یادگیری سئو چقدر طول می کشد؟

یادگیری سئو چقدر طول می کشد؟

به این پست امتیاز دهید

یادگیری سئو چقدر طول می کشد؟


برای افتتاح کسب و کار آنلاین و کسب درآمد بالا در این زمینه، شما مستلزم فراگیری دوره های تخصصی سئو می باشید. برای اینکه بخواهید تبدیل به یک فرد حرفه ای در حوزه سئو شوید، باید حدود 4 الی 6 ماه زمان بگذارید تا مهارت های لازم را کسب کنید.


یادگیری سئو با شرکت در دوره های آموزشی آن
یکی از متداول ترین روش های یادگیری سئو، حضور در دوره های آموزشی آن است. با جستجو در وب سایت های مختلف دوره های مختلفی از یادگیری سئو وجود دارند، اما شاید همه آن ها جامع و کاربردی نباشند و در میان آن ها تنها تعداد محدودی مفید واقع شوند که شما حتی بدون هیچ آگاهی و شناخت قبلی از سئو و دنیای دیجیتال مارکتینگ هم می توانید به یک متخصص این دوره تبدیل شوید.


اما اگر می خواهید به یک متخصص حرفه ای سئو تبدیل شوید، باید حدود 4 الی 7 ماه در دوره های آموزشی آن شرکت کنید و زمان یادگیری شما کاملا به این بستگی دارد که می خواهید چقدر در این حوزه متخصص و حرفه ای شوید. اگر دوره های جامع آموزش سئو را در وب سایت مشاهده کنید، شاید با تکنیک های مهارتی مختلف آن آشنایی پیدا کنید، اما باید بدانید که تنها آموزش سئو مطرح نیست!
پس فقط با مشاهده دوره آموزشی سئو نمی توانید تبدیل به یک سئو کار حرفه ای شوید، بلکه باید همزمان با یادگیری دوره، تمام موارد و تکنیک ها را بر روی سایت پیاده سازی کنید.

یادگیری سئو در دوره های کارآموزی


یکی دیگر از راه های یادگیری سئو، شرکت در دوره های کارآموزی آن می باشد. در این دوره ها افراد به صورت رایگان و یا با حقوق خیلی کم در یک شرکت مرتبط با سئو فعالیت می کنند. در این دوره های کارآموزی؛ افراد حدود 1 تا چند ساعت به آموزش می پردازند، سپس سایتی در اختیارشان قرار می گیرد و تمام آموزش های خود را بر روی آن پیاده می کنند.


این حالت ممکن است که حدود 1 الی 2 هفته زمان ببرد که اقدام به تولید محتوای سئو شده می کنید. معمولا دوره های کارآموزی سئو 3 ماه طول می کشد، اما در این مدت زمان نمی توان تمامی نکات لازم برای سئو را فرا گرفت.

یادگیری سئو از طریق منابع رایگان


اگر فردی هستید که دارای وقت و یا بودجه کافی می باشید سعی کنید که از این روش استفاده نکنید، چون دارای بازدهی کمتری نسبت به روش های قبلی است. اگر برای افراد امکان خرید اقساطی دوره های آموزشی سئو وجود دارد و یا می توانند با مدیران شرکت ها به توافق برسند که حدود 3 الی 4 ساعت از وقت خود را به کارآموزی برای فراگیری این دوره ها بگذرانند بهتر است که این روش ها را انتخاب کنند.


اما اگر هیچ کدام از روش های بالا برای افراد امکان پذیر نبود به سراغ یادگیری سئو از طریق منابع رایگان بروند، ولی این روش حدود 1 سال زمان می برد و باید هر چه که یاد می گیرند را بر روی سایت و یا وبلاگی امتحان نمایند.

مدت زمان فراگیری مهارت های اضافی سئو


• مهارت طراحی سایت: باید حدود 70 ساعت زمان برای آموزش این مهارت بگذارید که 30 ساعت آن مربوط به طراحی سایت و 50 ساعت برای تمرین آن باشد. برای دوره های مگا سئو هم حدود 30 ساعت آموزش طراحی سایت نیاز است.


• دیجیتال مارکتینگ: شامل مهارت هایی هم چون ایمیل مارکتینگ، نرخ تبدیل، تبلیغات آنلاین و غیره می شود. این دوره حدود 30 الی 40 ساعت زمان می برد که 10 ساعت از آن برای تمرین کفایت می کند. در دوره مگا سئو حدود 30 ساعت آموزش دیجیتال مارکیتنگ زمان می برد.


• کار با ابزار های آنالیز: ابزار هایی هم چون سرچ کنسول و ابزار گوگل آنالیتیکس را شامل می شود. برای یادگیری این تخصص حدود 20 ساعت آموزش و 20 ساعت تمرین نیاز است که در دوره مگا سئو این دو موضوع به صورت اصولی کار می شوند.

سخن پایانی


سئو مهارتی است که نمی توان هیچ زمان مشخصی را برای فراگیری آن اعلام کرد. به این خاطر که الگوریتم های گوگل، ابزار های آنالیز و غیره به طور مداوم در حال تغییر هستند و بعد از دریافت تخصص کافی در سئو باید به صورت دائمی آن را فرا بگیرید.


برای یادگیری دوره های تخصصی مگا سئو، شرکت سئو البرز با دارا بودن اساتیدی به نام و متخصصانی مجرب و حرفه ای به خوبی شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری می دهند. تنها کافیست با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید و آمادگی خود را برای حضور در این دوره ها اعلام بفرمایید.

نوشتهٔ پیشین
آموزش سئو مبتدی کرج
نوشتهٔ بعدی
چگونه سئوکار حرفه ای شویم؟
سئو البرز
ـــــ درباره ما

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

  آدرس :

کرج – بعد از میدان طالقانی – ساختمان ایران زمین

ـــــ ارتباط با ما

برای همکاری با ما در زمینه سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت و برنامه نویسی اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید با شماره زیر تماس بگیرید . لطفا اگر وبمستر هستید یا قصد همکاری ندارید برای پرسیدن سوال ها ، مشکلات سایتتان ، در آوردن قیمت ، بررسی رایگان سایت ، ارائه راه حل از سمته ما و بدست آورن اطلاعات تماس نگیرید و در قسمت کامنتها سوالاتتان را مطرح کنید با کمال میل پاسخ خواهیم دارد .

09129354001 📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شرکت سئو البرز

ارتباط با سئو البرز : 

واتس آپ          تماس   

مشکلی که برای صاحبان سایتها وجود دارد کمبود اطلاعات و تجربه شناخت گوگل در نتیجه ریسک در پیدا کردن طراح سایت ، یا پشتیبان سایت بخصوص یک سئوکار حرفه ای است که بالاترین ریسک را برای سایتها به دنبال دارد ، علاوه بر آن سپردن تمام کارها به یک نفر با توجه به بالا رفتن رقابت و سخت گیری های گوگل زمان بر و سخت شده است ، اما وجود یک تیم سئو که در بخش های مختلف سایت کار بکند بسیار کار را سریع تر جلو ✔😍

فهرست
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
ارتباط با مجموعه سئو البرز