تعرفه طراحی سایت وردپرسی

تعرفه طراحی سایت وردپرسی

به این پست امتیاز دهید

تعرفه طراحی سایت وردپرسی

تعرفه طراحی سایت وردپرسی موارد مختلفی را در بر می گیرد. مواردی هم چون دامنه سایت، قالب و افزونه های دیگر از جمله مواردی هستند که بر تعرفه طراحی سایت وردپرسی تاثیر گذارند. با وجود رایگان بودن وردپرس هزینه های جانبی وجود دارد که بر تعرفه اصلی آن موثرند. جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت وردپرسی، می توانید به وب سایت بزرگ و تخصصی سئو البرز مراجعه نمایید. تیم متخصص سئو البرز متشکل از افراد حرفه ای و مجرب است که در کنار هم قرار می گیرند تا پروژه های سخت و چالش بر انگیز سئو را تقبل کنند.

شرکت سئو البرز دارای سال ها تجربه کار و کارشناسانی متخصص و کاردان در زمینه طراحی و سئو سایت می باشد که همانند اجزای یک سیستم قوی به خوبی در کنار هم جمع شده اند تا سایت شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن سئو کنند. ما تجارب خود را با فعالیت های متمادی در زمینه سئو کسب کرده اند و تنها هدف ما جلب رضایت حداکثری مشتریان می باشد. جهت ارتباط با مشاورین ما، تنها کافیست با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

هزینه طراحی سایت توسط خودتان

اگر تمایل دارید که خودتان به طراحی سایت ورد پرسی بپردازید، باید هزینه هایی را در نظر بگیرید که شامل موارد زیر می باشند:

  • آموزش: برای طراحی سایت وردپرسی آموزش های زیادی وجود دارند که شامل دو دسته می شوند. برخی از آموزش ها به صورت رایگان هستند و در سایت هایی هم چون یوتیوب و آپارت، می توانید ویودیو های آن را مشاهده کنید. برخی از سایت ها در سطح وب به آموزش رایگان وردپرس پرداخته اند. این آموزش ها با چالش ها و درد سر هایی همراه هستند و کمی زمان شما را تلف می کنند، چون بسیاری از آن ها نمی توانند به صورت رایگان آموزش جامعی را در اختیار شما قرار دهند و آموزش هایی هم چون افزایش امنیت و کار با صفحه ساز را به فرمت دوره های پولی در اختیار شما قرار می دهند.

دسته دوم آموزش هایی غیر رایگان هستند که دوره جامعی را در اختیارتان قرار می دهند. در این دوره ها به طور معمول از افزونه های لازم، صفحه ساز ها و بسیاری موارد دیگر صحبت کرده اند. هزینه خرید چنین دوره ای متغیر بوده و جهت استعلام دقیق قیمت آن، می توانید با تیم پشتیباتی سئو البرز ارتباط برقرار کنید. کاربران در موقع خرید دوره وردپرس، می توانند به نظر و میزان رضایت مخاطبان دوره قبلی توجه نمایند؛ هم چنین ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت شما عزیزان وجود دارد.

  • خرید دامنه: دامنه به معنای نام سایت است که بر حسب پسوندی که دارند، دارای قیمت های متفاوتی هستند. دامنه های IR مخصوص کشور ما هستند و از دامنه های COM که بین المللی هستند قیمت بالاتری دارند. بین پسوند ها فرق چندانی وجود ندارد. هزینه دامنه های بین المللی تحت تاثیر قیمت دلار می باشد و با نوسانات افزایش قیمت دلار، هزینه خرید و تمدید دامنه های بین المللی نیز افزایش می یابد.
  • خرید هاست: هاست به فضایی گفته می شود که اطلاعات وب سایت درون آن قرار می گیرد. شرکت های ارائه دهنده هاست، برای خدمات میزبان وب قیمت های متفاوتی را مطرح می کنند. علت متفاوت بودن خدمات ایشان در میزان فضا، پهنای باند، سطحی کیفی خدمات پشتیبانی، سرعت و غیره می باشد. برای پایین آوردن هزینه طراحی سایت وردپرسی، می توانید از هاست های ارزان قیمت هم استفاده کنید و بعد از رونق گرفت کسب و کارتان، به سراغ هاست های با کیفیت تر بروید.
  • خرید قالب ورد پرس: قالب همان شکل ظاهری وب سایت است که در سطح وب رایگان است. البته قالب های غیر رایگانی نیز وجود و برای خرید قالب های با کیفیت باید هزینه های مختلفی را پرداخت نمایید.
  • خرید افزونه: با افزونه می توانید مواردی با قابلیت های مختلف را به سایت وردپرسی خود بیفزایید. اگر افزونه دارای قابلیت و ویژگی جداگانه ای می باشد، بسیاری از افزونه ها به صورت رایگان از کانال هایی هم چون تلگرام قابل دریافت هستند، اما دارای ریسک هک شدن و پایین آوردن امنیت وب سایت می باشند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سئو سایت، کافیست به وب سایت اینترنتی سئو البرز مراجعه نموده و از طریق کانال های مجازی و یا شماره تلفن های موجود در سایت ارتباط برقرار نمایید.

نوشتهٔ پیشین
هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی
نوشتهٔ بعدی
هزینه طراحی سایت با وردپرس
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز