طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

به این پست امتیاز دهید

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

امروزه به دلیل طراحی سایت‌های اینترنتی مختلف، میزان استفاده مردم از فضای مجازی و اینترنت، رشد چشمگیری داشته است. بهتر است بدانید که طراحی سایت فروشگاهی سبب می‌شود که میزان رضایت مشتریان و عملکرد شرکت، بهبود پیدا کند.

اگر قصد طراحی سایت فروشگاهی ارزان برای پیشرفت هر چه بیشتر  کسب و کار و برند خود را دارید، ولی هیچ‌‌‌گونه اطلاعات خاصی در این مورد ندارید، بهتر است که این مقاله را مطالعه نمایید.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی ارزان برای مشتریان

مزایای طراحی سایت فروشگاهی ارزان برای مشتریان

برنامه نویسان حرفه ای با طراحی سایت‌های فروشگاهی، قابلیت‌های جذابی را به مشتریان سایت‌ها هدیه می‌دهند. یکی از مهم‌ترین این قابلیت‌ها این است که مشتریان می‌توانند به کمک یک پلتفرم انلاین، اطلاعات جامعی را درباره خدمات شرکت و انواع محصولات شرکت بدست آورند.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان منجر می‌شود تا کاربران از طریق قابلیت‌های جستجو، به سرعت به تمامی اطلاعات مد نظر خود دست یابند. شرکت طراحی سایت ما با طراحی سایت‌های مختلف، این امکان را به مشتریان می‌دهد تا به شکلی کاملا آنلاین با شرکت ارائه دهنده خدمت و محصول، در ارتباط باشند.

به طوری که بتوانند پیشنهادات و نظرات خود را با شرکت به اشتراک بگذرانند و با کارشناسان آن نیز در ارتباط باشند.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی ارزان برای صاحبان سایت‌ها

به طور کلی، اصلی‌ترین هدف از طراحی سایت فروشگاهی، ارائه خدمات به مشتریان یا فروش کالا است.‌ شما می‌توانید با سفارش سایت فروشگاهی، به شکل کاملا اینترنتی، تمامی محصولات خود را به مشتریان درسراسر دنیا عرضه کنید.

بر موارد ذکر شده، طراحی سایت فروشگاهی ارزان از مزایای دیگری نیز برخوردار است که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

  • کاهش دادن تعرفه های تبلیغات: یک فروشگاه اینترنتی به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به تبلیغات گسترده و پرهزینه، مشتریان خود را جذب کنبد.
  • ارائه محصول به مشتریان جدید: شما می‌توانید با طراحی سایت فروشگاهی ارزان به مشتریانی محصولات خود را عرضه کنید که قبلا با کسب و کار شما آشنایی نداشتند.
  • افزایش درآمد: یک فروشگاه اینترنتی به صاحبان سایت‌ها این امکان را می‌دهد که بتوانند به صورت هم‌زمان، محصولات خود را به مشتریان خود ارائه دهند. به دنبال آن، فروش و درآمد آن‌ها نیز افزایش خواهد یافت.

مدت زمان مورد نیاز برای طراحی سایت فروشگاهی ارزان چقدر است؟

مدت زمان لازم برای طراحی سایت‌های فروشگاهی مختلف، کاملا متفاوت است و به عوامل مختلفی مثل تعداد صفحات سایت، پیچیدگی و اندازه سایت، نوع محتوای ارائه شده در آن و غیره وایسته است.

علاوه بر تمامی این عوامل، کارایی و تعداد کارشناسان تیم طراحی سایت نیز در این مورد بسیار تاثیرگذار است. به طور کلی در شرکت ما، طراحی سایت فروشگاهی ممکن است از ۳ روز تا ۸ هفته به طول بیانجامد.

مدت زمان مورد نیاز برای طراحی سایت فروشگاهی ارزان ...

هر چه قدر که میزان خدمات و امکانات ارائه شده در بخش‌های متنوع یک سایت فروشگاهی بیشتر باشد، مدت زمان ساخت آن نیز بیشتر خواهد بود.

اصول طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی سایت فروشگاهی ارزان، اصول و ضوابطی خاص خود را دارد. رعایت کردن این اصول، زمینه رشد و ارتقای کسب و کارها را فراهم خواهد کرد. این اصول در ادامه توضیح داده خواهند شد.

۱-تعیین مخاطب و هدف

نخستین اقدام در طراحی سایت فروشگاهی، تعیین هدف اصلی و شناسایی مخاطبین مورد نظر است. به بیان دیگر، شما باید مهم‌ترین هدف خود را از طراحی سایت فروشگاهی بیابید و بدانید که بازدیدکنندگان شما چه کسانی هستند.

۲-تعیین مناسب‌ترین پلتفرم

انتخاب پلتفرم مناسب در ساخت یک سایت فروشگاهی، براساس نیازهای مخاطبان و نوع فروشگاه صورت می‌گیرد. پلتفرم‌های پرستاشاپ، ووکامرس، ماژنتو و شاپیفای، تعدادی از معروف‌ترین آن‌ها هستند.‌

۳-طراحی نمای ظاهری سایت

در این مرحله، براساس اهداف صاحبان سایت‌ها و نیازهای کاربران، ظاهر سایت طراحی می‌شود. طراحی نمای ظاهری سایت، بایستی کاملا حرفه ای و جذاب باشد، به گونه ای که بتواند مشتریان را جذب خود کند.

۴-اضافه نموندن خدمات و محصولات

در این قسمت، خدمات و محصولات به سایت اضافه می‌شود. برای اینکه دسته بندی محصولات، کاملا صحیح باشد، هر دسته کالا به همراه توضیحات کامل آن در گروه های مختلفی قرار داده می‌شود.

۵-راه اندازی سیستم پرداخت

در یک سایت فروشگاهی، بایستی روش‌های مختلف پرداخت مثل درگاه های پرداخت الکترونیکی، کارت اعتباری و غیره برای مشتریان فعال باشد. به طوری که مشتریان بتوانند تراکنش‌های خود را با خیالی آسوده در این سایت‌ها انجام دهند.

۶-بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر

بهینه‌سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر بسیار اهمیت دارد. زیرا این کار، دسترسی مشتریان را به سایت‌های مختلف فروشگاهی بیشتر می‌کند. در این قسمت، استفاده از مناسب‌ترین کلمات کلیدی اصلی و فرعی و متون سئو بسیار ضروری است.‌

۷-به‌روزرسانی و بازبینی سایت

به‌روزرسانی و بازبینی مداوم سایت فروشگاهی از ضروریات است‌. این اقدام، مطلوب‌ترین نتیجه را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.

اساتید خبره در تیم طراحی سایت ما، توانایی طراحی انواع سایت‌های مختلف فروشگاهی، شرکتی، خدماتی، مذهبی، پزشکی، املاک و غیره را با معقول‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن، دارا می‌باشند.

اگر قصد سفارش طراحی سایت فروشگاهی ارزان برای رشد درامد خود را دارید، متخصصان مجرب در تیم ما آماده خدمت رسانی به شما هستند.

نوشتهٔ پیشین
طراحی سایت در مهرشهر با امکانات عالی
نوشتهٔ بعدی
طراحی سایت برای ادارات
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز