سفارش طراحی سایت با ورد پرس

سفارش طراحی سایت با ورد پرس

به این پست امتیاز دهید

سفارش طراحی سایت با ورد پرس

جهت سفارش طراحی سایت با ورد پرس، می توانید به شرکت بزرگ و متخصص سئو البرز مراجعه نمایید. تیم متخصص سئو البرز متشکل از افراد حرفه ای و مجرب است که در کنار هم قرار می گیرند تا پروژه های سخت و چالش بر انگیز سئو را تقبل کنند.

شرکت سئو البرز دارای سال ها تجربه کار و کارشناسانی متخصص و کاردان در زمینه طراحی و سئو سایت می باشد که همانند اجزای یک سیستم قوی به خوبی در کنار هم جمع شده اند تا سایت شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن سئو کنند. ما تجارب خود را با فعالیت های متمادی در زمینه سئو کسب کرده اند و تنها هدف ما جلب رضایت حداکثری مشتریان می باشد.

هزینه طراحی سایت با وردپرس موارد زیادی را در بر می گیرد؛ هم چون دامنه، قالب و افزونه های لازم. با وجود اینکه وردپرس رایگان انجام می شود، اما دارای هزینه های جانبی گوناگونی است. اگر از طراحان سایت در مورد هزینه های طراحی سایت با وردپرس سوال کنید، قیمت های متفاوتی را به شما اعلام می کنند، در این شرایط گیج و سرگران می شوید، چون نمی دانید که قیمت واقعی ساخت سایت با وردپرس چه میزان است؟

ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با ساخت سایت با وردپرس و هزینه های طراحی سایت را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، بنابراین تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

هزینه طراحی سایت با وردپرس

وب سایت های معمولی یا فروشگاهی اینترنتی، هزینه های زیادی برای طراحی و سایت نمی خواهند. هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی از سایت وبلاگی بالاتر است.

سایت معمولی به سایتی گفته می شود که دارای هیچ گونه ویژگی اضافه و خاصی نیست؛ در صورتی که به سیستم فاکتور دهی پیشرفته ای نیاز داشته باشید که هم چون برنامه ای اختصاصی، متصل به سیستم حسابداری شرکتتان باشد، باید هزینه های بالاتری را جهت طراحی سایت پرداخت کنید. 

بر روند کار طراحان سایت نظارت خاصی وجود ندارد و به طور معمول طراحان بر حسب میزان تجربه کاری که دارند، تعداد مشتریان و غیره قیمت ها را کاهش یا افزایش می دهند. قبل از طراحی سایت می توانید با یک متخصص حوزه سئو مشورت کنید تا در نهایت صاحب سایتی با کیفیت و حرفه ای شوید که مورد پسند هر کاربری است.

طراحی سایت با وردپرس چگونه است؟

افرادی که قصد طراحی سایت دارند و یا می خواهند آموزش های لازم در این زمینه را فرا بگیرند، نام ورد پرس را شنیده اند! وردپرس در واقعی نوعی فرآیند مدیریت محتوای سایت است که با هزینه ای خیلی کم و در مدت ز مان کوتاهی به کمک آن، می توانید صاحب یک وب سایت حرفه ای شوید. 

همان طور که مطلع هستید سایت در پیشرفت و ارتقای کسب و کار افراد تاثیر شگرفی می گذارد. افراد جهت توسعه کسب و کار یا راه اندازی آن، اقدام به طراحی وب سایت می کنند که به درآمد بالایی دست یابند. راه اندازی سایت با وجود سیستم وردپرس بسیار موثر و مقرون به صرفه تر خواهد بود. 

مزیت های استفاده از سیستم مدیریت محتوا

• سیستم مدیریت محتوا هم چون وردپرس هزینه کمی دارد، به صورت رایگان ارائه می شود و فقط هزینه مربوط به افزونه ها یا پلاگین ها است که موجب افزودن امکانات متعددی به سایت شما می شوند و شما باید آن ها را خریداری نمایید.
• سیستم مدیریت محتوا به شما کمک می کند تا بدون هیچ مهارت خاصی در زمینه کد نویسی، بتوانید وب سایت خود را آپدیت نمایید.
• به کمک cms ها می توانید به راحتی وب سایت خود را سفارشی سازی نمایید و حتی اگر فردی بی تجربه و مبتدی هم باشید قادر خواهید بود وب سایتی مطابق با سلیقه شخصی خود را طراحی نمایید.
• تا حد زیادی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود، چون دیگر هزینه هایی هم چون برنامه نویسی و کد نویسی را نخواهید داشت.
• مدیران سایت به کمک سیستم مدیریت محتوا، می توانند سطح دسترسی کاربرانشان را کنترل نمایند.
• دارای قبلیت انعطاف پذیری بالایی است. 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت با وردپرس، کافیست به وب سایت اینترنتی سئو البرز مراجعه نموده و از طریق کانال های مجازی و یا شماره تلفن های موجود در سایت ارتباط برقرار نمایید.

نوشتهٔ پیشین
سئو تصاویر در وردپرس
نوشتهٔ بعدی
مدیر سئو کیست؟
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز