چرا همه سایتها موفق نمیشوند ؟

چرا همه سایتها موفق نمیشوند ؟

به این پست امتیاز دهید

روزانه در هر حوضه ای سایتهای زیادی توسط طراحان سایت برای صاحبین کسب و کار تولید میشود اما در بین انبوهی از این سایتها فقط چند درصدشان موفق میشوند تا تبدیل به یک سایت قوی و پر درآمد در حوضه کاریشان شود اما چرا ما بقی سایتها پس از مدتی خداحافظی میکنن یا در آمد کمی از سایتاشان بدست می آوردند ؟ آیا گوگل نگاه ویژه ای فقط به یه تعداد سایت خاص دارد ؟

قطعا اینطور نیست ! در خیلی از کلمات میبینیم که سایتهای ناشناخته تری هستند که حتی بالا تر از سایتهای معروف مانند دیجی کالا ، دیوار و … هستند ، مطمئنا گوگل نگاه ویژه تری به سایتهای معروف و بزرگ دارد به این خاطر که آنها توانستند رضایت گوگل و کاربران را بدست بی آوردند اما شما چرا نتوانید این رضایت را بدست بی آورید قطعا میتونید اما چرا موفق نشده اید ؟

در ادامه برخی از این دلایل را میگوییم :

یکی از مهم ترین عوامل این است که از متخصصین و مشاورین کار بلد بهره نمیبرند : امروزه با گسترش اطلاعات افراد زیادی آموزش های مختلفی در حوضه های مختلف میبنن و برخی افراد به سرعت و با یک دانش کم بدون تجربه مستقیم وارد بازار کار میشوند و از آن جهتی که هزینه کمتری را به نسب ، متخصصین خبره و با تجربه میگیرن ، برای همکاری با خیلی از کسب و کار ها جذاب هستند ، که این عامل در برخی مواقع به ضرر یک کسب و کار تمام خواهد شد .

نکته : بهتر این است که افراد کم تجربه ای که تازه وارد هستن در ابتدا در یک شرکت خوب کار آموزی کنند یا استخدام شوند . و کار فرماهای عزیز هم تنها به دنبال کم بودن مبلغ قرار داد نباشند .

آيا تمام کسب و کار ها نیازمند سایت هستند ؟

قطعا داشتن یک سایت پویا و پربازدید میتواند موجب رشد زیاد یک کسب و کار بزرگ یا کوچک شود ، اما باید بدانید قطعا در همان اول کار خیلی نمیتوانید به روی کسب در آمد از سایت حساب باز کنید ، حتی باید برای سایتتان در بخش های مختلفی از جمله طراحی ، سئو و … هزینه های را بپردازید .

بنابراین درست است که سایت به نسبت خیلی از راه های بازیابی مانند : تبلیغات محیطی ، رسانه ای و … هزینه کمتری دارد و بعد از مدت زمانی میتواند به صورت روزانه برای ما بازدید اورگانیک ، مشتری و در آمد بالایی بی آورد ، اما نیازمند همکاری با متخصصین خوب و هزینه های جاری دارد .

قطعا نیاز به سرمایه کم از نقاط مثبت شروع یک کسب و کار اینترنتی است ! که همه میتوانند وارد این حوضه شده و درآمد بسیاری بدست بی آورند و برند خودشان را بین مردم معروف کنند ، اما بدون شناخت ، بدون مشاوره ، بدون داشتن سرمایه ای حداقلی کمی تا حدودی غیر منطقی بنظر میرسد!

نکته پایانی : هر کسب و کاری و در هر جایی برای اینکه موفق بشود نیاز به شناخت ، تلاش ، هزینه و زمان دارد ، صرف قرار دادن چند عکس در اینستاگرام یا فقط طراحی کردن یک سایت نمیشود موفق شد . اگر شما این موارد را نداشته باشد نمیتوانید کسب و کار خیلی موفق داشته باشید و وقتتان را هدر میرود ، البته این بدان معنا نیست : که حتما باید در همان ابتدا قوی کار کنید و خیلی وسواس داشته باشید ،خیر منظورم اینکه با استراتژی و هدف مند پیش برید .

شرکت سئو البرز در یک  مشاوره رایگان میتواند زمینه های داشتن یک سایت موفق را برای شما روشن کند تا بدانید چطور میتوانید یک سایت خوب و موفق داشته باشید .

نوشتهٔ پیشین
سئو چقدر برای سایت مفید است ؟ پاسخ منطقی
نوشتهٔ بعدی
طراحی وب سایت مهرشهر
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز