جزئی و عملیاتی تر آن بعد از شروع کار بر روی سایتتان انجام میگردد

راهکار ها و برنامه های ما برای هر سایتی با هدف بدست آوردن بیشتر مخاطب های انسانی برای سایت شما است ، این برنامه ها و فعالیت ها نه تنها رتبه های فعلی شما در موتور جستجو را مورد هدف قرار میدهد بلکه به دنبال رتبه های جدید در کلمات بیشتری هم میباشد ، که براساس شرایط کاری شما اولیت بندی و زمان بندی میشود .

 

مزیت همکاری با تیم سئو البرز شرکت سئو در کرج این است که شما مطمئین خواهین بود از روش های غیر طبیعی و خطرناک در سایت استفاده نمیشود و میدانید برای این همکاری چه برنامه و دست آوردی برای سایت خواهید داشت و در آخر توجه داشته باشید که نتیجه سئو نیازمند زمان و صبر است .

نوشتهٔ پیشین
بهترین سئوکار ( بهترین سئوکار چه کسی است ؟ ) + معرفی افراد مطرح
نوشتهٔ بعدی
استخدام تولید کننده محتوا ( کارشناس محتوا )
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز