آموزش وردپرس در کرج

آموزش وردپرس در کرج ( دوره آموزشی وردپرس در کرج ) + مشاوره

به این پست امتیاز دهید

یکی از روش‌های تولید و ساخت سایت، طراحی سایت با وردپرس است. شرکت سئو البرز آموزش وردپرس در کرج را انجام می‌دهد. اگر یک کسب کار اینترنتی واقع در کرج هستید و قصد طراحی سایت دارید برای آموزش وردپرس در کرج می‌توانید به شرکت سئو البرز مراجعه کنید. در ادامه به مطالبی در این زمینه اشاره می‌ کنیم.

آشنایی با آموزش وردپرس در کرج

همان‌طور که می‌دانید این روز‌ها به دلیل استفاده‌ی گسترده‌ی افراد از اینترنت، کسب و کارهای آنلاین حرف زیادی برای گفتن دارند؛ بعد از کرونا هم این کسب و کارها بیشتر رونق گرفته است و امروزه شاهد آنلاین شدن بیشتر مشاغل هستید.

 یکی از راه‌های موفقیت کسب و کارهای اینترنتی استفاده از وب سایت است. امروزه با وجود سیستم‌های مدیریت محتوای پیشرفته، این کار بسیار آسان شده است. یکی از بهترین سیستم‌ها وردپرس می‌باشد.

ورد پرس یک نرم افزار متن باز است. اگر قصد راه‌اندازی یک سایت سریع و ساده را دارید می‌توانید از آن به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای آماده و رایگان استفاده نمایید. وردپرس دارای یک سایت اصلی می‌باشد که یک بخش فارسی هم دارد. با استفاده از بخش‌های مختلف وردپرس مانند اخبار، برگ ها و منوها شما می توانید به راحتی صفحات مورد نظر خود را برای سایت کامل ایجاد کنید و بعد از این کار، منوی سایت خود را طراحی کنید اما برای انجام هرچه بهتر و حرفه ای‌تراین کار باید از یک طراح سایت کمک بگیرید.

اگرساکن کرج هستید برای آموزش وردپرس درکرج می‌توانید از آموزشگاه‌های زیادی که در سطح شهر دوره‌های آموزش طراحی سایت برگزار می‌کنند، استفاده کرده و با بررسی آنها کلاس مورد نظر خود را با توجه به محل سکونت انتخاب نمایید.

چرا باید وردپرس را یاد بگیریم؟

یکی از دلایل یادگیری وردپرس این است که نصب این ابزار بسیار قدرتمند، پیش نیازی ندارد و تمام زیرساخت‌های مورد نیاز را اتوماتیک بارگذاری می‌کند؛ به طوری که با چند کلیک می توان آن را نصب کرد.ورد پرس بدون استفاده از هیچ کد برنامه نویسی قابل استفاده است برای مدیریت این ابزار نیاز به هیچ برنامه‌ی جانبی نیست و با موبایل هم می‌شود این کار را انجام داد.

 یکی دیگر از ویژگی‌های وردپرس، ساختار تمیز آن است به همین دلیل است که راحت و سریع بارگذاری می‌شود و این باعث می شود که رضایت افراد بازدید کننده را به دنبال داشته باشد. همچنین این امکان را می‌دهد تا مشخص شود کدام یک از صفحات وب ارزش بالا رفتن در نتایج جستجو را دارند.

یکی دیگر از مزیت‌های وردپرس، کاهش هزینه هاست چرا که این امکان را دارد تا شما با هزینه‌ی کم، سایت خود را راه بیاندازید و هر زمان که اراده کردید تغییراتی در آن ایجاد کنید و مطالب جدیدی بنویسید، کاربران را مدیریت کنید و به نظرات رسیدگی کنید. به بیان دیگر نیاز نیست برای هر تغییری به شرکت طراحی سایت مراجعه کنید.

چه مشاغلی با یادگیری وردپرس را اندازی می شوند؟

طراحی سایت با وردپرس یکی از مهم‌ترین مشاغلی است که شما می‌توانید با یادگیری وردپرس راه اندازی کنید؛ بعضی به اشتباه فکر می‌کنند این کار درآمد زیادی ندارد در صورتی که امروزه با توجه به اهمیت زیاد دیجیتال مارکتینگ، آموزش طراحی سایت با وردپرس می‌تواند بسیار درآمد بالایی داشته باشد.

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از وردپرس، راه اندازی فروشگاه اینترنتی است. امروزه تمایل به خرید اینترنتی به دلیل صرفه جویی در زمان افزایش چشمگیری داشته است. با وردپرس می توان به راحتی و فقط با نصب یک افزونه این فروشگاه را راه اندازی کرد.

همچنین با تولید محتوا هم می‌توان از وردپرس کسب درآمد داشت این کار را می‌توان تنها با اختیار داشتن یک سیستم کامپیوتر و اینترنت مناسب انجام داد.

تولید و فروش افزونه هم یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد هست. در حال حاضر افزونه‌های مختلفی در بستر اینترنت وجود دارند که با کمک آنها می‌توان قابلیت‌های جدیدی به وبسایت اضافه کرد.

همچنین از طریق تولید و فروش قالب هم می توان کسب درآمد داشت چرا که ابتدا از طریق ورد پرس شما یک سایت خواهید داشت که از نظر ظاهر با دیگر سایت‌ها یکسان است ولی با قالب‌های مختلف می‌توانید ویژگی‌های منحصر به فردی برای سایت خود ایجاد کنید.

سخن آخر

وردپرس برای ایجاد یک وب سایت سفارشی، ابزاری عالی می‌تواند باشد. از طریق آموزش وردپرس در کرج، مربیان ما در تیم سئوی البرز همه‌ی مواردی که برای ساخت و مدیریت یک وب سایت با وردپرس لازم دارید را به شما آموزش می دهند.

نوشتهٔ پیشین
بهینه سازی سایت در کرج با مشاوره و انجام خدمات بهینه سازی ( برای رتبه یک )
نوشتهٔ بعدی
هزینه سئو سایت در کرج در 1402 ” تعرفه خدمات سئو سایت در کرج “
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز