سفارش طراحی سایت با وردپرس

سفارش طراحی سایت با وردپرس

به این پست امتیاز دهید

سفارش طراحی سایت با وردپرس

سفارش طراحی سایت با ورد پرس، می تواند منجر به رونق کسب و کار ها شود. صاحب کسب و کار ها به خصوص کسب و کار های کوچک به کمک طراحی سایت وردپرس توانسته اند جلوی هزینه های هنگفتی هم چون طراحی و ساخت سایت را بگیرند. ورد پرس که نوعی سیستم مدیریت محتوا محسوب می شود، به منظور طراحی و توسعه سایت و تولید محتوا بدون کد نویسی انجام می شود.

سیستم مدیریت محتوا به نرم افزاری گفته می شود که به کمک آن می توانید بدون دارا بودن هیچ گونه دانش فنی و تخصصی محتوای سایت خود را به راحتی مدیریت نموده و اصلاح نمایید؛ در واقع دیگر نیاز سیستمی که اطلاعات را ذخیره سازی کنید، محتوا های متنی و بصری را طراحی نمایید نخواهید داشت، بلکه همه زیر ساخت ها را به صورت یک جا ایجاد می کند تا شما بتوانید به راحتی بر روی بخش های قابل رویت سایت خود متمرکز شوید و در صورتی که به امکانات بالاتری نیاز داشتید، می توانید افزونه جدیدی نصب کنید و بدون هیچ گونه کد نویسی آن را به سایت خود بیفزایید.

با وجود افزونه ها و قالب های وردپرسی، می توانید سایت جذاب تری داشته باشید. برای طراحی سایت با وردپرس، می توانید به مجموعه بزرگ و تخصصی سئو البرز مراجعه نمایید. شرکت سئو البرز دارای سال ها تجربه کار و کارشناسانی متخصص و کاردان در زمینه طراحی و سئو سایت می باشد که همانند اجزای یک سیستم قوی به خوبی در کنار هم جمع شده اند تا سایت شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن سئو کنند.

ما تجارب خود را با فعالیت های متمادی در زمینه سئو کسب کرده اند و تنها هدف ما جلب رضایت حداکثری مشتریان می باشد. جهت ارتباط با مشاورین ما، تنها کافیست با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

نرم افزار های متن باز

به نرم افزار هایی متن باز گفته می شود که دارای هسته ای اصلی هستند و کاربر بر حسب نیاز های خود تغییراتی را در آن ها لحاظ می کنند، چنین ابزار هایی توسط کاربران در حال تغییر و تحول هستند، ولی مالکیت آن را بر عهده ندارند؛ در واقع افراد بر حسب نیاز های خود به توسعه نرم افزار می پردازند و دارای هیچ محدودیتی نخواهند بود.

برای طراحی قالب سایت هم باز نیاز به کد نویسی نخواهید داشت، بلکه با ساختار مشخصی از قبل طراحی شده است که از طریق رابط کاربری وردپرسی شخصی سازی شده است.

کاربرد وردپرس

• مجله های آنلاین
• طراحی سایت شخصی
• طراحی سایت برای کسب و کار
• ساخت سایت فروشگاهی
• طراحی سایت خبری
• اپیکیشن موبایل
• طراحی سایت با قابلیت عضوگیری
• طراحی فروم

علت نیاز به وردپرس

• نرم افزاری متن باز است: یعنی افراد می توانند بر حسب نیاز خود آن را ارتقا دهند. اگر کسی دارای اطلاعتی فنی نباشد هم می تواند تغییرات لازم را به هسته وردپرس اضافه کند.
• کاربری آسان و راحتی دارد.: فرآیند نصب و دیگر عملیات با چند کلیک به راحتی انجام می شود و با رابط کاربری آسانی که دارد، می توایند تنظیمات اولیه را به آسانی انجام دهید.
• از همه فرمت های محتوا پشتیبانی می کند: کاربران می توانند از فرمت های محتوایی مختلفی استفاده کنند و ترکیبی از متن، ویدیو، صوت و تصویر خلق کنند.
• وردپرس رایگان است: توسعه و تغییر دادن نرم افزار به صورت رایگان انجام می شود، اما برای تهیه قالب ها و افزونه های لازم، باید هزینه هایی را پرداخت نمایید.
• به دانش کد نویسی نیازی ندارد: برای ساخت سایت با وردپرس هیچ دانش و مهارت خاصی را نیاز نخواهید داشت، چون دارای افزونه ها و قالب های مختلفی است که به کمک آن، می توانید سایت خود را ارتقا دهید.

افزونه وردپرس

افزونه وردپرس به کد هایی گفته می شود که موجب افزون مشخصات جدید به سایت می شود. با کمک افزونه های سئو، می توانید پارامتر های سئو را به درستی رعایت نمایید و دیگر نیازی به کد نویسی نخواهید داشت. برای اینکه سرعت بارگزاری سایت افزایش یابد، باید حجم تصاویر بهینه شوند و با نصب افزونه جدیدی قادر خواهید بود همه تصاویر خود را به صورت یک جا بهینه نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت با وردپرس، کافیست به وب سایت اینترنتی سئو البرز مراجعه نموده و از طریق کانال های مجازی و یا شماره تلفن های موجود در سایت ارتباط برقرار نمایید.

نوشتهٔ پیشین
پشتیبانش سایت وردپرسی
نوشتهٔ بعدی
سئو سایت تضمینی
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز