طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

به این پست امتیاز دهید

آشنایی کوتاه با ما :

سئو البرز شرکت سئو در کرج ، مسئول خدمات سئو و طراحی سایت کرج میباشد اگر صاحب سایت خبری ، شرکتی ، فروشگاهی ، پزشکی ، خدماتی و … هستین و نیاز به سئو سایت دارین ما به شما رایگان مشاوره میدهیم تا اگر تصمیم به سئو سایتتان را دارید با اصولی ترین و حرفه ای ترین پلن های سئو فعالیت های سایتتان را توسط ما آغاز کنید و شاهد رشد و پییشرفت سایتتان باشید برخی از نمونه کار های ما در سایت موجود است .

طراحی سایت فروشگاهی

ایا تا حالا به فکر رونق کسب و کار خود بوده اید؟ حتما در اولین قدم به ذهنتان این مسئله خطور می کند که محل کسب و کارم و بزرگ تر کنم یا اجناس با تنوع بیشتر را وارد کارم کنم اما ایا همیشه این مسئله جوابگو بوده و توانسته که درامد شمارو در ماه چندین برابر کند؟؟

مقایسه مزایای خرید حضوری و غیر حضوری

خیلی از افراد بعد از کار دیگه توانایی چرخیدن تو فروشگاه ها و مقایسه قیمت ها و ندارم و ترجیحا دوست دارن یک نفر مسئولیت خریدهایشان را بر عهده بگیرد اما اینکار امکان دارد؟در خرید حضوری شما باید قیمت برندهای مختلف کالای مورد نظر رو بررسی کنید که ایا باتوجه به قیمت ارزش خرید دارد؟ مارک های دیگر کیفیت بالاتری دارند؟ ایا می توان کالا را به قیمت پایینتر و کیفیت بالاتری تهیه کرد؟

در خرید غیر حضوری شما در هنگام استراحت خود در منزل می توانید در کمترین زمان کالا ها از نظر کیفیت و قیمت مقایسه کنید اگه تجربه استفاده از کالایی و ندارید به سراغ تجربه دیگران می روید و نظراتشون و درمورد محصول می خوانید و به راحتی با توجه به نمودار متوجه می شی که کالا ارزش خرید دارد؟

نکاتی که در مورد طراحی سایت به شما نخواهند گفت ، چیست ؟ به شدت توصیه میکنیم قبل از سفارش طراحی سایت

حتی به ما هم این پادکست را گوش دهید بعد بفکر طراحی سایت بی افتید :

رشد خرید اینترنتی

در سال های گذشته تمایل مردم بیشتر به خرید حضوری بوده و افراد کمی به خرید اینترنتی اعتماد داشتن اما با شیوع کرونا و محدودیت های کرونایی شیوه خریدها تغییر کرد و افراد ناچارا به خرید اینترنتی روی اوردن اما کم کم خرید اینترنتی وارد سبک زندگی مردم‌ و جایگزین خرید حضوری شد طبق گزارش رسمی در این دوسال خرید غیر حضوری رشد ۶۰ درصدی داشته و این یعنی اگر وارد این بازار پر سود نشویم باید قید پیشرفت  و درامد بیشتر را زد و درمحدودیت مکانی و زمانی به کسب و کار خود ادامه دهید .

امکانات یک سایت اصولی فروشگاهی

فروشگاه های اینترنتی امکانات متمایزی نسبت به خرید حضوری دارند که خرید را برای مشتری ها راحت تر می کند :

ثبت نام کاربر در سایت

زمانی که مخاطب تصمیم بگیرد که از سایت شما خرید کند در اولین قدم باید در سایت شما ثبت نام کند و اطلاعاتی که به نظر شما مورد نیاز است را پر کند در هنگام ثبت نام اطلاعات کاربر در سایت ذخیره می شود و اینگونه نیازی نیست که تمامی اطلاعاتش را دوباره وارد کند ، و حتی در خریدهای بعدی در کمتر از یک ۱ دقیقه با پرداخت هزینه خریدش را نهایی می کند .

مقایسه مارک های مختلف یک محصول

شاهد هستیم یک محصول را چندین مارک مختلف تولید می کنند که برخی از مارک ها معروف تر هستند و طرفداران بیشتری دارند اما گاهی مارک های جدید و متفرقه ای وارد بازار می شوند که با محصولاتشان اشنایی نداریم و تجربه استفاده را هم نداریم برای این امر این ویژگی در سایت شما به مشتری کمک می کند که کالا ها را از نظر کیفیت مقدار محصول و قیمت با مارک های دیگر مقایسه کند و همچنین از نظرات کسانی که از ان مارک استفاده کردند نیز بهره مند شوند و نتیجه گیری که ایا ان محصول ارزش خرید دارد یا نه؟ اسان تر می شود .

سایت فروشگاهی موفق

یک سایت فروشگاهی موفق در کار خود سعی می کنه واسطه ها را حذف کند و اجناس را با قیمت واقعی به دست مشتری برساند ویژگی های مهم محصولات را بیان می کند مسیری را فراهم می کند که مشتری ها به راحتی با فروشنده ارتباط برقرار کنند و یک سایت موفق به راحتی می تواند اعتماد مشتری را به خودش جلب کند و تمام محصولاتش را بدون محدودیت بفروشد ، و شرایطی را مهیا می کند که خریداران نظراتشان را با بقیه به اشتراک بگذارند .

آیا می توانم سئو سایت فروشگاهی را خودم انجام بدهم ؟

آیا می توانم سئو سایت فروشگاهی را خودم انجام بدهم ؟

نمیدونم شما که این سوال را داریم آیا خودتان صاحب یک کسب و کار سنتی و فیزیکی هستید که برای کسب و کارتان سایت زدین و قصد حضور در فضای آنلاین را دارین ، یا اینکه به دنبال این هستین که کلا ۱ سایت داشته باشید و از طریق سایت کسب درآمد کنید ، چه در حالت اول و چه در حالت دوم تفاوتی ندارد شما باید برای این که بتوانید خودتان سایتتان را سئو کنید نیاز دارید که علم و تجربه سئو را به دست بیاورید و بعد از آن بتوانید وب سایت تان را سئو کنید .

علم سئو بسیار گسترده است بنابراین خیلی زود و سریع نمیتوانیم این علم را کامل یاد بگیریم ، البته کسانی که متخصص سئو هم هستند نمی توانند ادعا کنند که هر آنچه که در مورد سئو هست و نیست را بلدن .

نیازی هم به این نیست برای اینکه سایت را سئو بکنیم خیلی اطلاعات وسیعی و عمیقی در سئو داشته باشیم . ( البته که بهتر است داشته باشیم ) می‌توانیم با چند دوره آموزش سئو اصول اولیه سئو در سایت پیاده سازی کنیم و با تولید محتوای خوب و کاربر پسند بتوانیم در عبارتهای مختلفی که رقابت در آن عبارت ها هم خیلی زیاد نباشد رتبه بگیریم و سایت مان را حتی به درآمد هم برسانیم و بازدید سایت مان را بالا ببریم .

اما خوب طبیعتا متخصص سئو علم و مهمتر از آن تجربه بیشتری دارد ، بنابراین بدون آزمون و خطا در سایت می‌تواند به رشد و پیشرفت سایت ما کمک خیلی زیادی کند اما در صورتی که توان مالی هزینه کردن برای سئو سایت را نداریم تنها کاری که می شود انجام داد همین است که در چند دوره آموزش سئو شرکت کنیم و سایتتان را خودتان سئو کنید .

قطعاً تفاوت است بین شما که به صورت تخصصی سالها در این رشته نبودید و شخصی که سالها در این حوزه خاک بازار خورده و مشغول کسب علم سئو و تجربه در سئو بر روی سایت ها و حوضه های مختلف بوده است .

با این حال اگر قصد دارید خودتان سئو سایت تان را بر عهده بگیرید ، می توانید در دوره های آموزشی شرکت کنید و اصول مختلف سئو را تا حدی یاد بگیرید و بر روی وب سایت تان انجام دهید و حتما سعی کنین که محتوای با کیفیت تولید کنید تا نقص ها و کمبود های سئو سایتتان را برای شما جبران کند .

البته قیمت دهی در سئو نیاز به بررسی دقیق تعبیر دارد زیرا اقدامات سئو بر روی هر سایتی متفاوت است و هر حوزه کاری از لحاظ رقابت و هزینه هایی که نیاز دارد متفاوت با دیگری است ، اما هزینه میانگین سئو برای سایت فروشگاهی ماهی چهار تا ده میلیون تومان می باشد .

آیا سئو را میشود به صورت تکی انجام داد ؟

جواب سوال این است که گاهی می شود و گاهی نمی شود ، البته نمیشه خیلی پاسخ دقیق و درستی داد اما در در اکثر حوضه های پر رقابت و حتی متوسط اگر فعالیتهای سئو به صورت تیمی انجام بشود سایت شما سریعتر رنک و امتیازات سئو را به دست می‌آورد و می تواند در کلمات بیشتری رتبه بگیرد .

و وقتی اقدامات سلو بیشتر بر روی سایت انجام می‌شود خوب قطعا سایت پیشرفت خیلی بیشتری می کند ، پاسخ درستی که می توان به این سوال داد این است که در هر حوزه کاری شاید هزاران عبارت مرتبط با آن حوضه وجود داشته باشد که توسط مردم در گوگل سرچ می شود .

رتبه گرفتن تو این عبارت ها در کار تیمی خیلی راحت تر از کار تکی بوده اما در کار انفرادی زمان زیادی طول میکشد تا ما بتوانیم بر روی این عبارت ها کار کنیم و در تمام این عبارت‌ها رتبه بگیریم مثلا در کار تکی می توانیم بر روی عبارت های محدودتری کار کنیم اما در کار تیمی میشود بر روی عبارت های خیلی بیشتری کار کرد و بازدید خیلی بیشتری هم به دست آورد .

تصرف بازار فرامنطقه ای

در فروش های حضوری کار شما محدود به همان منطقه ای است که حضور دارید اما در سایت فروشگاهی شما فراتر از منطقه خود می روید و از نقطه نقطه کشور مشتری خواهید داشت اما اگر سایت شما به زبان های دیگر ترجمه شود و امکان پست به خارج از کشور را داشته باشید می توانید در کشورهای دیگر نیز مشتری های خود را داشته باشید و فروش محدود خودتان را از یک شهر در سطح جهان گسترش می دهید و زمانی که به این نقطه برسید شما درامد دلاری نیز دارید .

اگر رقابت برایتان مهم است و دوست ندارید که در بازار خود از رقبا عقب بمانید حتما به فکر گسترش کسب و کار خود هستید و چه پیشنهادی بهتر از ان که از کسب و کار اینترنتی استفاده کنید که در این دوسال بیشتر خریدهای مردم را به خودش اختصاص داده و می توانید از شر هزینه های اضافی که در فروش حضوری شامل می شود خلاص شوید .

نوشتهٔ پیشین
طراحی سایت در هشتگرد (مشاوره با امکانات عالی) طراحی وب سایت برای هشتگردی ها
نوشتهٔ بعدی
طراحی سایت در گوهردشت با امکانات عالی و مدرن ( مرکز طراحی سایت )
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز