سئو سایت عکاسی

سئو سایت عکاسی

به این پست امتیاز دهید

سئو سایت عکاسی

واژه ی سئو مخفف کلمه Search Engine Optimization  است و به معنای بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجوگر گوگل می باشد. عملکرد ربات های جستجوگر به گونه ای است که در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین نتیجه را برای کاربران خود به ارمغان آورند.

براساس کلید واژه ی جستجو شده، موتورهای جستجوگر به داخل سایت‌ها می روند و محتوای تک تک سایت‌ها را بررسی می کنند. به گونه ای که این ربات‌های جستجوگر براساس اصول سئو، محتوای متنی و تصویری و در کل، ساختار سایت ها را چک می کنند.

هرچه قدر که سایت مورد نظر، این بخش ها را با کیفیت بهتری ارائه کرده باشد، اعتبار و امتیاز بیشتری در این زمینه کسب می نماید و در صورت بررسی نتایج موتورهای جستجوگر، در رتبه های بالاتر سایت، نشان داده خواهد شد.

یکی از سایت‌هایی که به طور ویژه به سئوی با کیفیت نیازمند است، سایت عکاسی است. اگر قصد راه‌اندازی سئو سایت عکاسی را دارید، ولی هیچ پیش زمینه ای در این مورد ندارید، خواندن این مقاله، پیشنهاد خوبی برای شما است.

مزایای سئو سایت

پیاده‌سازی درستِ اصول و فرایندهای سئو، در محتوای وب سایت‌ها بسیار ارزشمند و مهم است و تاثیر بالایی بر کسب و کار آنلاین دارد. زیرا منجر به سریع دیده شدن سایت شما می شود.

به همین دلیل، در نتایج جستجوها، در رتبه ی بالاتری قرار می گیرد. سئو درست سایت، منجر به افزایش بازدید کاربران از سایت‌ها می شود. به طوری که هرچه قدر بازدید کنندگانِ سایت شما بیشتر باشد‌، برند شما معروفتر و کسب و کار شما شناخته شده تر خواهد بود. در نتیجه کسب و کار شما پررونق تر می شود.

اصول سئو سایت

اصول سئو سایت

برای رعایت اصول استانداردهای سئو، باید به دو عنوان سئوی خارجی (Off-page seo) و سئوی داخلی (On-page seo) در وب‌ سایت‌ها توجه کرد.

  • سئو خارجی وب سایت‌ها: این عنوان شامل رعایت مواردی در خارج از سایت، برای شناخته تر شدن خدمات و برند سایت و درنتیجه فروش بیشتر در کسب و کار آنلاین است. به طوری که اگر کیفیت سایتی در زمینه ی سئوی خارجی بالا باشد، باعث می شود که ورودی سایت علاوه بر موتور گوگل، بلکه از طریق راه های دیگر نیز افزایش یابد. برخی از این موارد، عبارتند از:

۱_ کمک گرفتن از سرويس‌هاي اشتراک گذاری ویدئو مثل یوتیوب، آپارات و غیره برای به نمایش گذاشتن خدمات، محصولات و سایت به کاربران و مشتریان.

۲_ کمک گرفتن از وبلاگ در سطح اینترنت و نشان دادن سایت و خدمات کسب و کار خود با روش قرار دادن پست های کاری در این وبلاگها.

۳_ کمک گرفتنِ گسترده از شبکه های اجتماعی و پیام رسان هایی مانند اینستاگرام، تلگرام و غیره، برای معرفی کردن سایت و خدمات و محصولات خود به کاربران و مشتریان.

۴_ کمک گرفتن از فرایند ایمیل مارکتینگ و فرستادن ایمیل به کاربران زیادی برای نشان دادن سایت و خدمات و محصول به کاربران و مشتریان ویژه.

۵_ به کار بردن کلید واژه های اصلی و فرعی مناسب و بررسی آن کلید واژه ها در موتور جستجوگر گوگل. به طوری که با کمک گرفتن از کلید واژه های محبوب و ترند در اینترنت، وب سایت توسط گوگل، سریع تر شناسایی خواهد شد.

۶_ کمک گرفتن از سرویس‌های نظارت و بررسی سئو سایت، که منجر به بررسی فرایند سئوی سایت در خارج از فضای وب سایت‌ها می شود. سرویس‌های گوگل کنسول و گوگل آنالیتیکس، مثالی از آن‌ها هستند.

سئو داخلی وب سایت ها: این کار شامل رعایت یک سری موارد، برای بهینه کردن محتوای وب سایت‌ها است. به گونه ای که باید براساس اصول استانداردهای سئو، محتوای جدید را جایگزین محتوای قدیمی در سایت‌ها کرد. تعدادی از این موارد، عبارتند از:

۱_ کمک گرفتن از استانداردها و اصول نام گذاری تصویر یا همان Image Name and ALT Tags ، که منجر به ثبت شدن محتوای تصویری سایت در موتورهای جستجوگر گوگل می شود.

۲_ با کمک گرفتن از اصول لینک گذاری داخلی مناسب یا همان Internal Links ، محتوا به بخش های مختلف سایت، مرتبط می شود و می توان آن بخش ها را به کاربران و مشتریان نماش داد.

۳_ به کار بردن عنوان های گیرا و مناسب یا همان Sub-headings  که منجر به جلب توجه و استفاده ی خواننده و کاربر شود.

۴_ به کار بردن توضیحات مختصر و مناسب یا همان Meta-Description  برای صفحات سایت، که در نتایج موتورهای جستجوگر، در قسمت لینک ها، نشان داده شود.

۵_ کمک گرفتن از مناسب ترین تگ تایتل یا همان Title Tag  که منجر به شناسایی درست محتوای سایت توسط موتورهای جستجوگر گوگل می شود.

نکات محتوای سئو سایت عکاسی

نکات محتوای سئو سایت عکاسی

تولید محتوا و سئو سایت عکاسی به دانش و تجربه ی کافی در زمینه عکاسی نیازمند است. زیرا کیفیت بالای سئو سایت عکاسی، بر تصمیمات کاربران تاثیر گذار است و منجر به فروش بیشتر در زمینه ی عکاسی می شود.

در ابتدا بهتر است توضیحات مختصر، شیک و گرمی در رابطه با زندگی خودتان در سایت، به نمایش بگذارید، تا اعتماد مخاطب را جلب کنید. سعی کنید به سوالات و ابهامات مخاطبین خود در زمینه ی عکاسی، پاسخی همراه با عکس و فیلم جذاب دهید.

این کار، تاثیر شگرفی بر افزایش بازدید از سایتتان خواهد داشت. مخاطبین شما حتی اگر عکاس نباشد، فردی علاقمند به حوزه ی عکاسی است، پس می توانید درباره ی عکاسان معروف و رزومه ی کاری آن ها، متن‌های گیرایی بنویسید زیرا این گونه متن‌ها برای این افراد، بسیار جذاب است.

می توانید هر روز یا هفته ای یکبار در صفحه ی اصلی سایت، اخبار و رویدادهای مهم عکاسی را برای مخاطبین خود، به نمایش بگذارید. این کار منجر به افزایش اعتبار سایت شما خواهد شد. می توانید فنون و مهارت‌های غیر تخصصی عکاسی را به مخاطبان خود با لحن درست و یا گاهی ویدئو آموزشی، به نمایش بگذارید.

زیرا این کار، منجر به افزایش محبوبیت شما خواهد شد. می توانید داستان عکاس شدن خود را برای مخاطبین خود، با لحنی زیبا بیان کنید. می توانید برای سئو سایت عکاسی، ابزارآلات عکاسی را معرفی کنید زیرا خیلی از افراد علاقمند به حوزه ی عکاسی، با ابزارهای عکاسی آشنایی ندارند.

مسابقات عکاسی برگزار کنید و از مخاطبین خود بخواهید که خودشان را دست کم نگیرند و در این مسابقات شرکت کنند و معیارهای انتخاب عکس‌ها را بیان کنید و جایزه ای برای برندگان آن‌ها در نظر بگیرید.

هزینه ی سئو سایت عکاسی

هزینه ی سئو سایت عکاسی

هزینه ی سئو سایت عکاسی به یک سری عوامل بستگی دارد. می توان سئو سایت عکاسی را بدون کمک گرفتن از فرد متخصص و به صورت رایگان انجام داد.

که در این صورت، پیشرفت سئو سایت، مقداری دیرتر صورت می گیرد. اما با پرداخت هزینه ای کم، می توان فرد محتوانویس براساس اصول سئو را استخدام نمود که موجب بالا رفتن پیشرفت و امتیاز سایت خواهد شد. زیرا فرد محتوا نویس، به قوانین نگارش محتوا آگاه است و می تواند با کمک گرفتن از کلید واژه های اصلی و فرعی مناسب‌، متنی جذاب و گیرا برای کاربران تولید کند.

در نتیجه سئو سایت و به خصوص سئو سایت عکاسی برای بهتر دیده شدن و فروش بیشتر، بسیار اهمیت دارد. زیرا با سرچ گوگل، در اولین نتایج سایت قرار خواهید گرفت.

می توان از افرادی که در این زمینه مهارت و تجربه دارند، کمک گرفت. البته باید در زمینه ی سئو سایت، بسیار صبور بود، زیرا رتبه بندی براساس اصول سئو آن، بین شش ماه تا یک سال به طول می انجامد. به طور کلی باید در زمینه ی سئو سایت از یک برنامه ی طولانی مدت، پیروی کرد.

نوشتهٔ پیشین
طراحی سایت مذهبی در کرج
نوشتهٔ بعدی
سئو سایت هتل
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز