وظایف کارشناس تولید محتوا

وظایف کارشناس تولید محتوا

به این پست امتیاز دهید

وظایف کارشناس تولید محتوا

اطلاع از وظایف کارشناس تولید محتوا اهمیت زیادی دارد. محتوا یکی از بخش های مهم هر کسب و کاری آنلاینی است و با توجه به اینکه بازار یابی محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است همه شرکت ها تلاش می کنند در این زمینه کارشناسی ماهر و متخصص را استخدام نمایند، بنابراین در صورتی که به محتوا نویسی علاقه مند هستید، باید از وظایف و مهارت های کارشناسان تولید محتوا اطلاعات کافی داشته باشید و مراحل شروع و یاد گیری آن را بیاموزید.

کارشناس تولید محتوا تمامی محتو هایی که درون وب سایت، شبکه های اجتماعی و دیگر پلتفورم های دیجیتال وجود دارند را مدیریت می کند. محتوا های متنی هم چون کپشن اینستاگرام و پست بلاگ، محتوا های ویدیویی و اینفو گرافیک ها و متن های صوتی هم چون پادکست ها از جمله محتوا های مهمی هستند که کارشناس محتوا آن ها را تولید می کند. 

برای تشکیل تیم محتوا نویسی هیچ قانون مشخصی وجود ندارد؛ برخی از شرکت ها دارای یک تیم محتوا هستند و تولید محتوای شبکه اجتماعی را در کنار تولید محتوای سایت انجام می دهند، اما برخی دیگر تنها برای شبکه های اجتماعی خلق محتوا می کنند و با تولید محتوای وب سایت کاری ندارند.

کارشناس محتوا به طور معمول با طراح و توسه دهنده وب سایت ارتباط دارد تا از جذاب بودن محتوای نمایش داده شده و هماهنگی آن با سیستم های دیگر مطلع شود. در برخی از مواقع منابع لازم در اختیار تیم محتوا قرار داده می شود، اما برخی مواقع دیگر افراد باید خودشان اطلاعات لازم را جمع آوری نموده و محتوا خلق کنند.

روش دوم کمی سخت تر و زمان بر تر می باشد، اما اگر فرد در این زمینه دارای تخصص کافی باشد، به هر دو روش تسلط کافی خواهد داشت.

چانچه به حوزه محتوا و فعالیت در این رشته علاقه مند هستید، می توانید به شرکت بزرگ و تخصصی سئو البرز مراجعه نمایید. شرکت سئو البرز دارای سال ها تجربه کار و کارشناسانی متخصص و کاردان در زمینه طراحی و سئو سایت می باشد که همانند اجزای یک سیستم قوی به خوبی در کنار هم جمع شده اند تا سایت شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن سئو کنند.

 ما تجارب خود را با فعالیت های متمادی در زمینه سئو کسب کرده اند و تنها هدف ما جلب رضایت حداکثری مشتریان می باشد. جهت ارتباط با مشاورین ما، تنها کافیست با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سئو و تولید محتوا، می توانید با شماره های درج شده در وب سایت اینترنتی سئو البرز تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشند.

وظایف کارشناس تولید محتوا شامل چه مواردی می شوند؟

 

• آپدیت نمودن وب سایت و منتشر کردن محتوا های جدید، ویرایش محتوا و اضافه نمودن محصول جدید.

• ارزیابی و مقایسه نمودن استراتژی های بازاریابی و مشخص کردن بهترین استراتژِی جهت جذب مشتریان جدید و بالا بردن میزان فروش

• به وجود آوردن محتوایی که دارای پست بلاگ، ویدیو، پادکست و اینفوگرافیک باشد و بتوان آن را در سایت، شبکه های اجتماعی و دیگر رسانه های آنلاین نمایش داد.

• ایجاد محتوا هایی که یونیک و اورجینال باشند و برای خلق آن ها به اصول سئو پایبند باشید، چنین محتواهایی همواره برای کاربران جذاب خواهند بود.

• طراحی لندینگ ها و صفحه محصول

• برقراری ارتباط با طراحان و توسعه دهندگان وب سایت جهت خلق محتوا های بصری هم چون اینفو گرافیک و تصویر های متحرک

• انجام تحقیقات لازم جهت پیدا کردن ایده ها، تشخیص فرصت ها و محتوا های خلاق

وظایف کارشناسان تولید محتوا با هم فرق می کند و با توجه به نوع شرکت و کارفرما متغیر می باشد. برخی از شرکت ها از کارشناسان محتوا انتظارات متفاوتی دارند و برای جذب و استخدام آن ها شرایطی را در نظر می گیرند.

شرایط استخدام کارشناس تولید محتوا شامل مواردی هم چون تحصیلات دانشگاهی، گواهینامه ها، سابقه کار و نوع همکاری که می تواند به صورت حضوری، دورکاری و پروژه ای باشد، میزان حقوق و غیره که هر شرکت دارای شرایط متفاوتی از دیگری است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد وظایف کارشناس تولید محتوا، کافیست به وب سایت اینترنتی سئو البرز مراجعه نموده و از طریق کانال های مجازی و یا شماره تلفن های موجود در سایت ارتباط برقرار نمایید.

نوشتهٔ پیشین
مدیر سئو کیست؟
نوشتهٔ بعدی
انجام خدمات بهینه سازی سایت
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز