چگونه سایت خود را سئو کنیم؟ (1)

متخصص سئو چیست؟

به این پست امتیاز دهید

متخصص سئو چیست؟


متخصص سئو به شخصی گفته می شود که به طرز قابل توجهی به افزایش رتبه وب سایت شما کمک می کند. به این فرد مشاور سئو هم می گویند. متخصص سئو چه برای افرادی که سایت خود را به تازگی افتتاح کرده باشند و چه افرادی که نیاز به استراتژی محتوا برای وب سایت خود دارند، مشاوره های ارزنده ای را ارائه می دهد که به نوع نیاز و رتبه وب سایت مرتبط می باشد.


در واقع با آنالیزی که بر روی وب سایت ها انجام می دهد، به بهینه نمودن آن ها پرداخته و موجب می شود که وب سایت شما در رتبه اول جستجو های گوگل قرار بگیرد. متخصص سئو تنها مشاوره سئو ارائه نمی دهد، بلکه از تکنیک هایی در راستای بالا بردن رتبه وب سایتتان استفاده می کند. او باید از الگوریتم های گوگل و کلیه تغییراتی که در آن ها اتفاق می افتد آگاه باشد.

علت استخدام متخصص سئو


• کسب اطمینان از منطبق بودن طراحی سایت کاربران با ساختار موتور های جستجو گر: بعد از طراحی سایت توسط طراح، باید با کمک گرفتن از یک متخصص سئو، ایرادات و نواقص سایت خود را تعیین کنید تا طراح سایت آن ها را برطرف کند. بین متخصص سئو و طراح سایت ارتباط نزدیکی می باشد. یکی از مهم ترین و اولین وظیفه ای که متخصصین سئو بر عهده می گیرند، این است که ساختار سایت را از لحاظ طراحی و شیوه قرار گرفتن عناصر آنالیز کنند.
• ارائه مشاوره در زمینه محتوای سئو و طریقه نوشتن آن: تولید محتوا برای مقالات سایت بر عهده متخصصین سئو نمی باشد، بلکه وظیفه او ارائه مشاوره است و یا اگر مایل باشد افرادی که دارای تخصص کافی در زمینه ترجمه و نوشتن محتوای سئو شده هستند را به شما معرفی می کند. متخصص سئو با بررسی نمودن محتوا های سایت و مقالات موجود در آن مشخص می کند که آیا محتوا ها با هدف وب سایت شما هم خوانی دارند یا خیر؟ و اینکه در محتوا های نوشته شده، اصول سئو به درستی رعایت شده است؟
• آنالیز تکنیک ها و روش های داخلی سئو سایت: از دیگر وظایف متخصص سئو می توان به بررسی تکنیک های داخلی سایت هم چون متاتگ ها، معرفی به گوگل و سئو داخلی وب سایت ها اشاره نمود. این فرد به ارزیابی کلیه متاتگ ها، گوگل وبمستر ها، ورودی ها و غیره می پردازد و اگر دارای خطایی باشند، به برطرف نمودن ایرادات آن پرداخته و در صورت نیاز مشاوره های لازم را در جهت نوشتن متا هایی که توسط کاربران قابل تغییر می باشند ارائه می دهد. می توان گفت که آنالیز و بهینه سازی وب سایت از مهم ترین فعالیت های یک متخصص سئو می باشد.
• ارائه مشاوره در زمینه بک لینک ها و سئو خارجی: در واقع نمی توان گفت که سئو خارجی و بک لینک ها در حوزه وظایف متخصص سئو قرار می گیرد، ولی امکان دارد که در قرار داد او مکتوب شوند. به مواردی هم چون بک لینک ها، محتوا، تبلیغات و غیره سئو خارجی اطلاق می گردد که متخصص سئو می تواند مشاوره های ارزشمندی را در راستای نوع نیاز و هدف سایت ارائه دهد. متخصصین سئو استراتژی های کوتاه مدتی را با توجه به نوع نیاز و هدف سایت و مالک آن تدوین می کنند و با توجه به بازخوردهای لازم آن را تغییر می دهد. استراتژی سئو کوتاه مدت بیان می شود؛ چرا که الگوریتم های گوگل دائما تغییر می کنند.
• آموزش دادن به کارمندان و اپراتور سایت: متخصصین سئو اصول ابتدایی سایت را برای اپراتور ها بیان می کنند تا در این امر دچار اشتباهی نشوند. علاوه بر اینکه بالا بردن رتبه سایت بر عهده متخصص سئو می باشد، برای جلوگیری از بروز مشکلات آتی، آموزش اصول اولیه را به اپراتور های سایت می دهند. اپراتور ها؛ وظیفه قرار دادن محتوا در سایت و یا ایجاد تغییر در آن ها را بر عهده دارند.

استخدام متخصص سئو


به طور کلی شرکت ها باید متخصصین سئو را استخدام کنند تا موجب قرار گرفتن وب سایت خود در صفحات اول جستجو های گوگل و بهینه سازی محتوای آن شوند. به کمک استراتژی متخصصین سئو، ترافیک سایت افزایش یافته و کاربران بیشتری ترغیب می شوند که از سایت شما بازدید نمایند. در نهایت نرخ تبدیل افزایش یافته و درآمد کسب و کار شما در حد قابل توجهی ارتقا می یابد.


برای استخدام متخصصین سئو که دارای دانش کافی در امر سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال باشند، می توانید به وب سایت شرکت سئو البرز مراجعه نمایید. کارشناسان ما به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد و اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار می دهند. کافیست با شماره های ما تماس بگیرید.
.

نوشتهٔ پیشین
تولید محتوا دورکاری، تولید محتوا به صورت دورکاری
نوشتهٔ بعدی
سئو چیست و چگونه کار می کند؟
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز