طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی با پشتیبانی و مشاوره ( طراحی وب سایت صنعتی )

به این پست امتیاز دهید

قبل از آنکه شروع کنیم به صحبت در مورد طراحی سایت صنعتی ، اگر به دنبال طراحی سایت صنعتی برای کسب و کارتان هستید و نیاز به مشاوره دارید میتوانید با ما تماس بگیرید ، در صورتی که شرایط همکاری فراهم شد ما به بهترین شکل طراحی سایتتان را انجام خواهیم داد ، خوشبختانه به خوب جایی مراجعه کردید به این خاطر که ما همیشه سعی کرده ایم که راهنمایی خوبی باشیم و طبق تجربه و نیاز روز به مشتریان راهنمایی دهیم ، امیدواریم که بتوانیم رضایت شما را هم جلب کنیم .

سئو البرز شرکت خدمات طراحی سایت در کرج که مسئولیت کامل سایت از ادمین سایت ، تولید محتوا و سئو سایت در کرج را انجام میدهد ، البته دفتر ما فقط در کرج است وگرنه خدمات برای تمامی کسانی است که قصد همکاری با ما را دارند ، تیم سئو البرز نزدیک ده سال است که در این حوضه فعال است ، برای ارتباط با ما میتوانید تماس گیرید .

چگونه سایت صنعتی طراحی کنیم؟

یکی از چالش‌هایی که همواره اغلب فعالان در حوزه صنعت دارند، به نمایش گذاشتن و معرفی محصولات خود به مشتریان است. برای این منظور راه‌های متعددی وجود دارد که از کاربردی‌ترین و بروز‌ترین آن‌ها می‌توان به وب‌سایت اینترنتی اشاره کرد.

سایت صنعتی از آن دسته از ابزار‌هایی به شمار می‌رود که می‌تواند در افزایش فروش محصولات و نیز به بیش‌تر شناخته شدن برند شما کمک کند. از این رو در اولین اقدام برای دستیابی به چنین ابزاری لازم است تا با چگونگی طراحی سایت صنعتی آشنا شوید.

طراحی وب سایت صنعتی برای چه کسانی مهم است؟

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، یک وب‌سایت صنعتی به دیده شدن هرچه بیش‌تر محصولات و برند شما کمک بسزایی می‌کند. بنابراین طراحی سایت صنعتی به تمامی فعالان حوزه صنعت از جمله: شرکت‌های بازرگانی، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات و محصولات صنعتی، نهاد‌ها و موسسات بازاریابی مربوط به این حوزه توصیه می‌شود.

مزایای طراحی سایت صنعتی کدامند؟

با توجه به مطالبی که تا به اینجا مطالعه کرده‌اید، این موضوع قابل برداشت است که در دنیای مدرن امروز هیچ کسب و کار صنعتی نمی‌تواند بدون برخورداری از یک وب‌سایت حرفه‌ای، مشتریان فعال در بستر اینترنت را به برند و محصولات خود جذب کند.

طراحی سایت صنعتی برای فعالان در این حوزه مزایای بسیاری را به همراه دارد که در زیر به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها پرداخته‌ایم:

1-شما با طراحی سایت صنعتی می‌توانید خدمات و محصولات خود را در هر زمان و مکانی به مشتریان ارائه دهید.

2-به دلیل فعالیت طیف عظیمی از افراد در اینترنت، امروزه تبلیغات و برند‌سازی در این بستر منجر به جذب بیش‌تر مشتریان و مخاطبان نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی می‌شود.

3-مشتریان به راحتی می‌توانند از طریق بخش نظرسنجی و امتیازدهی نظرات خود را در رابطه با خدمات شما بیان کنند. با این وصف شما قادر خواهید بود تا نیاز‌های آن‌ها را با سرعت بیش‌تر و در مدت زمان کوتاه‌تری مرتفع سازید.

4-در صورت قرار‌گیری در رتبه‌های برتر گوگل شما می‌توانید با جذب مشتریان بیش‌تر درآمد خود را چندین برابر کنید.

چه راه‌هایی برای طراحی سایت صنعتی وجود دارد؟

به طور کلی برای ساخت و طراحی یک وب‌سایت اینترنتی بدون توجه به اینکه فعالیت آن وب‌سایت مد نظر قرار است در چه حوزه‌ای باشد، دو راه وجود دارد. یک راه به کمک وردپرس و قالب‌های آماده و دیگری با کد‌نویسی اختصاصی.

هزینه طراحی سایت به کمک قالب‌های آماده وردپرسی به مراتب هزینه پایین‌تری نسبت به کدنویسی دارد. از این رو بیش‌تر کسب و کار‌های صنعتی نوپایی که قصد معرفی برند و محصولات خود با کم‌ترین هزینه ممکن را دارند از این قالب‌ها بهره می‌برند.

از طرف دیگر به آن دسته از فعالان حوزه صنعت که قصد دارند در طولانی مدت تغییراتی را در وب‌سایت خود ایجاد کنند و نیز بودجه بیش‌تری را برای این منظور در نظر گرفته‌اند، پیشنهاد می‌شود تا از کدنویسی اختصاصی برای طراحی سایت صنعتی استفاده کنند.

برای طراحی سایت صنعتی از چه تکنولوژی‌هایی استفاده می‌شود؟

با نظر به توضیحاتی که قبل‌تر به شرح آن‌ها پرداختیم، طراحی سایت به دو شکل وردپرسی و کدنویسی اختصاصی امکان‌پذیر است. در روش استفاده از وردپرس، متخصصان این حوزه از پلاگین‌ها و قالب‌های آماده برای طراحی سایت صنعتی شما بهره می‌برند. از این رو سایت‌های وردپرسی در مدت زمان کوتاه‌تری آماده می‌شوند.

از طرف دیگر چنانچه خواستار طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی باشید، لازم است تا از فرانت‌اند و بک‌اند دولوپر‌ها کمک بگیرید. این متخصصان می‌توانند سایت دلخواه شما را با زبان‌ها، فریم‌ورک‌ها و کتابخانه‌های روز دنیا همچون: python، php، angular، reactjs، vuejs و… طراحی کنند.

لازم به ذکر است که برای طراحی سایت صنعتی با کدنویسی اختصاصی می‌بایست هزینه بیش‌تری را در نظر بگیرید.

سئو بودن سایت صنعتی چه اهمیتی دارد؟

یکی از موارد بسیار مهم و قابل توجه در جذب کاربران و مشتریان، سئو بودن وب‌سایت اینترنتی شما است. سایت‌هایی که از سئوی بهتری برخوردار هستند و امتیاز بالاتری دارند به مراتب می‌توانند مشتریان بیش‌تری را به خود جذب کنند. و مشتری بیش‌تر نیز به معنای فروش بیش‌تر و درآمد بالاتر است.

بنابراین سئو بودن سایت می‌بایست یکی از معیار‌های اصلی شما در طراحی وب‌سایت صنعتی باشد. به این منظور هم پیشنهاد می‌شود تا پس از طراحی کامل سایت، از متخصصان سئو برای انجام امورات مربوط به سئوی وب‌سایت کمک بگیرید.

امکانات یک سایت صنعتی چه مواردی هستند؟

امکانات یک سایت صنعتی چه مواردی هستند؟

یکی از سوالاتی که در هنگام ثبت سفارش طراحی سایت صنعتی از شما پرسیده می‌شود، امکانات و قابلیت‌های مورد نیاز سایت است. این مورد نقش بسزایی در قیمت نهایی طراحی سایت شما دارد و هر‌چه امکانات بیش‌تری را برای سایت خود در نظر گرفته باشید، می‌بایست هزینه بالاتری را بپردازید.

در ادامه برخی از قابلیت‌ها و بخش‌های اصلی هر وب‌سایت صنعتی را نام می‌بریم:

  • صفحه فروش محصولات صنعتی و ارائه خدمات
  • صفحه درباره ما و راه‌های ارتباطی
  • گروه بندی خدمات و محصولات
  • صفحه ثبت انتقادات و پیشنهادات
  • فرم استخدام

همچنین برخی از امکانات ویژه سایت صنعتی عبارت‌اند از:

  • سیستم ثبت نام و ورود کاربران
  • سئو و بهینه سازی اولیه
  • پنل اختصاصی برای برخی از کاربران
  • صفحه بلاگ

تولید محتوا یکی از نیاز های ضروری و مهم در سایت است که باید حتما به آن توجه داشت برای اینکه بعد از طراحی سایت بتوانید ، کاربران بیشتری را جذب کنید ، حتما باید برنامه محتوایی منظمی برای وب سایتتان داشته باشید ، اگر برای تولید محتوا نیازمند همکاری بودید تیم ( تولید محتوا در کرج ) سئو البرز در خدمت شماست .

نوشتهٔ پیشین
طراحی سایت شرکت ساختمانی | طراحی حرفه ای سایت شرکت ساختمانی + کیفیت و قیمت عالی
نوشتهٔ بعدی
طراحی سایت در کرج ❤ فروشگاهی ، شرکتی ، وردپرس ، ارزان و حرفه ای
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز