سئو سایت هتل

سئو سایت هتل

به این پست امتیاز دهید

سئو سایت هتل

در صورتی که مالک یک سایت معرفی و رزرو هتل هستید و یا این که فکر راه‌اندازیِ آن را در سَر می‌پرورانید، طبیعتا از اهمیت میزان بازدید سایتتان و یا درآمد حاصل از آن مطلع هستید و البته انتظار می‌رود که برای دستیابی به نتیجه‌ای مطلوب، در پیِ یافتن راه‌حل‌هایی باشید که روند صعودی بازدید و فروش سایتتان را هم به دنبال داشته باشند.

در چنین شرایطی، سئو سایت هتل، انتخاب هوشمندانه‌ای است که سایت شما به واسطه آن، در معرض دید طیف گسترده‌ای از کاربران قرار می‌گیرد. کاربرانی که بسته به نیاز و شرایط خود، در موتور‌های جست‌و‌جو به دنبال یافتن و رزرو هتل هستند. به واسطه سئو سایت هتل، آن‌ها سایت شما را در رتبه‌های برتر گوگل مشاهده خواهند کرد.

سئو سایت هتل چیست؟

سئو در بردارنده مجموعه قوانین و ترفند‌هایی است که توسط موتور‌های جست‌و‌جو تهیه و تدوین شده و متخصصین سئو، وظیفه دارند تا به پیاده‌سازیِ این قوانین با یک هدف بزرگ بر روی سایتتان بپردازند.

در چنین شرایطی، سایت شما در رتبه‌های بالا و در صفحه اول گوگل به کاربران نمایش داده خواهد شد. نتیجه چنین امری، به دست آوردن ترافیک طبیعی از موتور‌های جست‌و‌جوی گوگل می‌باشد که می‌توان آن را مهم‌ترین پیشرفتی دانست که در دنیای دیجیتال مارکتینگ، سهم سایت معرفی و رزرو هتل شما می‌شود.

مراحل سئو سایت هتل

مراحل سئو سایت هتل

  • آنالیز اولیه و دقیق سایت: در این مرحله انتظار می‌رود تا به بررسی زیر و بم سایت خود بپردازید و به عبارتی، آن را زیر ذره‌بین ببرید تا متوجه شوید که به چه نوعی از استراتژی‌های سئو نیازمند هستید؟
  • یافتن کلمات کلیدی مناسب و پرتکرار: در این قسمت باید متوجه شوید که کاربران زمانی که به دنبال رزرو هتل هستند، در موتور‌های جست‌‌وجوی گوگل به سرچ چه کلمه کلیدی‌هایی می‌پردازند؟
  • انجام سئوی محلی: در این قسمت می‌توانید سایت خود را برای یک موقعیت جغرافیایی خاص سئو کنید. به نحوی که اگر کاربران نام منطقه هتل شما را جست و جو کنند، سایتتان جزو اولین اولویت‌هایی باشد که به آن‌ها نمایش داده می‌شود.
  • ارائه محتوایی جذاب و متناسب با قوانین سئو: اضافه کردن بخش بلاگ یا مجله به وبسایت که محتوایی جذاب را در رابطه با هتلتان و خدمات آن را داشته باشد، در افزایش جدابیت وبسایتتان تاثیر بسزایی دارد.
  • برطرف ساختن مشکلات مربوط به میزان سرعت سایت: سرعت خود را با پارامتر های استاندارد بررسی کنید تا متوجه و موانع احتمالی شوید. حجیم بودن تصاویر و بهینه نبودن کد‌ها باعث می‌شود تا سرعت سایت شما کاهش یابد.
  • بررسی سرعت سایت جهت نمایش محتوای آن در تلفن‌های همراه: اگر وبسایت شما طراحی جالبی برای نمایش در تلفن‌های همراه نداشته باشد، آنگاه ورود حداقل نیمی از کاربرانی که از طریق تلفن همراه خود به سرچ در وبسایت های مختلف می پردازند را از دست خواهید داد.
  • دریافت بک لینک‌های بیشتر: با دریافت بک لینک از طریق وبسایت‌های دیگر، گوگل شما را به عنوان یک وبسایت معتبر شناسایی خواهد کرد.
  • بروزرسانی استراتژی‌ها: کشف استراتژی‌های جدید سئو به شما کمک می‌کند تا در این زمینه، حرفه‌ای تر عمل نموده و از رقبای خود نیز پیشی بگیرید.

سئو سایت هتل

نکات کلیدی در رابطه با سئو سایت هتل

در استفاده از کلمات کلیدی، زیاده‌روی نکنید: متاسفانه در برخی از موارد، مالکین وبسایت‌های معرفی و رزرو هتل، به اشتباه گمان می‌کنند باید به هر نحوی که شده، کلمات کلیدی را در سرتاسر متن خود جای دهند و بدین طریق، بر افزایش کیفیت محتوایشان تاثیر مثبتی بگذارند!

در صورتی که در چنین شرایطی، توصیه می‌شود تا خودشان را به جای کاربران قرار داده و به تهیه چک لیستی از اطلاعات مورد نیاز آن‌ها بپردازند.

با استفاده بیش از حد از لینک‌ها، به وبسایت خود صدمه نزنید:

در مبحث سئوی هر محتوا، لینک‌ها حرف اول را می‌زنند و اهمیت بسیاری دارند اما به مالکین وبسایت‌های معرفی و رزرو هتل توصیه می‌شود تا با استفاده افراط‌گونه از آنان، به خارج شدن سایتشان از دسترسِ کاربران کمک نکنند.

تمرکز خود را بر تولید محتوای آموزشی و جذاب بگذارید: بسیاری از مالکین وبسایت‌های معرفی و رزرو هتل، دائما سعی دارند تا در کلیت متن خود، به نحوی از خود و خدماتی که ارائه می‌دهند بگویند تا بدین طریق، موفق به جلب توجه کاربران شوند.

در صورتی که روش‌های دیگری نیز وجود دارند که به واسطه شان می‌توانند تاثیر مثبتی را بر روی کاربران خود بگذارند.

با سئو، به وبسایت خود جذابیت ببخشید

سئو عامل بسیار موثری در افزایش رتبه سایت شما در میان موتور‌های جست‌و‌جوی گوگل محسوب می‌شود. اهمیت مرورگر گوگل و میزان کاربرد آن در زندگی بسیاری از افراد، غیر قابل انکار است!

چرا که بر طبق آمار‌های به دست آمده، حدودا 90% از جست‌و‌جو‌های صورت گرفته در فضای وب، فقط از طریق گوگل انجام می‌گیرند. پس می‌توان گفت که مالکیت وبسایت‌های معرفی و رزرو هتل، در صورت به کار گرفتنِ درست و استاندارد اصول سئو، مخاطبان هدف خود را در گوگل خواهند یافت.

نوشتهٔ پیشین
سئو سایت عکاسی
نوشتهٔ بعدی
سئو سایت رستوران ( راهنمایی + خدمات سئو سایت رستوران )
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز