چگونه سئوکار حرفه ای شویم؟

چگونه سئوکار حرفه ای شویم؟

به این پست امتیاز دهید

چگونه سئوکار حرفه ای شویم؟


در مقالات و منابع مختلف مفاهیم و تعاریف پیچیده ای از سئو می بینیم که شاید گیج کننده و سخت بنظر بیایند. اما به طور کلی ما این فرایند را یک پروسه پیچیده نمیبینیم. سئو شامل تمامی مراحلی است که باید برای تقویت جایگاه یک سایت در موتورهای جستجو انجام شود. در واقع هدف از سئو بهره مندی وبسایت مورد نظر از کیفیت بالاتر به جهت جذب افراد و افزایش بازدید های آن می باشد.


از آنجایی که گوگل توجه زیادی به رضایت کاربران دارد، سایت هایی در نتایج اول جستجو لود می شوند که بیشترین بازدید و بهترین محتوا را داشته باشند. همین موضوع می تواند اهمیت بالای سئو برای یک وبسایت خصوصا وبسایت های تجاری را نشان دهد.


برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی موفق باید در انجام تمامی مراحل سئو کاملا اصولی و دقیق عمل کرد و مشخصه این مسئله رضایت کاربران و بازدید کنندگان خواهد بود. در ادامه به شرح برخی اصول اولیه سئو و نکات مربوط به این فرایند می پردازیم. اگر قصد یادگیری سئو به طور حرفه ای دارید، این مقاله برای شما راهنمای خوبی خواهد بود.

مراحل یادگیری سئو


سئو مفهومی گسترده در قالب تکنیک هایی پیچیده است. برای یادگیری سئو باید مراحل مختلفی را طی کنید و برای این کار زمان مشخصی را اختصاص دهید. لازمه شروع یادگیری سئو آشنایی با اصول تولید محتوا، کامپیوتر و گردانندگی سایت می باشد. پس بهتر است ابتدا اطلاعاتی درباره این موارد کسب کنید و سپس برای یادگیری اصولی سئو اقدام کنید. پس از آن باید مراحل زیر را به ترتیب و با صرف کردن زمان و دقت لازم پشت سر بگذارید؛

  1. فرا گیری آموزش های مبتدی سئو
    همانطور که می دانید برای ورود به هر حوزه تخصصی به فراگیری مفاهییم پایه لازم است تا شخص بتواند به سطح قابل قبولی در آن زمینه دست پیدا کند. سئو جز تخصص هایی است که شامل انبوهی از اصطلاحات اولیه و تکنیک های پایه است. به همین دلیل فرد مبتدی در ابتدا ورود به این عرصه با انبوهی از اطلاعات مواجه می شود. بنابراین لازم است که زمان کافی را برای این مرحله اختصاص دهید و با مطالعه دقیق تمامی اصطلاحات مربوط به سئو و کاربرد آنها در این فرایند، از سردرگمی در مراحل به مراتب سخت تر بعدی جلوگیری کنید.
  2. آموزش سئو پیشرفته
    در این مرحله شما دارای اطلاعات اولیه و مبانی پایه سئو هستید. آموزش پیشرفته سئو با دسترسی به منابع و رفرنس های جهانی شروع می شود. برای این کار می توانید به مطالعه کتاب ها و مقالات تخصصی این حوزه بپردازید. پیوستگی مطالعه می تواند به شما کمک کند تا مطالب را بدون فراموشی به خاطر بسپارید چرا که حجم مطالب این حوزه بسیار بالاست. برخی کتاب هایی که بعنوان رفرنس های پیشرفته حوزه سئو پیشنهاد می شوند عبارتند از کلاف محتوا، سئو برای همیشه و کتاب سئو کلاه سیاه. این منابع به زبان روان و فارسی هستند و معمولا به کارآموزان سئو برای یادگیری دقیق تر مطالب توصیه می شوند.
  3. مشاهده فیلم های آموزشی سئو
    مطالعه رفرنس های مختلف در زمینه سئو می تواند اطلاعات بسیار با ارزشی را به شما انتقال دهد. اما به دلیل حجم بالای مطالب امکان فراموشی وجود دارد. یکی از کارهایی که برای تثبیت مطالب خوانده شده و همچین درک دقیق تر مفاهیم به صورت تصویری و صوتی پیشنهاد می شود، مشاهده فیلم های آموزشی است. امروزه برای یادگیری مطالب و مفاهیم هر حوزه تخصصی فیلم های آموزشی متعددی در اینترنت پیدا می شود. قطعا در یوتیوب می توانید ویدیوهای فوق العاده ای پیدا کنید و بدون صرف هزینه بابت کلاس های بیهوده، تخصص خود را در ابن حوزه تقویت کنید.
  4. شرکت در دوره های آموزشی سئو
    برخی از افراد پس از دریافت اطلاعات بالا، با سوالات بی شماری روبه رو می شوند. این افراد با تعامل حضوری و تجربه عملی در زمینه سئو بهتر مطالب را درک کرده و مورد استفاده قرار می دهند. برای این کار کارآموزان سئو می توانند در کارگاه های حضوری آموزش سئو شرکت کنند و مفاهیم را به طور دقیق تر و با استفاده از تجزیه و تحلیل های اساتید این حوزه درک کنند. در آخر کسب تجربه در این عرصه نیز می تواند هرروز به میزان تسلط و مهارت فرد بیافزاید.
نوشتهٔ پیشین
یادگیری سئو چقدر طول می کشد؟
نوشتهٔ بعدی
چگونه کارشناس سئو شویم؟
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز