تیم متخصص سئو

تیم متخصص سئو

به این پست امتیاز دهید

تیم متخصص سئو

تیم متخصص سئو متشکل از افراد حرفه ای و مجرب است که در کنار هم قرار می گیرند تا پروژه های سخت و چالش بر انگیز سئو را تقبل کنند.

شرکت سئو البرز دارای سال ها تجربه کا و کارشناسانی متخصص و کاردان در زمینه طراحی و سئو سایت می باشد که همانند اجزای یک سیستم قوی به خوبی در کنار هم جمع شده اند تا سایت شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن سئو کنند. ما تجارب خود را با فعالیت های متمادی در زمینه سئو کسب کرده اند و تنها هدف ما جلب رضایت حداکثری مشتریان می باشد.

یک تیم سئو از افرادی متخصص تشکیل شده است که گرد هم آمده اند تا هر کدام وظایف مربوط به خود را به درستی انجام دهند. هر کدام از افراد تیم در کار خود متخصص و با تجربه هستند و با هم در ارتباط می باشند. این افراد درک درستی از روحیات یکدیگر دارند و به اصول و استراتژی های سازمان و سئو کاملا پایبند هستند. اعضای تیم سئو درک درستی از توقعات و اهداف سازمان داشته و می دانند که چه مراتب و الگو هایی را باید مد نظر کارشان قرار دهند.

ترکیب صحیح تیم سئو بر روی موفقیت شرکت سئو تاثیر مستقیمی می گذارد، اگر همه افراد تیم در یک جهت تلاش کنند قادر خواهند بود مسائل و چالش های هر پروژه ای را به درستی هدایت کرده و به اهداف خوبی نائل شوند. قبل از تشکیل تیم سئو، باید ساختار دقیق تیم را مشخص کنید و همه برنامه های خود را به درستی تنظیم و تدوین نمایید. در تیم سئو گردش کار به درستی انجام می شود و همه اعضا برای سازمان با ارزش هستند، این افراد به موازات تیم فروش و بازاریابی شرکت تلاش می کنند و آنچه تیم سئو تولید می کنند، برای فروشنده های بهترین ابزار می باشد و این دو تیم ارتباط بسیار قوی و جدا نشدنی با یکدیگر دارند.

تیم سئو

اعضای تیم سئو

برای تشکیل تیم سئو نیاز به قواعد خاصی ندارید و با توجه به بزرگی و یا کوچکی گستره فعالیت کاری، نوع مشتریان، میزان رقابت بر روی حوزه کاریتان و غیره مشخص می شود که تیم سئو از چند نفر تشکیل شود و هر کدام از اعضای آن چه مهارت ها و توانمندی هایی داشته باشند تا بتوانند به صورت جمعی یک پروژه سئو را در بالاترین سطح کیفی اجرا کنند. اعضای تیم سئو شامل موارد زیر می شوند:

• رهبر تیم دیجیتال مارکتینگ: به فردی گفته می شود که فعالیت همه تیم دیجتال مارکتینگ را از سئو تا محتوا نویس و غیره را کنترل می کند. این فرد دارای مهات های فنی و مدیریتی بالایی است، به همه وظایف گروه آشنایی دارد و می تواند افراد را به هدف نهایی شرکت هدایت نماید. این فرد اعضای گروه را استخدام می کند.

• مدیر سئو: مدیر سئو در راس تیم سئو قرار گرفته است و مدیر کل اعضای تیم می باشد. این فرد استراتژی های لازم برای سئو را تدوین می کند و در راستای پیشرفت پروژه برنامه ریزی های لازم را انجام می دهد. وظایف هر کدام از اعضای تیم سئو را مشخص می کند. مدیر سئو موجب گردش وظایف در سیستم می شود و دارای مهارت های مدیریتی و دانش و تخصص کافی می باشد.

• کارشناس سئو داخلی: این فرد به امور درونی سایت رسیدگی می کند، اگر شرکت بزرگ باشد باید برای سئو درونی یک تیم تشکیل دهید که هر کدام مسئولیت کاری را بر عهده دارد. افراد این تیم باید بهینه کردن مطالب سایت؛ بررسی صفحه های سایت از لحاظ سئو داخلی، ساخت لینک های داخلی و غیره را انجام دهند و به صورت مستقیم تحت نظر مدیر سئو کار می کنند.

• متخصص بک لینک: به آن کارشناسا سئو خارجی هم می گویند که موجب افزایش ترافیک وب سایت از طریق لینک سازی می شود. این فرد باید شرایط اشتراک گذاری لینک ها و تشکیل لینک در وب سایت های دیگر را بر عهده بگیرد.

• متخصص فنی: این فرد به عنوان کارشناس سئو تکنیکال از اعضای مهم تیم سئو محسوب می شود که توسعه دهنده وب سایت است و وظایف فنی سایت را بر عهده دارد. این فرد دارای اطلاعات کافی در زمیه آی تی، شبکه، سئو، برنامه نویسی و توسعه وب می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد وظایف اعضای تیم سئو، کافیست به وب سایت اینترنتی سئو البرز مراجعه نموده و از طریق کانال های مجازی و یا شماره تلفن های موجود در سایت ارتباط برقرار نمایید.

نوشتهٔ پیشین
چگونه پروژه سئو بگیریم؟
نوشتهٔ بعدی
چگونه سایت خود را سئو کنیم؟
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز