سئو فروشگاه اینترنتی وردپرسی با سئو البــــــــرز

سئو فروشگاه اینترنتی وردپرسی

به این پست امتیاز دهید

سئو فروشگاه اینترنتی وردپرسی


در حال حاضر فروشگاه های آنلاین وردپرسی و غیر وردپرسی بسیار به این نکته توجه می کنند که با آنالیز و بررسی نمودن رقبا، میزان ویو سایت فروشگاهی خود را افزایش دهند. میزان بازدید کاربران از سایت های فروشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین بسیاری از سایت ها به فکر سئو سایت خود هستند. در سایت های فروشگاهی؛ بازدید کاربران بر روی افزایش درآمد آن ها تاثیر مستقیم می گذارد.
بنابراین داشتن یک سئو مناسب برای سایت های آنلاین فروشگاهی و افزایش بازدید، از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. از محبوب ترین سیستم های سایت ساز، وردپرس است. برای فروشگاه های اینترنتی، افزونه هایی مانند ووکامرس و EDD در میان ایرانیان طرفداران زیادی دارند.


سئو فروشگاه آنلاین


اینترنت در حال حاضر با دنیای مردم به طرز شگفت انگیزی عجین شده است. این علت خوبی است که اکثر فروشگاه ها تمایل داشته باشند برای کسب و کار خود یک فضای آنلاین و مجازی ایجاد کنند تا موجب دیده شده کسب و کار خود و در نهایت افزایش فروش و درآمشان شوند.


نکات انتخاب آدرس دامنه و برند فروشگاه آنلاین


در سئو فروشگاهی باید حتما یک آدرس فروشگاه آنلاین داشته باشید، تا نام و نشان حرفه ای کسب کنید. با این روش هم می توانید درآمد بالایی داشته باشید و هم به یک برند مشهور تبدیل شوید. برای انتخاب دامنه باید به نکات زیر دقت کنید:


• با توجه به فیلد کاریتان، به دنبال یک کلمه کلیدی مناسب باشید.
• کلمه کیدی باید به صورت مختصر و مفید باشد.
• برای جداسازی آدرس می توانید از خط تیره کوچک استفاده کنید.


برای سئو سایت به چه نکاتی باید توجه کنید؟


برای برتری سئو سایت فروشگاهی خود نسبت به دیگران باید به نکات زیر توجه داشته باشید:
• انتخاب عنوان مناسبی برای محصولاتتان: با انتخاب یک نام جذاب برای محصولات خود، می توانید موجب ترغیب مشتریان برای خرید شوید. این موضوع موجب پیشی گرفتن شما از رقبایتان خواهد شد و به افزایش درآمدتان کمک بسزایی می کند. در رابطه با محصولات باید به صورت واضح و شفاف توضیحاتی ارائه دهید تا مشتریان بتوانند درک و اطلاعات جامعی را از آن کسب نمایند.
• بهینه نمودن کلمه های کلیدی محصولات و دسته بندی نمودن آن ها: انتخاب کلمات کلیدی بر روی سئوی سایت فروشگاه آنلاین تاثیر بسیار مهمی می گذارد. از کلمات کلیدی در صفحه های اصلی سایت استفاده می شود و دسته بندی محصولات؛ موجب مرتب نمودن و دسترسی سریع مشتریان به محصولات شما خواهد شد. باید از کلمات کلیدی به جا و به اندازه استفاده شود و در کل محتوای متن و به اندازه پخش گردند. شما می توانید از کلمات مترادف کلیدی هم در متن خود به کار ببرید.
• ساخت لینک های داخلی در فروشگاه آنلاین: با ایجاد لینک های داخلی در وب سایت فروشگاه آنلاین، می توانید یک سئو حرفه ای داشته باشید. به کمک لینک سازی داخلی، محصولات به صفحات سایت لینک می شوند و می توان میان صفحه های سایت، ارتباط درستی برقرار نمود.
• ایجاد بک لینک خارجی در سئو فروشگاه آنلاین: مهم ترین نکته در سئو سایت فروشگاه، ایجاد بک لینک های خارجی است. در این موضوع دقت زیادی به خرج دهید؛ درغیر این صورت سایت جریمه می شود و از نتیجه جستجو های گوگل حذف خواهد شد. برای بک لینک های خود سعی کنید از سایت هایی استفاده کنید که دارای اعتبار کافی باشند، تا امنیت سایتتان را با خطر مواجه نکنند.
• سرعت بالا آمدن سایت فروشگاهی و زمان بارگزاری آن: اگر سایتتان سریع لود شود، مطمئنا موجب رضایت مشتریان و بازدید کنندگان خواهد شد. اگر سرعت بالا آمدن سایت کند باشد، حتی اگر دارای محصولات فراوان و مهمی هم باشد، بازدید کنندگان زیادی نخواهد داشت. بنابراین سرعت بارگذاری سایت بر روی افزایش بازدیدکنندگان تاثیر می گذارد. با استفاده از تصاویری بهینه، می توانید سرعت بارگزاری سایت خود را بالا ببرید.
• ایجاد طراحی واکنش گرا: بیشتر سایت ها هم اکنون از قابلیت های واکنش گرایی هم چون مطابقت سایت با گجت ها و تلفن همراه استفاده می کنند. این امر به افزایش مشتری و درآمد حاصل از فروش کمک می کند و در الگوریتم های گوگل نیز از جایگاه خوبی برخوردار است. به موجب آن می توانید در رده بالاتری نسبت به سایت های دیگر قرار بگیرید.
• فعالیت دائمی در شبکه های اجتماعی: شبکه های اجتماعی هم چون اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و غیره به افزایش فروش شما کمک زیادی می کنند و بر روی سئو سایتتان تاثیر مثبتی می گذارند.
• فعالسازی نقد و نظر مشتریان: این موضوع نیز بر افزایش فروش تاثیر دارد. موجب احترام گذاشتن به مشتری و بالا بردن اعتماد به نفس او می شود. به این صورت تبدیل به مشتریان وفادار و دائمی سایت خواهند شد.
• دارا بودن پشتیبانی آنلاین: با این روش کاربران اعتماد بیشتری به سایت شما پیدا می کنند و تمایل بیشتری به خرید محصولاتتان پیدا خواهند کرد.

آموزش سئو فروشگاه اینترنتی وردپرسی

شرکت سئو البرز؛ از معتبرترین شرکت های سئو می باشد که صاحبان مشاغل می توانند جهت ساخت فروشگاه اینترنتی خود به ما مراجعه نمایند. برای داشتن سئویی حرفه ای برای سایت خود، افزایش بازدید و فروش محصولاتتان از خدمات شرکت ما استفاده کنید. جهت دریافت مشاوره و راهنمایی های بیشتر، با کارشناسان و متخصصان سئو البرز ارتباط برقرار نمایید.

نوشتهٔ پیشین
طراحی سایت در یزد ” مشاوره طراحی وب سایت در یزد ” + پشتیبانی
نوشتهٔ بعدی
ادمین سایت وردپرس
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز