طراحی سایت ارز دیجیتال

طراحی سایت ارز دیجیتال

به این پست امتیاز دهید

طراحی سایت صرافی

آشنایی کوتاه با ما :

سئو البرز شرکت سئو در کرج ، مسئول خدمات سئو و طراحی سایت کرج میباشد اگر صاحب سایت خبری ، شرکتی ، فروشگاهی ، پزشکی ، خدماتی و … هستین و نیاز به سئو سایت دارین ما به شما رایگان مشاوره میدهیم تا اگر تصمیم به سئو سایتتان را دارید با اصولی ترین و حرفه ای ترین پلن های سئو فعالیت های سایتتان را توسط ما آغاز کنید و شاهد رشد و پییشرفت سایتتان باشید برخی از نمونه کار های ما در سایت موجود است .

کمی در رابطه با خود ارز دیجیتال

 امروزه شاهد هستیم که ارزهای دیجیتال بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است و استفاده از ارزهای دیجیتال به دلایل متعدد باعث شده خیلی از افراد وارد این حوزه شده و سرمایه گذاری می کنند ولی برای اینکار به دنبال بستری امن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود هستند ، در گذشته پول کاغذی جای سکه ها را در تبادلات گرفتن و با گذشت زمان چک و کارت های اعتباری جای پول های کاغدی را گرفتند و امروزه جدیدترین شیوه تبادل ارزهای دیجیتال است ، ارزهای دیجیتال تاثیر زیادی در بنیاد دنیای اقتصاد داشته ‌که به شدت اقتصاد را تغییر داده ، کسب سود از طریق نوسانات ارزهای دیجیتال  باعث شده افراد زیادی وارد این بازار بشوند که موجب بالا رفتن اهمیت و توجه افراد به این بازار شده .

طراحی سایت ارز دیجیتال چه کمکی به ما خواهد کرد ؟

این روزها شاهد هستیم خیلی از افراد در مورد بازار ارز دیجیتال صحبت می کنند و موضوع داغ در بین افراد شده که خیلی ها با این صحبت ها در مورد سود  این بازار سرمایه خود را  روانه این بازار می کنند ، به این دلیل بازار رقابت ارزهای دیجیتال نیز بسیار داغ و سخت شده و هرروز تعداد رقبایتان نیز بیشتر می شود ، بیشتر شدن تعداد سرمایه گذاران این بازارصرافان را به فکر جذب کردن این افراد وا داشته ، سایت صرافبان همان بستری است که افراد برای تبادل ارزهای دیجیتال نیازمند هستند اما سایت شما باید چند ویژگی مهم را داشته باشد که طراحی سایت یکی از ویژگی های مهم ظاهری سایت شماست .

مزیت طراحی سایت ارز دیجیتال

طراحی سایت صرافی چندین مزیت دارد :

معاملات سریع و راحت و ایمن در هر شرایط و زمانی . ✔

دارا بودن گزینه های امنیتی که هویت فرد را تایید کنند .

امکان اضافه کردن یا حذف هر نوع تبادل ارز دیجیتال . ✔

نمایش قیمت ارزها و بروز شدن امار قیمت ها به صورت لحظه ای . ✔

مشتری زمان کمتری را برای کار خود صرف می کند . ✔

شرایط اطلاع رسانی در هر زمان در سایت شما فراهم است . ✔

توسعه کسب و کار خود . ✔

کنار گذاشتن شیوه های سنتی . ✔

بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری . ✔

می توانید اطلاعات جدید در مورد قیمت طلا انواع ارزهای دیجیتال  نوسان ها در قیمت ارزها در اختیار مشتری قرار دهید. ✔

بعضی افراد به دلیل مشغله کاری وقت ازاد کمتری برای مراجعه حضوری دارند و به دنبال این هستند که کارهای خود را به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام دهند . ✔

چه کارهایی را باید در سایت ارز دیجیتال به خوبی انجام بدهیم ؟

در سایت شما باید تمام نیازهای مخاطبانتان در نظر گرفته شود مانند قیمت لحظه ای قیمت ها در چند روز گذشته نوسانات اخیر نمودار قیمت و موارد دیگر در دسترس قرار گرفته شود. 

سایت شما باید امنیت مشتری هایتان را تامین کنند چون یکی از الویت های مهم برای مشتریان امنیت سایتی است در انجا خرید و فروش انجام می دهند. 

به عنوان مثال با ورود به سایت شما اگر پیامی اخطار از گوگل دریافت کند سایت شما را بسته و به سراغ سایت رقیب شما می رود یا اگر علامت زرد خطر را در گوگل ببیند که احساس ترس پیدا میکنند و اعتمادش را از سایت شما سلب می کند.

همانطور که گفتیم خیلی از افراد زمان کمی برای کار روی ارز دیجیتال دارند به خاطر همین اگر سرعت سایت شما پایین باشد به سراغ سایت های دیگر می رود به همین دلیل سرعت سایت شما بسیار مهم است.

فضای سایت باید دارای شرایطی باشد که مشتری بتوانید از نظریات و مشاوره های شما استفاده کند و حتما برای اشنا شدن افراد با این بازار پر رقابت از مقالات بیشتری در این زمینه استفاده کنید. 

امروزه افراد بیشتر کارهای خود را با موبایلشان انجام می دهند یک وسیله سبک که همیشه همراهشان است که در زمان اوقات فراغت به این بازار سری بزنند پس بهتر است برای راحت شدن کارهای مشتری حتما از یک اپلیکشن موبایلی استفاده کنید که ویژگی های زیادی که مورد نیاز مشتری است را تامین کند که بتوانند به سرعت قیمت تمام ارزهای دیجیتال طلا و سکه را چک کند. 

صرافی ها به چند دسته تقسیم می شوند :

صرافی هایی که فقط اجازه تبادل تبدیل واحدهای پول و اعلام قیمت طلا و ارزها رو دارند و اجازه تبادل ارزهای را ندارند. 

اما صرافی های دیگر علاوه بر این موارد اجازه تبادل ارزهای دیجیتال را دارند.

که در این زمینه صرافی های انلاین توانسته اند بیشترین سود را به دست اورند. صرافی های انلاین روی سایت خود سرمایه گذاری می کنند و به ظاهر و امکانات سایت خود اهمیت می دهند دسته بندی ها، نمودارقیمتی ارزها، مقالات در مورد انواع ارز های دیجیتال فرد را بیشتر در سایت شما نگه می دارد که موجب بالا رفتن ترافیک سایت شما شده و گوگل رتبه بهتری به‌ شما می دهد و به بهینه سازی سایت شما کمک بیشتری می کند و به شما امکان استفاده از تبلیغات را می دهد.

زمانی که تعداد مراجعه کنندگان به سایت شما بیشتر می شود افراد برای تبلیغات و دیده شدن سایتشان به شما مراجعه می کنند که یک منبع درامد نیز برای شما محسوب می شود. برای گسترش کسب و کار خود در بیرون از مرزهای جغرافیایی ایران حتما از چند زبان در سایتتان استفاده کنید که اینگونه وارد بازار رقابت بین المللی می شوید که رشد قابل توجهی را برای شما به همراه دارد. 

سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال

نوشتهٔ پیشین
سئو سایت ارز دیجیتال + مشاوره و انجام خدمات سئو برای ارز دیجیتال
نوشتهٔ بعدی
طراحی سایت صنایع دستی با سئو + ” به همراه نکات ارزشمند و تجربی “
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز