سئو چقدر برای سایت مفید است ؟ پاسخ منطقی

سئو چقدر برای سایت مفید است ؟ پاسخ منطقی

به این پست امتیاز دهید

سئو چقدر برای سایت ما مفید است ؟

این مطلب کوتاه درک شما را نسبت به این موضوع بیشتر میکند : قطعا این سوال خیلی از افراد میباشد ، اما پاسخ منطقی که میتوان به این سوال داد این است که اول فکر کنید آیا محصول و خدمات ما در گوگل سرچ میشود ؟ این اولین و مهم ترین پرسش برای این است که اصلا ما بدانیم طراحی سایت و هزینه کردن برای سئو سایت برای ما سودمند است یا خیر ؟

به طور مثال ما یک تولید کننده یا فروشنده یک محصول خاصی هستیم آیا کسی این محصول را در گوگل سرچ میکند که به دنبال خریدش باشد ؟ یا مثلا ما دفتر خدمات یا مشاور املاک در یک شهری داریم آیا کسی در شهر ما از طریق گوگل به دنبال خدمات ما میگردد ؟

اگر مردم از طریق گوگل به دنبال محصول ما هستند ، بنابراین نزدن یک سایت قطعا باعث این میشود که ما یک بخش کوچک یا بزرگی از مشتریان بالقوه ای که میتوانیم دائم از طریق آن بدست بیاوریم را از دست خواهیم داد ، بنابراین بهتر است یک سایتی در حوضه کاریمان طراحی کنیم و سئو و تبلیغات را به روی آن آغاز کنیم و از ابزار گوگل هم برای رشد کسب و کارمان استفاده کنیم ؟

از کجا بفهمیم کاربران گوگل چقدر مسائل مرتبط با حوضه کاری ما را سرچ میکنند ؟

اول اینکه برخی حوضه ها را به راحتی میتوان از سایتهای معروفی که وجود دارد تشخیص داد به طور مثال میتوانید اگر فروشنده یا تولید کننده محصولاتی هستید به سایت دیجی کالا بروید و محصولاتی که خرید اینترنتی دارند را مشاهده کنید ، اما اینکه چقدر آن محصول توسط مردم سرچ میشود نیاز به بررسی تخصصی تری دارد که میتوانید بررسی این موضوع را به ما بسپارید .

پیشنهاد ساده دیگر این است که بخشی از کلمه مربوط به حوضه کاریتان را در قسمت سرچ گوگل تایپ کنید اگر به پیشنهاداتی مرتبط با آنچه که تایپ کردید مواجه شدید نشان از این میدهد که به جز شما افراد زیاد دیگری هم این موضوع را سرچ کردن و گوگل حدس میزند که شما هم به دنبال همچین موضوعی هستیند به طور مثال خرید گوشی شائومی که پیشنهادات مرتبط گوگل را هم میبیند شما هم همین الان عنوانی را مرتبط به حوضه کاریتان سرچ کنید .

سئو البرز شرکت سئو سایت در کرج در خدمت شماست با مشاوره رایگان به شما کمک میکند سایت موفقی داشته باشید :  09129354001

نوشتهٔ پیشین
استخدام متخصص SEO | متخصص سئو کیست ؟
نوشتهٔ بعدی
چرا همه سایتها موفق نمیشوند ؟
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز