چگونه در گوگل صفحه داشته باشیم؟

چگونه در گوگل صفحه داشته باشیم؟

به این پست امتیاز دهید

چگونه در گوگل صفحه داشته باشیم؟

چگونه در گوگل صفحه داشته باشیم؟ گوگل یک موتور جست و جو است. موتور های جست و جو شروع به پایش در محیط اینترتی و وب می کنند و سایت هایی که قبلا ساخته شدند را رتبه بندی می کند. کاربران نیز با سرچ موارد  ضروری خود، می توانند به سایت شما دسترسی پیدا کنند. 

سایت ها در گوگل به صورت مستقل ساخته شده و فعالیت می کنند. گوگل نیز شروع به پیدا کردن و رتبه بندی کردن آن ها می کند، بدین ترتیب کاربران می توانند به سرعت به هدف و اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنند. برای رتبه گرفتن در گوگل باید در ابتدا سایتی برای کسب و کار خود طراحی کنید.

جهت طراحی و سئوی سای خود می توانید از شرکت بزرگ و معتبر سئو البرز کمک بگیید. تیم متخصص سئو البرز متشکل از افراد حرفه ای و مجرب است که در کنار هم قرار می گیرند تا پروژه های سخت و چالش بر انگیز سئو را تقبل کنند. شرکت سئو البرز دارای سال ها تجربه کار و کارشناسانی متخصص و کاردان در زمینه طراحی و سئو سایت می باشد که همانند اجزای یک سیستم قوی به خوبی در کنار هم جمع شده اند تا سایت شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن سئو کنند. ما تجارب خود را با فعالیت های متمادی در زمینه سئو کسب کرده اند و تنها هدف ما جلب رضایت حداکثری مشتریان می باشد.

روش طراحی سایت و نمایش آن در گوگل

برای دیدن شدن سایت شما در گوگل نیاز است که سایت خود را به صورت بهینه طراحی نمایید. طراحی سایت کار چندان سختی نیست، اما بهینه طراحی کردن سایت نیاز به دانش و مهارت کافی دارد. اگر می خواهید در نتایج اولیه گوگل سایت شما دیده شود، باید از بهترین متخصصان سئو درخواست کمک کنید. در صفحه نتایج گوگل تنها 10 لینک نمایش داده می شوند و برای دستیابی سایتتان به صفحه اول گوگل، لازم است که همه مرحله های سئو به صورت اصولی طی شوند، در صورت انتخاب اصولی کلمات کلیدی، شانس شما برای رسیدن به نتایج اولیه موتور های جست و جو افزایش پیدا می کند و بهتر است از کلمات کلیدی پر بازدید و تک کلمه ای استفاده کنید.

راهکار های قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

  • نام دامنه وب سایت: نام دامنه باید کوتاه باشد. نام دامنه باید با محتوای سایت شما هم خوانی داشته باشد. کاربران و موتور های جست و جو با بکارگیری کلمه کلیدی، می توانند موضوع صفحه شما را بهتر متوجه شوند. استفاده از کلمات کلیدی به صورت انگلیسی، موجب بهینه سازی سایت شما خواهد شد.
  • متا تگ عنوان: عنوان صفحه از جمله مواردی است که توسط گوگل ارزیابی می شوند. عنوان صفحه باید در حدود 30 الی 60 کاراکتر باشد و بین کلمات کلیدی از کاراکتر های خاصی هم چون – یا ] و غیره استافده نمایید.
  • متا تگ توضیحات: این بخش در قرار گرفتن سایت شما در صفحه اول گوگل تاثیر زیادی دارد. در این بخش محتوای اصلی سایت شرح داده می شود. متا تگ توضیحات باید در حدود 70 الی 150 کاراکتر باشد و افزایش کارکتر های آن بر سئو تاثیر منفی می گذارد.
  • تگ عنوان H1: در بخش بالای محتوای سایت قرار می گیرد و باید به صورت سئو شده نوشته شود. اگر بتوانید از کلمات کلیدی در آن استفاده کنید، بهتر خواههد بود. به کمک این تگ، گوگل و کاربران می توانند از محتوای سایت شما مطلع گردند.
  • کلمات کلیدی درون متن
  • لینک ها داخلی و خارجی
  • نقشه سایت باید واضح و قبل خواندن باشد.

درخواست مشاوره سئو البرز

به طور کلی شرکت ها باید از خدمات مشاوره سئو استفاده کنند تا موجب قرار گرفتن وب سایت خود در صفحات اول جستجو های گوگل و بهینه سازی محتوای آن شوند. به کمک استراتژی متخصصین سئو، ترافیک سایت افزایش یافته و کاربران بیشتری ترغیب می شوند که از سایت شما بازدید نمایند. در نهایت نرخ تبدیل افزایش یافته و درآمد کسب و کار شما در حد قابل توجهی ارتقا می یابد. برای دست یابی به خدمات مشاوره سئو، می توانید به وب سایت شرکت سئو البرز مراجعه نمایید. کارشناسان ما به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد و اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار می دهند. کافیست با شماره های ما تماس بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
هزینه صفحه اول گوگل
نوشتهٔ بعدی
چگونه در سرچ گوگل دیده شویم؟
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • Bwer Pipes: Your Partner in Sustainable Agriculture: Embrace sustainable farming practices with Bwer Pipes’ eco-friendly irrigation solutions. Our efficient sprinkler systems and durable pipes enable precise water management, promoting crop health and environmental stewardship in Iraqi agriculture. Learn More

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز