تولید محتوا دورکاری

تولید محتوا دورکاری، تولید محتوا به صورت دورکاری

به این پست امتیاز دهید

تولید محتوا دورکاری، تولید محتوا به صورت دورکاری


تولید محتوا دور کاری بدین معناست که یک تیم تولید محتوا از راه دور و به وسیله ابزار های دیجیتالی برای مشتریان خود محتوا تولید نمایند. در تولید محتوا دور کاری؛ شما از خدمات شرکت هایی استفاده می کنید که محتوایی با سطح کیفی بالا و در قالبی مشخص را تولید می کنند و به هیچ عنوان نیاز نیست که حتما در آن مجموعه شرکت داشته باشید. در واقع شما به صورت غیر حضوری با شرکت های فعال در حوزه تولید محتوا همکاری می کنید تا به صورت دور کاری محتوای با کیفیت را برای آن ها ایجاد نمایید.


در حال حاضر این شیوه تولید محتوا بسیار رونق یافته است؛ چرا که در کاهش هزینه ها، زمان و افزایش سطح کیفی محتوا ها تاثیر چشمگیری داشته است. مقاله های تولید شده در وب سایت ها، محتوای رسانه های اجتماعی، ویدیو های آموزشی، تولید محتوای تبلیغاتی و غیره می توانند به صورت دور کاری تهیه شوند.

برنامه تولید محتوای دور کاری


به برنامه ای اطلاق می گردد که به واسطه آن شما می توانید با شرکت هایی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند همکاری نمایید تا به صورت دور کاری و غیر حضوری برای آن ها محتوایی با کیفیت را تهیه کنید. طبق این برنامه شما خواسته های خود را با شرکتی که قرار است با آن همکاری کنید بیان می نمایید و شرکت هم مطابق با خواسته و نیاز های شما، برنامه مناسبی را برای تولید محتوا ایجاد می کند که مشمول موضوعات، محتوا ها، زمان تحویل و هزینه آن می باشد.


اگر این برنامه از سوی شما تایید گردد با آن شرکت وارد همکاری می شوید. بعد از پایان یافتن پروژه کاریتان، به شرکت محتوای تولید شده را ارائه داده و و بعد از ویرایش و ارزیابی محتوا، آن را به مشتری تحویل می دهند. این روش تولید محتوا چون تاثیر زیادی در پایین آوردن هزینه ها، زمان و سطح کیفی محتوا می گذارد به یک روش پر طرفدار تبدیل شده است.

برای تولید محتوا دور کاری به چه نکاتی باید توجه کنید؟


در تولید محتوای دور کاری شما در سریع ترین زمان ممکن و با صرف تنها هزینه ناچیزی، محتوایی با کیفیت را ارائه می دهید. اما در رابطه با تولید محتوای دور کاری باید به نکاتی حتما توجه نمایید که عبارتند از:


• یافتن شرکتی که دارای اعتبار کافی باشد: بسیار مهم است که شما چه شرکتی را برای کار تولید محتوا انتخاب نمایید. شرکت مربوطه باید کاملا قابل اعتماد و معتبر باشد. بهتر است که این شرکت از سوابق و تجربه کافی در زمینه تولید محتوا دور کاری برخوردار باشد تا بعدا مشکلی ایجاد نشود.
• توضیحات دقیق و جامعی را به شما ارائه دهد: برای جلوگیری از بروز هر گونه ابهامی بهتر است که فرد توضیحات دقیق و جامعی را در مورد نوع محتوا، تعداد کلمات، زمان تحویل و هزینه مقالات از شرکت جویا شود.
• محتوای با کیفیتی تولید کنید: در تولید محتوا به صورت دور کاری بسیار مهم است که شما محتوایی با کیفیت را به کارفرما تحویل دهید.
• محتوا کاملا به روز و آپدیت باشد: مطمئن شوید که محتوای تولید شده کاملا به روز و منطبق با خواسته های بازار باشد.
• انعقاد قرارداد با شرکت مربوطه: بهتر است برای جلوگیری از بروز مشکلات آتی و هر گونه ابهامی، با شرکت مربوطه قراردادی امضاء نمایید که در آن شرح کاملی از جزئیات پروژه کاری، هزینه و شرایط نوشتن محتوا بیان شده باشد.
• حفظ حریم شخصی: سعی کنید با شرکتی وارد همکاری شوید که ضمانت کافی در زمینه حفظ حریم و اطلاعات شخصی به شما بدهد.
• ارزیابی محتوا: هنگام تحویل محتوا، در صورتی که لازم است به بررسی و تصحیح آن بپردازید.

مزایای تولید محتوای دور کاری


• کم کردن هزینه ها
• صرف کم ترین زمان در تولید محتوای دور کاری
• بالا بردن سطح کیفی محتوا
• تخصصی بودن محتوای دور کاری
• بالا بردن میزان بازدهی محتوای دور کاری
• افزایش قابلیت اطمینان
• امکان استفاده از فناوری و نرم افزار های مدرن

تولید محتوا دور کاری


اگر به کار تولید محتوا و یا وبلاگ نویسی علاقه مند هستید و مایلید که از از طریق به کسب درآمد بپردازید، می توانید به شرکت سئو البرز مراجعه نمایید. سئو البرز از جمله شرکت های معتبر و با سابقه در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت و تولید محتوا برای کسب و کار های مختلف می باشد. بنابراین در صورتی که دارای دانش و تخصص کافی در زمینه نویسندگی و تولید محتوا می باشید، با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید تا بتوانید از مزایای تولید محتوا به صورت دور کاری و همکاری با شرکت ما بهره مند شوید.

نوشتهٔ پیشین
طراحی سایت در منظریه کرج
نوشتهٔ بعدی
متخصص سئو چیست؟
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز