طراحی سایت صنایع دستی

طراحی سایت صنایع دستی با سئو + ” به همراه نکات ارزشمند و تجربی “

به این پست امتیاز دهید

آشنایی کوتاه با ما :

سئو البرز شرکت سئو در کرج ، مسئول خدمات سئو و طراحی سایت کرج میباشد اگر صاحب سایت خبری ، شرکتی ، فروشگاهی ، پزشکی ، خدماتی و … هستین و نیاز به سئو سایت دارین ما به شما رایگان مشاوره میدهیم تا اگر تصمیم به سئو سایتتان را دارید با اصولی ترین و حرفه ای ترین پلن های سئو فعالیت های سایتتان را توسط ما آغاز کنید و شاهد رشد و پییشرفت سایتتان باشید برخی از نمونه کار های ما در سایت موجود است .

همه چیز درباره طراحی و سئو سایت صنایع دستی

گسترش تجارت الکترونیک و فعالیت کسب و کارهای کوچک و بزرگ در بستر اینترنت، فضا را به شکل همه‌گیری رقابتی کرده است. این فضای رقابتی فرصتی برای طراحان سایت پدید آورده تا به کمک خلاقیت خود در کنار ترفندهای سئو، وب‌سایت‌های بهتری را طراحی نمایند. برای نمونه در این مقاله قصد داریم پیرامون طراحی و سئو سایت صنایع دستی مطالبی کلیدی را مطرح کنیم.

طراحی سایت صنایع دستی

صنایع دستی از دیرباز در فرهنگ‌های مختلف مورد توجه بوده است. صنایع دستی در واقع حامل نشانه‌های فرهنگی هر اقلیم جغرافیایی است و از این رو همواره در میان ملت‌ها هواداران بسیار  داشته است. با توجه به استقبال انواع کسب و کارها از فعالیت در بستر اینترنت، تولیدکنندگان و فروشندگان صنایع دستی نیز به تجارت الکترونیک روی آورده‌اند. از این رو طراحی سایت صنایع دستی گزینه بسیار مناسبی برای نمایش بهترین محصولات در این زمینه خواهد بود. طراحی سایت اصولی بر پایه قواعد سئو می‌تواند به برندینگ صنایع دستی مورد نظر شما نیز کمک کند و در افزایش چشمگیر فروش محصولات نقش حیاتی خواهد داشت.

شما می‌توانید با طراحی یک سایت صنایع دستی، به شکلی متنوع محصولات شهرهای مختلف ایران را در بستر فروشگاه اینترنتی خود به نمایش و فروش بگذارید.

ایجاد اعتماد در مشتریان سایت

به طور کلی انواع صنایع دستی کالای ویژه‌ای به حساب می‌آید. در واقع خریدار این نوع محصولات همواره نگران اصالت و کیفیت محصول دست‌سازی است که خریداری می‌کند. بنابراین خرید مجازی می‌تواند این دغدغه را افزایش دهد. بنابراین شما برای ایجاد اعتماد در مشتریان خود باید به روش‌های مختلف سلامت فیزیکی و اصالت محصولات را تضمین کنید. این فرآیند سبب افزایش فروش، و افزایش ترافیک سایت شما خواهد شد. در ادامه به برخی از خدمات و ترفندهایی اشاره خواهیم کرد ‌که در راستای جذب اعتماد و اطمینان مشتریان، در طراحی سایت صنایع دستی باید در نظر گرفته شود.

بهترین خدمات در سایت صنایع دستی

یک سایت فروشگاهی صنایع دستی، خدمات مختلفی را برای مشتریانش در نظر می‌گیرد که در روند طراحی سایت صنایع دستی باید در نظر گرفته شود تا از نظر سئو سایت نیز پیشرفت حاصل شود:

  • جمع‌آوری، انتخاب و قیمت‌گذاری انواع صنایع دستی
  • تولید محتوا و عکاسی، بازاریابی، امکان خرید آنلاین از داخل و خارج کشور
  • ایجاد بسته‌بندی‌های ویژه برای هدیه
  • تضمین اصالت و سلامت محصول در فرآیند ارسال برای مشتریان
  • ارائه سرویس‌های ویژه و شگفت‌انگیز و خلاقانه به مشتریان

چگونه تعداد بازدیدهای سایت صنایع دستی را افزایش دهیم؟

هدف هر وب‌سایتی اصولا در وهله‌ی اول فروش محصولاتش است. اما در مورد صنایع دستی، نمایش محصولات نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برای نمونه نمایش محصولات هنرمندان بزرگ حوزه صنایع دستی می‌تواند در افزایش بازدید وب‌سایت‌های فروشگاهی اثرگذار باشد. در این راستا برای این‌که بتوانید بازدید سایت خود را افزایش دهید بهتر است اقدامات زیر را انجام دهید:

معرفی فروشگاه یا کارگاه در سایت صنایع دستی

  • استفاده از نقشه گوگل در هنگام طراحی سایت
  • نمایش تصاویر مربوط به کارگاه و فروشگاه
  • دسته‌بندی آثار مختلف و امکان فیلترکردن آن‌ها توسط مشتری
  • ایجاد امکان پشتیبانی سایت از زبان‌های مختلف

نحوه فروش محصولات صنایع دستی در سایت

اولین گام در این زمینه برای موفقیت بیش‌تر حذف واسطه‌ها است. خریدار صنایع دستی باید آسوده خاطر باشد که واسطه‌ها در قیمت نهایی محصول دخل و تصرفی ندارند. خرید آنلاین صنایع دستی اصولا برای مشتری دارای ریسک است و شما به عنوان صاحب فروشگاه باید تا حد ممکن این ریسک را کاهش دهید. خدمات مناسبی که در سایت طراحی می‌کنید، ضامن اعتماد مشتریان و فروش بالای محصولات خواهد بود. بنابراین بهتر است دسترسی و کار کردن با سایت در نهایت سادگی طراحی شده باشد. خدمات ارسال رایگان نیز می‌تواند در جذب مخاطبان اثرگذار باشد. اما در نهایت سرعت لود شدن سایت عامل بسیار مهمی است که باید در هنگام طراحی سایت صنایع دستی به آن توجه ویژه‌ای شود. کاربران باید بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صفحات مختلف سایت و محصولات در آن دسترسی داشته باشند.

مراحل فرآیند خرید سایت صنایع دستی

تمام سایت‌های اینترنتی که امکان خرید آنلاین را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند، یک فرآیند خرید تقریبا ثابت دارند که در جهت بهبود تجربه کاربری مشتریان طراحی می‌شود. این فرآیند شامل مراحل زیر می‌باشد:

  • انتخاب محصول مورد نظر در وب‌سایت
  • افزودن به سبد خرید
  • نهایی کردن خرید محصول
  • ثبت مشخصات فردی و نشانی
  • انتخاب روش ارسال محصول
  • ورود به صفحه پرداخت و استفاده در درگاه بانکی معرفی شده برای پرداخت هزینه.

تمام مراحل بالا باید در طراحی سایت صنایع دستی نیز تعبیه شود تا مشتری بتواند به سادگی خرید خود را انجام دهد. توجه داشته باشید که هر چه مراحل فرآیند خرید کوتاه‌تر باشد، تجربه کاربری بهبود می‌یابد و به تبع آن فروش سایت نیز افزایش خواهد یافت.

اهمیت پشتیبانی سایت صنایع دستی

بعد از طراحی و راه‌اندازی سایت صنایع دستی، بهتر است فکری هم برای سیستم پشتیبانی سایت خود بکنید. همواره این احتمال وجود دارد که در روند فروش و ارسال محصول، اشکالاتی پدید آید. بنابراین برای اعتمادسازی و ایجاد یک نام معتبر برای فروشگاه‌تان، الزامی است که سیستم پشتیبانی پاسخ‌گو و ترجیحا آنلاین برای سایت خود طراحی نمایید. سیستم پشتیبانی فعال و پاسخ‌گو برای سایت صنایع دستی یک الزام حیاتی و مهم به نظر می‌رسد.

اگر قصد ورود به بازار فروش صنایع دستی از طریق اینترنت را دارید ، باید بپذیرید که این فضا کاملا متفاوت از فروش فیزیکی و کسب و کار های سنتی است ، نه به این معنا که اتفاق متفاوتی می افتد،خیر هدف معرفی و فروش محصول است ، اما کار در اینترنت فضای کاملا متفاوتی دارد که در اینجا نیاز به متخصصی است که تخصص لازم در ساخت کسب و کار ما را در بستر اینترنت داشته باشد ، لازمه موفقیت کسب و کار شما در اینترنت همکاری با متخصص ،اعتماد ، صبر و پرداخت هزینه های لازم برای ساختن یک کسب و کار قوی است .

طراحی سایت برای نمایش اطلاعات یک کسب و کار کوچک یا بزرگ، یک شرکت ، یک شخص ، خبرگزاری ، پزشکی ، ورزشی و هر چیز دیگری در اینترنت می باشد ، بنابراین به طور کلی هدف ما از طراحی سایت این است که کسب و کار خودمان ، محصولات ، خدمات ، هر محتوایی که تولید می کنیم و تخصصی که داریم را برای کاربران به اشتراک بگذاریم .

با گسترش اینترنت و بالاتر رفتن سطح رقابت ها کیفیت خدمات دهی در وب سایت ها بسیار بالاتر رفته است ، وجود برند های بزرگ و رقابت های بعضا شدیدی که در سر به دست آوردن رتبه ها در موتور جستجوی گوگل وجود دارد ، بخاطره بازدیدهای بسیار زیادی که وارد سایت ها می‌شود و درآمدهای سرشاری که وب سایت ها از موتور جستجوی گوگل به دست می آورند باعث به وجود آمدن رقابت بسیار زیادی در سطح اینترنت شده است ، این رقابت و تلاش برای بهتر بودن از همدیگر باعث شده تا طراحی وب سایت ها بسیار پیشرفته تر از گذشته شود .

نکاتی که در مورد طراحی سایت به شما نخواهند گفت ، چیست ؟ به شدت توصیه میکنیم قبل از سفارش طراحی سایت

حتی به ما هم این پادکست را گوش دهید بعد بفکر طراحی سایت بی افتید :

اگر از طریق سایت آرشیو ظاهر قدیمی وب سایت ها را نگاه کنید ، متوجه تغییرات بسیار زیادی در ظاهر وبسایت ها و امکانات وب سایت ها می شوید ظاهر وبسایت های قدیمی را که نگاه می‌اندازیم خیلی با گرافیک جذابی مواجه نمی‌شویم اکثر این وب سایت ها بیشتر دارای متن ها با مقداری عکس شایدم بدون عکس با منو های ساده و معمولی هستن .

اما الان وقتی وارد وب سایت ها می شویم ظاهر وب سایت ها بسیار متفاوت تر و پیشرفته تر شده است سایت های بزرگ مانند سایت های دیجی کالا سطح توقعات مردم را از فضای یک سایت و امکاناتی که یک سایت باید داشته باشد تا حدی رسانده که ما هم باید سعی کنیم مانند این وب سایت ها بروز و با امکاناتی باشیم که کاربر از وب سایت ما بیرون نرود و نداشتن یک دیزاین خوب را نشانه بی کیفیت بودن سایت ما نداند .

مزیت های بینظیر طراحی سایت صنایع دستی

همانطور که می دانید اثار باستانی و صنایع دستی تاریخ یک کشور را به نمایش می گذارد از فرش های دستباف ایرانی که در جهان حرف اول را می زند تا سفال و ظروف دست ساز و ….

در عصر جدید که ظروف قدیمی و دست ساز کمتر در منازل پیدا می شود تمایل افراد را به صنایع رستی بیشتر کرده چون علاوه بر تاریخ زیبایی چشم نوازی دارد ، در بازار صنایع دستی پیدا کردن یک بازار فروش که صنایع دستی که در منزل یا در کارگاه تولید شده را بفروشید بسیار سخت است به خاطر همین خیلی از افراد در این بازار نتوانستند که همه محصولشان را بفروشند و در دسترس بودن صنایع دستی در چند شهر دسترسی افراد را به صنایع دستی محدود کرده .

سئو برای سایت صنایع دستی

بهینه سازی سایت شما که در اصطلاح به ان سئو می گویند ، سئو یکی از روش های نوین و حرفه ای که می تواند یک فروش پر سود را برای شما به ارمغان بیاورد .

با طراحی مناسب سایت شما می توانید تنوع محصولات خود را بیشتر کنید به صورتی که تمام نیازهای خرید کاربر خود را پوشش دهید که کاربر برای تکمیل خرید خود به سایت های رقبای شما مراجعه نکند و با این تنوع محصول بتوانید تمام محصول خود را بفروشید ، با طراحی سایت می توانید بستری امن برای خرید کاربران فراهم کنید .

نکته : کاربران برای خرید به تضمین نیاز دارن که ایا واقعا کار دست است؟ ایا محصولات کیفیت بالایی دارند؟

که با دادن تضمین به مشتری ها باعث فروش محصول و مشتری های ثابت و همچنین باعث بالا رفتن ترافیک سایت شما می شود چون بازدید کنندگان بین محصولات شما می گردند و بهترین محصول با توجه به نیازشون و قیمت مناسب را انتخاب می کنند که هرچه تنوع محصولات شما بیشتر باشد ترافیک سایت شما بالاتر می رود که می توانید از گوگل رتبه بهتری را بگیرید و به صفحات اول بروید .

 

نکاتی کلیدی برای سایت های صنایع دستی

شاید از منظر شما و با یک نگاه کلی فکر کنید که طراحی سایت کار آسانی است و بدون لازم خودتان می توانید انجام دهید ، ولی اینکار بسیار حساسیت و نکات مهمی دارد که رعایت کردن انها به سایت شما کمک می کند .

اطلاعات کافی را در اختیار کاربران قرار دهید .

اینکه کاربرد هر محصول چیست قیمت محصولات را حتما عنوان کنید .

سعی کنید از عکس مناسب برای محصول خود استفاده کنید .

از معرفی فروشگاه خود غافل نشین ویژگی های مثبت سایتتان را برای مشتری بیان کنید مانند ارسال رایگان .

اگر قصد فروش حضوری هم دارید لوکیشن محل فروش خود را حتما در سایت قرار دهید دسته بندی محصولات به کاربر کمک می کند که زودتر محصول مورد نظرش را پیدا کند .

در هدف اول می خواهید صنایع دستی و محصولات ایران را به نمایش بگذراید اما در کنار این مسئله هم می خواهید که محصولات خود را نه تنها به استان خود و استان های همجوار بفرستید بلکه دوست دارید از تمام نقاط ایران بازدید کننده و مشتری داشته باشید برای تحقق یافتن این امر در دسترس داشتن یک سایت حرفه ای بسیار به شما کمک می کند .

در فروش اینترنتی و غیر حضوری شما محصول خود را بدون هیچ واسطه ای می فروشید و کاربران بدون مراجعه حضوری و فقط در منزل می توانند کالایی که می خواهند و خریداری کنند و بعد از چند روز هم به دستشان برسد ، که اینکار به دو روش پست و ارسال رایگان انجام می شود .

رضایت مشتریان در اولویت است ، وقتی یک سایت حرفه ای داشته باشید که خدمات کاملی و ارائه بدهد موجب می شود مشتری خرید سریعی داشته باشد اعتماد کاربر به سایت شما به تبلیغ و معرفی سایت شما به دوستانش  که تعداد مشتری های سایت شما چند برابر می شود .

صنایع دستی بسیار زیبا و چشم نواز هستند که علاوه بر ایرانی ها خارجی ها را نیز جذب خود کرده ، پس حتما برای رونق کسب و کار خود ودرامد دلاری از چند زبان به خصوص زبان انگلیسی در سایت خود استفاده کنید که به ردحتی در سطح بین الملل مشتری های خود را داشته باشید .

برای کسب درامد از طریق سایت نیازمند هستین که حتما اصول سئو و طراحی سایت را یادبگیرید اما شما زمان کافی برای متخصص شدن در این حرفه را دارید؟

 

پیشنهاد ما برای سئو و طراحی وب سایت صنایع دستی

پیشنهاد ما به شما این است که سایت خود را به یک متخصص که در این زمینه تجربه های بسیاری دارد بسپارید که در زمان کمتری سایت شما را به صفحه اول گوگل بیاورد و درامد شما را دو چندان کند این امکان را فراهم می سازد که با تغییرات در سایت شما بیشترین خدمات بهترین دسته بندی مقالات مناسب که می تواند امتیاز زیادی را از سمت گوگل برای شما به دست بیاورد و موارد دیگری را که انتظار دارید را روی سایت شما پیاده سازد که مجموع این موارد افراد زیادی را جذب سایت شما می کند .

وقتی شما به صفحه اول گوگل بروید بیشترین امار بازدید و خرید را نسبت به رقیب های خود دارید و شروع این راه یعنی طی کردن قله صعود از راه میانبر.

نوشتهٔ پیشین
طراحی سایت ارز دیجیتال
نوشتهٔ بعدی
طراحی سایت در هشتگرد (مشاوره با امکانات عالی) طراحی وب سایت برای هشتگردی ها
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز