وظایف کارشناس تولید محتوا
اطلاع از وظایف کارشناس تولید محتوا اهمیت زیادی دارد. محتوا یکی از بخش های مهم هر کسب و کاری آنلاینی است و با توجه به اینکه بازار یابی محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است همه شرکت ها تلاش می کنند در این زمینه کارشناسی ماهر و متخصص را استخدام نمایند، بنابراین در صورتی که به محتوا نویسی علاقه مند هستید، باید از وظایف و مهارت های کارشناسان تولید محتوا اطلاعات کافی داشته باشید و مراحل شروع و یاد گیری آن را بیاموزید.
کارشناس تولید محتوا تمامی محتو هایی که درون وب سایت، شبکه های اجتماعی و دیگر پلتفورم های دیجیتال وجود دارند را مدیریت می کند. محتوا های متنی هم چون کپشن اینستاگرام و پست بلاگ، محتوا های ویدیویی و اینفو گرافیک ها و متن های صوتی هم چون پادکست ها از جمله محتوا های مهمی هستند که کارشناس محتوا آن ها را تولید می کند.
برای تشکیل تیم محتوا نویسی هیچ قانون مشخصی وجود ندارد؛ برخی از شرکت ها دارای یک تیم محتوا هستند و تولید محتوای شبکه اجتماعی را در کنار تولید محتوای سایت انجام می دهند، اما برخی دیگر تنها برای شبکه های اجتماعی خلق محتوا می کنند و با تولید محتوای وب سایت کاری ندارند.
کارشناس محتوا به طور معمول با طراح و توسه دهنده وب سایت ارتباط دارد تا از جذاب بودن محتوای نمایش داده شده و هماهنگی آن با سیستم های دیگر مطلع شود. در برخی از مواقع منابع لازم در اختیار تیم محتوا قرار داده می شود، اما برخی مواقع دیگر افراد باید خودشان اطلاعات لازم را جمع آوری نموده و محتوا خلق کنند.
روش دوم کمی سخت تر و زمان بر تر می باشد، اما اگر فرد در این زمینه دارای تخصص کافی باشد، به هر دو روش تسلط کافی خواهد داشت.
چانچه به حوزه محتوا و فعالیت در این رشته علاقه مند هستید، می توانید به شرکت بزرگ و تخصصی سئو البرز مراجعه نمایید. شرکت سئو البرز دارای سال ها تجربه کار و کارشناسانی متخصص و کاردان در زمینه طراحی و سئو سایت می باشد که همانند اجزای یک سیستم قوی به خوبی در کنار هم جمع شده اند تا سایت شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن سئو کنند.
ما تجارب خود را با فعالیت های متمادی در زمینه سئو کسب کرده اند و تنها هدف ما جلب رضایت حداکثری مشتریان می باشد. جهت ارتباط با مشاورین ما، تنها کافیست با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سئو و تولید محتوا، می توانید با شماره های درج شده در وب سایت اینترنتی سئو البرز تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشند.
وظایف کارشناس تولید محتوا شامل چه مواردی می شوند؟
• آپدیت نمودن وب سایت و منتشر کردن محتوا های جدید، ویرایش محتوا و اضافه نمودن محصول جدید.
• ارزیابی و مقایسه نمودن استراتژی های بازاریابی و مشخص کردن بهترین استراتژِی جهت جذب مشتریان جدید و بالا بردن میزان فروش
• به وجود آوردن محتوایی که دارای پست بلاگ، ویدیو، پادکست و اینفوگرافیک باشد و بتوان آن را در سایت، شبکه های اجتماعی و دیگر رسانه های آنلاین نمایش داد.
• ایجاد محتوا هایی که یونیک و اورجینال باشند و برای خلق آن ها به اصول سئو پایبند باشید، چنین محتواهایی همواره برای کاربران جذاب خواهند بود.
• طراحی لندینگ ها و صفحه محصول
• برقراری ارتباط با طراحان و توسعه دهندگان وب سایت جهت خلق محتوا های بصری هم چون اینفو گرافیک و تصویر های متحرک
• انجام تحقیقات لازم جهت پیدا کردن ایده ها، تشخیص فرصت ها و محتوا های خلاق
وظایف کارشناسان تولید محتوا با هم فرق می کند و با توجه به نوع شرکت و کارفرما متغیر می باشد. برخی از شرکت ها از کارشناسان محتوا انتظارات متفاوتی دارند و برای جذب و استخدام آن ها شرایطی را در نظر می گیرند.
شرایط استخدام کارشناس تولید محتوا شامل مواردی هم چون تحصیلات دانشگاهی، گواهینامه ها، سابقه کار و نوع همکاری که می تواند به صورت حضوری، دورکاری و پروژه ای باشد، میزان حقوق و غیره که هر شرکت دارای شرایط متفاوتی از دیگری است.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد وظایف کارشناس تولید محتوا، کافیست به وب سایت اینترنتی سئو البرز مراجعه نموده و از طریق کانال های مجازی و یا شماره تلفن های موجود در سایت ارتباط برقرار نمایید.