سئو کرج

سئوکار حرفه ای کیست ؟

4.5/5 - (2 امتیاز)

همکاری با ما : سئو البرز شرکت سئو در کرج ما یک تیم قوی ، جوان و باتجربه که هیچگاه از آموزش و یادگیری جدیدترین بروزرسانی ها و آپدیت های گوگل غافل نمیشویم و همواره با تعهد کاری سایت را با اصولی ترین روش های سئو سعی داریم که بیشترین بازخورد را برای مشتریان فرآهم کنیم .✔️ جهت اطمینان در همکاری قرارداد سئو بسته خواهد شد و فعالیت هایکه باید در سایت انجام شود و پرداخت هزینه ها داخل قرارداد سئو قید خواهد شد .

سئو کار حرفه ای

اگر قصد دارید به یک سئو کار حرفه ای تبدیل شوید، باید در راستای آن، مهات هایی را فرا بگیرید. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که برای تبدیل شدن به یک سئو کار حرفه ای، چه مهارت هایی مهم و اصولی می باشند و موجب ارتقا و پیشرفت شما خواهند شد، بنابراین تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مهارت های سئو کاران حرفه ای

• آشنا با نکات مرتبط به تولید محتوا: سئو کاران حرفه ای باید نکات تولید محتوا را به درستی بدانند و در کار خود به صورت عملی اجرا سازند. فقط کافی نیست که افراد سئو کار، علم این کار را دارا باشند، بلکه باید توانایی استفاده از دانش خود را هم کسب کنند. در رابطه با تولید محتوا نکاتی وجود دارد که هر روز آپدیت و جدید می شوند. اگر می خواهید سئو کاری حرفه ای باشید، باید این نکات را آموخته و از آن ها برای تولید محتوای سایت خود به خوبی استفاده کنید.

• تلاش مستمر جهت فراگیری سئو: با توجه به تغییر دائمی الگوریتم های گوگل و اهمیت گوگول به سایت هایی که تلاش خود را در جهت ماندن در نتایج برتر می کنند، باید مهارت هایی را فرا بگیرید تا بتوانید به یک نیروی حرفه ای تبدیل شوید و با استفاده از آن ها در وب سایتتان درآمد خود را در حد قابل توجهی افزایش دهید.

• دارا بودن تسلط و علم کافی به کد نویسی و یافتن عیوب کد ها: اگر می خواهید یک سئو کار حرفه ای شوید، باید در حد کافی به کد نویسی تسلط پیدا کنید. به این ترتیب موفق خواهید شد که از سئو تکنیکال برای سایت خود استفاده کنید و موارد مرتبط به کد نویسی را ارزیابی کنید. در این صورت دیگر هیچ گونه محدودیتی در جلوی راه شما قرار نخواهد داشت و بهتر می توانید برای سئو، استراتژی هایی را تدوین کنید.
• دارا بودن قابلیت تجزیه و تحلیل رقبا و مخاطبان: برای تدوین استراتژی سئو، باید رقبا و مخاطبانتان را تجزیه و تحلیل نمایید تا بتوانید به خوبی به موفقیت دست یابید. تجزیه و تحلیل رقبا، شامل افزایش ترافیک سایت و سئو می شود.

• عملکرد دائمی و مرتب در وب سایت: باید همواره در سایت حضور مستمر و منظم داشته باشید. در این صورت گوگل تشخیص خواهد داد که شما با حضور مستمرتان در وب سایت، باید رتبه بالاتری کسب نمایید.
• دارا بودن قابلیت تجریه و تحلیل داده ها: سئو کاران حرفه ای از ابزار های سئو برای تجزیه و تحلیل داده های خود استفاده می کنند، تا به نتیجه های با ارزشی دست یابند. تجزیه و تحلیل داده ها کمک می کنند که فعالیت های سئو سایت به صورت دقیق تر و موثر تری پیش روند.

• مهارت کار با ابزارهای مهم سئو: سئو کاران حرفه ای برای بررسی رقبا و مخاطبان خود، روش استفاده از ابزار های سئو را می دانند و از این ابزار ها به بهترین نحو ممکن استفاده می کنند تا بتوانند به صورت بهتر و موثرتری برنامه ریزی کنند.

تخصص سئو کار حرفه ای

سئو کار حرفه ای با تسلطی که بر مسائل سئو دارد، می تواند به صورت کاملا مطلوبی سئوی داخلی و خارجی سایت را کنترل نماید. از مهم ترین تخصص های سئو کار تدوین استراتژی سئو می باشد، که در این مورد باید در دوره های آموزشی سئو شرکت کنید تا مهارت های لازم و مهم را کسب نمایید. سئو کاران حرفه ای بر سی ام اس های مختلف هم چون وردپرس اشراف کافی دارند و ابزار های تجزیه و تحلیل سایت را به خوبی می دانند.

اگر با سئو خارجی آشنایی ندارید و به دنبال کسب تجربه و مهارت های بیشتری در سئو برای دستیابی به نتایج بهتری هستید، پیشنهاد ما شرکت در دوره های آموزشی سئو البرز می باشد. شرکت سئو البرز؛ تمامی تکنیک های سئو و مهارت های لازم جهت تجزیه و تحلیل سایت، رقبا و کاربران و ابزار های لازم جهت سئو را به شما می آموزد و به شما کمک می کند چگونه از طریق فراگیری دوره های تخصصی سئو، به افزایش فروش و کسب درآمد خود کمک کنید.
با یادگیری دوره های آموزشی سئو البرز، همواره در نتایج اول جستجو های گوگل قرار خواهید گرفت و مخاطبان و کاربران زیادی از سایت شما دیدن خواهند کرد. جهت شرکت در دوره های آموزشی ما، با شماره های درج شده در وب سایت سئو البرز تماس بگیرید .

با چند روش میتوان سئوکار استخدام کرد ؟

اگر با سرچ در گوگل به دنبال استخدام سئوکار هستید میتوانید در سایتهایی مثل دیوار ، آی استخدام و … آگهی بزنید ، یا سئو سایتتان را به ما بسپارید ، مزیت این نوع سایتها این است که با قرار دادن آگهی افراد زیادی با شما تماس میگیرند ، و اما معایبش هم همین است که شما نمدانید کدام سئوکار قابل اعتماد تر و کاربلد تر هست زیرا اکثرا مبانی سئو را بلد هستند اما اینکه در عمل هم بتوانند سئو سایتتان را به خوبی پیش ببرند مشخص نیست ، در اینجا مزیت کار با سئو البرز این است که ما خودمان سایتی داریم که در اغلب کلمات مربوط به سئو بالا است و این مورد یک رزومه کار زنده و قابل مشاهده است ، و خیلی ازموارد تجربی و دانشی مان را در داخل سایت قرار دادیم ، به همین خاطر از بایت تخصص خیالتون آسوده تر از و از بابت اعتماد برای اینکه آیا ما متعهد هستیم و فعالیتهای سایتتان را به موقع و با کیفیتی که نیاز دازید انجام میدهیم ؟ قراردادی را منعقد میکنیم که خیالتان از این بابت هم آسود شود .

دیگر مزیت همکاری با سئو البرز :

انجام سریع تر کار ها : امروزه سئو همانند قبل نیست که میشد با یک محتوا نویسی حتی کپی از سایتهای دیگه و چند ترفند سئو ،‌سایت را به نتایج اول گوگل رساند بلکه کار خیلی سخت و با جزئیات بیشتری شده است ، به همین خاطر سایتهای که یک تیم امورشان را انجام میدهد از محتوا تا سئو سریع تر به خواستهایشان میرسند .

مزیت دیگر این است که ما یک تیمی هستیم که سایت و برند مشخصی داریم که همیشه در دسترس هستیم و در اختیار سایت شما هستیم ،  میتوانیم کیفیت کاری بالاتری  از تولید محتوا گرفته تا بخش های دیگر سایتتان را با همان قیمت استخدام سئوکار برایتان پیش ببریم ، اگر همکاری کنیم فعالیتهای

سئوکار حرفه ای

مزیت داشتن سئوکار حرفه ای : یکی از مهمترین عامل موفقیت خیلی از سایتها داشتن یک تیم یا سئوکار حرفه ای است ، همین الان که کلمه ای را سرچ کردید و وارد این صفحه شدید این صفحه قبلا توسط ما سئو شده است ، اکثر قریب به اتفاق شاید ۹۹ درصد کلمات دیگری که شما یا مردم دیگر در گوگل سرچ میکنید و لیستی از سایتها را در صفحه ای اول گوگل میبیند قطعا سئو بر روی این صفحات انجام شده است و شاید همین الان هم سئوکار های این سایت دارند برای حفظ جایگاه و سبقت گرفتن از هم تلاش میکنند ، بنابراین سئو نقش بسیار مهم در موفقیت یک سایت ، افزایش ورودی و بازدید سایت دارد .

با اینجور سئوکار ها کار نکنید : از آن طرف هم اگر سئو کار سایت کارنابلد ، غیر حرفه ای و نامطمئن باشد میتواند به سئو سایت آسیب بزند و آینده یک سایت را نابود کند ، به طوری که برخی سئوکار های مبتدی یا قدیمی که به دانش روز سئو مسلط نیستد چنان آسیبی را به یک سایت میزنند هزینه های برگرداندن سایت به حالت اول و جایگاه های قبلی دو سه برابر میشود . از طرفی از لحاظ روانی شما را خسته میکنند و شما را از داشتن یک سایتی که میتواند شغل و شرکتتان را رشد دهد ناامید میکنند .

سئو جزء خدماتی است که حتما نیاز نیست ،‌ کارمند حضوری داشته باشید و امکانات کارحضوری را فرآهم کنید ، از مزایای سئو امکان استخدام سئوکار دورکاری است ، تنها موردی که باید در استخدام سئوکار در نظر گرفت ، تخصص ، تعهد کاری ، دانش و تجربه سئوکار است .

استخدام سئو کار پاره وقت یا تمام وقت

فعالیت در هر سایتی با توجه به رقابت کاری در آن حوضه ، برنامه های شما برای سایت و اهداف ، سابقه قبلی سایت و میزان بودجه ای که دارید متفاوت است بنابراین زمانی که سایت شما از سئوکار میگیرد هم میتفاوت است به همین خاطر میشود بررسی کرد که یک سایت تمام وقت به سئو نیاز دارد یا پاره وقت .

خدمات و تعهدات ما : تحقیق حرفه ای کلماتی که میتوانید در آنها بازدید کنندهای هدفمند و پولساز بدست بی آورید ، کیبورد تارکیتینگ حرفه ای ، سئو تکنیکال ، سئو داخلی و سئو خارجی .

وب سایتهای موفق و تراز اول در هر حوضه سایتهایی هستند که این بخش های اصلی seo را قدرتمند کار کرده باشند ما مبقی سایتها سهم جزئی از کسب و کار را در گوگل بدست می آورند ، اگر میخواهید در بهترین کلمات حوضه کاریتان رتبه اول را بدست بی آورید به یک سئو کار کاربلد نیاز دارید .

برای مشاوره و انجام پروژه عملی سئو به صورت دورکاری با ما تماس بگیرید :

تخصص ما :

طراحی سایت :

طراحی سایت بخش ظاهری ، گرافیکی و راحتی کاربران است برای استفاده آسان از سایت ، قطعا هر چقدر ظاهر و امکانات سایت جذاب تر باشد ، کابران علاقه و تعامل بیشتری در سایت برقرار میکنند که این خود تاثیر مستقیم و غیر مستقیم در هبود سئو ، افزایش درآمد و فروش سایت میشود.

محتوا :

اهمیت گوگل نسبت به محتوا و تولید محتوا روزبه روز مهم تر و حساس تر میشود تا سایتها و صفحات کار در کلمات مختلف رتبه دارند ، کیفت محتوای آنها برای کاربر خوب و تخصصی باشد ، تا رضایت کاربران گوگل روز به روز بالاتر برود .

سئو :

هر سایتی برای اینکه در کلمات مورد جستجو نیاز به سئو دارد ، برخی سایت های برند و مشهور این نیاز برایشان کمتر است و برخی دیگر از سایتهای نوپا و ناشناخته که قدرت تبلیغاتی آنچینانی ندارد نیاز اساسی به سئو دارند تا با هزینه ای کمتر بتوانند از طریق جستجو های گوگل دیده بشوند .

آشنایی بیشتر با موتور جستجو گوگل و لزوم سئو برای سایت ها

سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتور جسجو گوگل امروزه یکی از محبوب ترین روش های رشد کسب و کار سنتی و آنلاین و شناخته شدن در بین مردم و بدست آوردن سهم زیادی از بازار و جلو افتادن از رقبا از طریق google امکان پذیر است ، در واقع امروزه اینترنت جزئی جدا نشدنی از زندگی مردم است ، امروزه از بچه کوچک تا بزرگ سال اگر به دنبال بدست آوردن اطلاعات در هر زمینه ای هست ، قصد خرید یا پیدا کردن یک محصول یا خدمتی را دارد میداند بهترین و سریع ترین راه در آوردن موبایل و سرچ در گوگل است .

واقعا جستجو در گوگل آسان تر است یا مراجعه حضوری به کتابخانه ؟ فروشگاه ؟ گشتن و سوال پرسیدن در مورد اینکه کدام مغازه این محصول را دارد ؟ کدام مغازه پرینتر ما را تعمیر میکند ؟ قطعا این گزینه تایم و انرژی بیشتری از ما میگیرد و بودن ابزاری که خیلی سریع ما را به جواب برساند بسیار مخصوصا در این زمان کنونی مفید است و در وقت ما صرفه جویی میکند .

آیا با وجود گوگل نیاز است که ما ساعتها برای هر نیازی زمان صرف کنیم ، از مردم یا اقوامون به دنبال مطب دندان پزشک یا فلان دندان پزشک باشیم یا حتما در خیابان به دنبال محصول یا خدمت خاصی بگیردیم یا برای هر سوالی به دنبال کتاب باشیم ؟ و ساعتها زمان صرف کنیم ؟ یا یک جستجو کوتاه جوابو در اختیارمون .

بنابراین امروزه جستجو های اینترنتی به قدری بالاست که حتما در کسب و کار شما هم حجم زیادی از بازار و مردمی که روزانه به دنبال رفع نیازشان از طریق گوگل هستند .

اما این سایتهایکه در هر جستجو گوگل نمایش داده میشوند ، چطور این نمایش را بدست آوردند ، قطعا اگر به دنبال استخدام سئوکار و کارشناس سئو هستین میدانید که اکثر این سایت ها با سئو به این جایگاه رسیدن و پشت پرده ی این سایت ها تیم یا شخصی مشغول سئو سایت برای رتبه گرفتن میباشد و این سایتها دائما در حاله رقابت برای کسب رتبه اول و بدست آوردن بیشترین کلیک هستن .

حتما انتظار ندارید که این فضا با این حجم از کاربران در دنیا یک سیستم خیلی ساده و معمولی با الگوریتم های ساده و فضایی با رقابت کم باشد ؟ قطعا اینطور نیست بنابراین وجود یک سئو کار حرفه ای که سالها کار کرده است با الگوریتم ها و نحوه کار گوگل آشنا هست برای سئو الزامیست !

شما میتوانید هیچ وقت سایت نزنید یا در گوگل به دنبال گرفتن رتبه نباشید اما اگر علاقه مندید که سهمی از این بازار گسترده را بدست آورید حداقل به یک سئوکار متخصص نیازمندید ، اگر میخواهید با آزمون و خطا یا یک سئوکار مبتدی کار را پیش ببرید کارتان سخت خواهد بود در مقابل رقبا و قطعا اشتباهاتی خواهید کرد که شاید چندین ماه وقتتان را بگیرد !

 اما اگر به دنبال کارشناس سئو و استخدام متخصص سئو حرفه ای هستید تیم ما در خدمت شماست تا به صورت فردی یا تیم سئو ، سئو سایتتان را اصولی و درست پیش ببرد .

مزیت استخدام سئو کار دورکاری

سئو فعالیتی بر بستر اینترنت و سایت است به همین دلیل از مزیت‌های مهم آن امکان استخدام سئو کار دورکار است که برای سایت و کسب و کار شما کار میکند بدون احتیاج به حضور فیزیکی در محیط کار شما ، از نظر نتیجه و راندمان کاری خیلی تفاوت زیادی ندارد بلکه مزایایی هم دارد زیرا در ساعات غیر اداری هم میشود کار شما پیش برود .

مهم نیست سئو کار کنار شما در دفتر کار یا مغازهتان کارکند یا در شرکت و محل کار خودش ، زیرا سایت یک فضای دیگری از کسب و کار شماست که در بستر اینترنت هست بنابراین ارتباطی با فضای فیزیکی کاری شما ندارد ، و یک سئو کار می‌تواند با داشتن اطلاعات لازم در سایت کارش را انجام دهد. و گزارش کار را برایتان بفرستد .

سئو کار دورکاری نیازی به ایاب و ذهاب ، و فضای فیزیکی ندارد ، خیلی راحت پس از صحبت‌های اولیه میان سئو کار و کارفرما مسئولیت ها تعیین می‌شود و فعالیت ها و وظایف آغاز می‌شود.

بهترین سئوکار دورکار

سئوکار دورکار شخصی است که تعهد به همراه توان و دانش تخصصی را در افزایش و حفظ رتبه سایت دارد و به صورت دورکاری سایت شما را بهینه سازی می‌کند، معمولا شرکت های سئو مانند سئو البرز با نوشتن قرار داد با صاحبان سایت ، سایت را تحویل میگیرن و طبق همان مسئولیت ها را در چارچوب مشخصی پیش میبرن .

سئو کار دورکار توان این را دارد که شما را در جایگاهایی که کسب کرده اید حفظ و نگه دارد ، تا رقبا جایگاه را از شما نگیرید و از عواملی مانند سئو منفی که ممکن است برخی از رقبا به دنبال آسیب از این طریق برای seo سایت شما باشند محافظت کند .

سابقه ما در سئو

شرکت و تیم متخصص سئو البرز قبل از اینکه کار خود را شروع کند سالها با کار حضوری و غیر حضوری بر روی سایتهای مختلف ، در شرایط و وضعیت های مختلف سئو سایتها در کلمات کم رقابت و پر رقابت با چالش‌های مختلف کار کردیم تا امروز با دانش بالا و دست پر این اطمینان را به صاحبان سایتها بدیم که سئو سایتشان را به نحو احسنت پیش ببریم .

آسیب های پیش رو برای کارفرما و سئو کار دورکار‌ :

قبل تر گفتیم : یک موضوع قابل تهدید برای سایت وجود افراد غیر متخصص یا با توان تخصصی کم همینطور غیر متعهد در کار هستند که ابتدا با قیمت کم یا هر روش دیگری سایت را تهویل میگیرن اما به نحوه درست سایت را سئو نمی‌کنند، البته خیلی از این افراد ممکن است نادانسته اینکار را بکنن ، زیرا امروزه با شرکت در یک دوره تخصصی سئو یا طراحی سایت می‌شود وارد اکوسیستم این کار شد اما عدم تجربه های عملی و بدست آوردن درک عمیق نسبت به کار ربات های گوگل، باعث شود خیلی از افراد تازه کار یا سئو کار هایکه با شیوه‌ای منسوخ شده یا کلاه سیاه کار کار کنن آسیب جدی به سئو سایت میزنن و خیلی به رشد وب سایت کمکی نمی‌کنند.

بنابراین سایتی موفق میشود که هم کارفرما از لحاظ تامین هزینه های لازم و هم سئو کار دورکار به تعهدات و وظایفی که دارند عمل کنند تا سایت و کسب و کار شما به مرور نتایج مثبت و پیشرفت خود را ببیند .

برای مشاوره همینطور استخدام سئو کار دورکار و همکاری با سئو کار های سئو البرز با ما تماس بگیرید یا در واتس آپ پیام دهید : 09129354001 📞 

نوشتهٔ پیشین
استخدام وردپرس کار دورکاری ( وردپرس کار حرفه ای ) + نکات استخدام
نوشتهٔ بعدی
ادمین سایت
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

7 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام هزینه سئو سایت به صورت دورکاری چقدره ؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز

      این مورد نیاز به بررسی و تحلیل دقیق سایتتون داره و بستگی به فعالیتهای پیش رو سایت و کلماتی که قصد سئو شدن دارین داره ، برای راهنمایی بهتر در این مورد تماس بگیرید یا در واتس آپ پیام بدید .

      پاسخ
  • سلام وقتون بخیر ، من دو ساله سئو کار میکنم ، آموزش و دوره زیاد دیدم اما به دنبال کسب تجربه بیشتری هستم ، امکان داره بتونم با شما همکاری کنم ؟

    پاسخ
  • وقت بخیر ، با یک سئو ساز به صورت دورکاری کار میکردیم ، برای سیو اما به مشکل خوردیم ، الان تو گوکل زدم استخدام سئوکار که سیوکار جدید استخدام کنم شما به صورت استخدامی هم کار میکنید ؟

    پاسخ
    • سلام وقت شما هم بخیر

      اگر به دنبال استخدام کارمند حضوری هستین باید در یک سایت استخدامی آگهی بزارین ، اما اگر الزامی برای حضوری نیست میتونین سئو سایتتان را به ما بسپارید .

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر ما به دنبال استخدام سیوکار هستیم ، چندین ساله سایت داریم اما هنوز اونقد نتونستیم نتیجه ای که مابقی رقبامون گرفتننو بگیریم ، چیکار باید بکنیم ؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز