هزینه طراحی سایت با وردپرس

هزینه طراحی سایت با وردپرس

به این پست امتیاز دهید

هزینه طراحی سایت با وردپرس

جهت استعلام هزینه طراحی سایت با ورد پرس، می توانید به شرکت بزرگ و متخصص سئو البرز مراجعه نمایید. تیم متخصص سئو البرز متشکل از افراد حرفه ای و مجرب است که در کنار هم قرار می گیرند تا پروژه های سخت و چالش بر انگیز سئو را تقبل کنند. شرکت سئو البرز دارای سال ها تجربه کار و کارشناسانی متخصص و کاردان در زمینه طراحی و سئو سایت می باشد که همانند اجزای یک سیستم قوی به خوبی در کنار هم جمع شده اند تا سایت شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن سئو کنند. ما تجارب خود را با فعالیت های متمادی در زمینه سئو کسب کرده اند و تنها هدف ما جلب رضایت حداکثری مشتریان می باشد.

هزینه طراحی سایت با وردپرس

نحوه تعیین قیمت طراحی سایت با وردپرس

هر سایتی دارای امکانات متفاوتی با سایر سایت ها می باشد. اغلب سایت ها دارای امکاناتی بر پایه وردپرس هستند، اما برخی مواقع کارفرمایان درخواست امکانات خاص دیگری نیز دارند. به عنوان مثال تمایل دارند که سایتشان دارای سیستم چت آنلاین حرفه ای باشد. افزودن هر امکانات خاصی به سایت، بر میزان قیمت طراحی آن تاثیر گذار خواهد بود. هر چه میزان صفحات سایت کمتر باشد؛ به طور قطع هزینه طراحی سایت با ورد پرس نیز کمتر خواهد شد. برای آغاز کار باید صفحات مهم سایت شناسایی شوند و به تدریج و در گذر زمان صفحات لازم را به وب سایت خود بیفزایید. صفحات بلاگ پست و صفحه محصولات به راحتی قابل اضافه شدن هستند و هزینه مازادی نخواهند داشت. این صفحات را می توانید توسط تیم متخصص ما طراحی نمایید و بعد آموزش های لازم در اختیارتان قرار می گیرند که بتوانید در بخش بلاگ پست های خود را به صورت نامحدودی انتشار دهید یا محصولات را بدون هیچ گونه محدودیتی به فهرست سایت بیفزایید.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت با ورد پرس نوع سایت است. قیمت طراحی سایت شرکتی با قیمت طراحی سایت فروشگاهی فرق می کند، چون سایت فروشگاهی به امکاناتی هم چون سیستم سبد خرید، پرداخت و غیره نیاز دارد، در نتیجه قیمت هایشان با هم متفاوت می شود. در ورد پرس پلاگین ها و قالب های فراوانی ساخته می شوند. در برخی از کشور ها نمی توان از قانون های کپی رایت استفاده کرد و طراحان سایت باید از قالب ها و پلاگین های قفل شکسته استفاده کنند. این موضوع مسبب بروز مشکلات متعددی برای صاحبان سایت خواهد شد. علاوه بر آن مشکلات امنیتی نیز برای این سایت ها مطرح است. حتی مشکلاتی از قبیل آپدیت سایت ها نیز وجود دارند. هزینه طراحی سایت با وردپرس بر حسب قالب ها و پلاگین های لایسنس دار می باشد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت طراحی سایت وردپرس

  • بکارگیری پیج بیلدر یا صفحه ساز که موجب استفاده راحت کارفرمایان از سایت می شود تا بتوانند بدون نیاز به دانش کد نویسی، بخش های مختلف سایت را ویرایش نمایند.
  • هزینه سئو وردپرس از قیمت طراحی سایت وردپرس بیشتر است و در ساختار فنی و افزایش رتبه سایت شما در گوگل و موتور های جست و جو تاثیر خوبی می گذارد.
  • بکارگیری عکس های لایسنس دار که در حرفه ای بودن ظاهر سایت شما تاثیر شگرفی می گذارند.
  • طراحی گرافیک اختصاصی که از خدمات تخصصی است و به یک متخصص گرافیک نیاز دارد تا ایده ذهنی شما را به صورت گرافیکی در سایت طراحی کند.
  • کد نویسی اختصاصی برای اجرای ایده ای که در ذهن دارید، مستلزم پرداخت هزینه بیشتری برای برنامه نویسی می باشد.
  • پلاگین نویسی اختصاصی از جمله امکانات اضافه ای است که به سایت افزوده می شود؛ هر چند ورد پرس هزاران پلاگین رایگان و پولی دارد.
  • بالا بردن سرعت سایت که موجب افزایش رضایت مخاطبان و ربات های موتور های جست و جو می شود.
  • درخواست شخصی سازی وردپرس
  • حوزه فعالیت کسب و کارتان
  • امکانات مد نظر کارفرما هم چون نوبت دهی آنلاین یا سیستم چت آنلاین حرفه ای
  • وارد کردن اطلاعاتتان هم چون عکس، متن، فیلم، صوت، جدول های اکسل و غیره.
  • آپدیت و حفظ امنیت سایت برای جلوگیری از خطر حک شدن

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه طراحی سایت با وردپرس، کافیست به وب سایت اینترنتی سئو البرز مراجعه نموده و از طریق کانال های مجازی و یا شماره تلفن های موجود در سایت ارتباط برقرار نمایید.

نوشتهٔ پیشین
تعرفه طراحی سایت وردپرسی
نوشتهٔ بعدی
مراحل یادگیری سئو
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز